Mitä kehonrakennus merkitsee teille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Asser
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
57 kg - ??? kg sanoi:
You talkin' :kakka: man! Chicks admire big f**king freaky muscles! If a girl has an opportunity to choose me or choose Boogie Mustonen, which one would she choose? Think about it! :wall:

Se vähän riippuu siitä mistä se roikkuu. Todella monet naiset suoraan sanoen inhoaa liian treenattuja miehiä kuten buugia. Ne vaan on joidenkin mielestä todella ällöttäviä. Jotkut ei oikeasti halua edes vähän treenattua. Ja yleensä naiset mielestäni valitsee miehen kaiken muun kuin ruumiinrakenteen perusteella, jos nyt äijä ei ole hillitön läski. Se hyvä kroppa tulee ikäänkuin kaupan päälle. Ja jos sä ihan aikuisten oikeesti luulet että tavalliset naiset haluaa jonkun Boogien, niin huh huh... En muuta sano.

Treenaaminen on mukavaa, ja onhan se kivaa jos siinä tulee samalla vähä lihaksiakin :o

Saattaa kuulostaa kylmältä, mutta sitä totuus yleensä on

Powerhousu sanoi:
Ja yleensä naiset mielestäni valitsee miehen kaiken muun kuin ruumiinrakenteen perusteella, jos nyt äijä ei ole hillitön läski.
Edelleenkin samoilla linjoilla. Loppujen lopuksi jos pitäisi määritellä yksi universaali kriteeri, jonka perusteella naiset joko kiinnostuvat tai eivät kiinnostu miehestä, olisi se miehen varallisuus.

Jos mies on tarpeeksi rikas, voi hän muilta ominaisuuksiltaan olla melkeinpä mitä tahansa, sillä naiset kiinnostuvat hänestä joka tapauksessa. Mikään ei vedä naisia puoleensa niin voimakkaasti kuin raha.

Toisin sanoen kroppaansa rakentamalla tai esimerkiksi huumorintajuaan ja persoonaansa kehittämällä ei paranneta omia mahdollisuuksia naisten kanssa melkeinpä yhtään. Sen sijaan rahaa ja varallisuutta vaalimalla ei voida mennä pieleen.

VilleO sanoi:
Mä en muista, että mulle olisi yksikään nainen sanonut mitään positiivista tästä harrastuksesta.

Vähän asiaa sivuten..
Erään Helsinkiläisen yökerhon tanssilattialla muuan nuori tyttö koputti kaveriani olkapäähän ja kysyi: "Oot sä joku bodari tai jotain kun sulla on noin isot kädet?", Kaverini oli sitten jäätynyt ihan kokonaan eikä ollut sanonut mitään. Oli kuulemman naurussa pidättelemistä. En sitten tiedä, että oliko se positiivista kehumista vai suoraa vittuilua, jokainen vetäkööt omat johtopäätökset. :rolleyes:

Hulkki sanoi:
Edelleenkin samoilla linjoilla. Loppujen lopuksi jos pitäisi määritellä yksi universaali kriteeri, jonka perusteella naiset joko kiinnostuvat tai eivät kiinnostu miehestä, olisi se miehen varallisuus.

Jos mies on tarpeeksi rikas, voi hän muilta ominaisuuksiltaan olla melkeinpä mitä tahansa, sillä naiset kiinnostuvat hänestä joka tapauksessa. Mikään ei vedä naisia puoleensa niin voimakkaasti kuin raha.

Toisin sanoen kroppaansa rakentamalla tai esimerkiksi huumorintajuaan ja persoonaansa kehittämällä ei paranneta omia mahdollisuuksia naisten kanssa melkeinpä yhtään. Sen sijaan rahaa ja varallisuutta vaalimalla ei voida mennä pieleen.

Tämä on kyllä täysin totta, kummasti tuntuu naista saavan kun on tiskillä tarjoamassa drinkkiä. Itse en tätä oo koskaan harrastanut ja tuskin tuleen koskaan harrastamaankaan (onnellisesti avioliitossa olen), mutta parikin kaveria on tässä mestareita ja piparia irtoo mutta rahaakin palaa. Eivät ne muuten mitään rahamiehiä ole, mutta jos sitä tahtoo laittaa yli puolet tilistään sileeks tällä tavalla niin kukin tyylillään.

Mutta rahalla saa ja hevosella pääsee, se on ehkä valitettavaakin mutta totta.

Huomasinpa tossa viime viikolla, kun pidin väliviikon, kuinka kireällä hermot olivat. Lisäksi tuntui ettei jaksa hoitaa helppojakaan asioita, ja pientä masennusta ilmassa. Taitaa olla itselläkin salihommissa tuo psyykkinen puoli tärkeämpi :)

Powerhousu sanoi:
Se vähän riippuu siitä mistä se roikkuu. Todella monet naiset suoraan sanoen inhoaa liian treenattuja miehiä kuten buugia. Ne vaan on joidenkin mielestä todella ällöttäviä. Jotkut ei oikeasti halua edes vähän treenattua. Ja yleensä naiset mielestäni valitsee miehen kaiken muun kuin ruumiinrakenteen perusteella, jos nyt äijä ei ole hillitön läski. Se hyvä kroppa tulee ikäänkuin kaupan päälle. Ja jos sä ihan aikuisten oikeesti luulet että tavalliset naiset haluaa jonkun Boogien, niin huh huh... En muuta sano.

Hyvin hyvin totta. Harvempi nainen loppujen lopuksi tosissaan haluaa miehen, jolla on paljon lihasta. Jotenkin tuota lihasta pitäisi saada optimaalinen määrä, mikä se sitten ikinä onkaan. No on tässä ainakin minulla vielä ainakin muutama vuosi aikaa treenailla ennenkuin on pelkoa liiasta lihaksen määrästä. Mutta jos on ennestään tuttuja jonkun naisihmisen kanssa ja tulee hyvin toimeen, niin lihaksista ei ainakaan ole haittaa tulevaisuuttaa ajatellen.

Salilla käynti pistää mun pienen syntisen elämäni raiteilleen. Mikä tarkoittaa lähinnä sitä, että pidän normaalin yörytmin, syön paremmin, en ole vetämässä lärvejä kun ei ole parempaakaan tekemistä, hyvän olon tunne, joka syntyy tuskasta,en ole mätänemässä kotona tämän päätteen ääressä aina, näen kaveriani tms ja tietenkin ne lihakset lähinnä vain itsetuntoa kohottamaan, mutta mukavaahan se on jos naisetkin sattuvat tykkäämään. Kyllä minä pitäisin hyvänä bonuksena jos naisystävä kävisi salilla pitämässä itsestään huolta. siis jos sellainen olisi.. :P

Siinä nyt muutama perustelu mitä tulee mieleen. \o/

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lihasta pitää olla "sopivasti" mitä helvettiä sillä sitten tarkoitetaankin..
Helmeä kaulassa ja sojottavaa, valkeaksi värjättyä tukkaa. Kiree lycrapaita
päällä ja jaloissa toppahousun näköiset housut. Se-on-siinä!!

Joo, hieman avautumista vaan tietyntyyppisistä kundeista, joita baareissa ja salilla näkee..

Kehonrakennus on merkinnyt itselleni seuraavia asioita:
Itsetunnon kohotusta ja painon tippumista
Näistä seurauksena tyttöjä (nuorempana)
Stressinhoitoa raudan kimpussa
Bodylehtiä kasapäin ja treenivideoita
Yhteistä harrastetta avovaimon kanssa
Loputtomia kyselyjä töissä: "syötsä OIKEESTI rahkaa?" :)

pexxi sanoi:
Lihasta pitää olla "sopivasti" mitä helvettiä sillä sitten tarkoitetaankin..
Helmeä kaulassa ja sojottavaa, valkeaksi värjättyä tukkaa. Kiree lycrapaita
päällä ja jaloissa toppahousun näköiset housut. Se-on-siinä!!

Joo, hieman avautumista vaan tietyntyyppisistä kundeista, joita baareissa ja salilla näkee..

Ois ihan mukava tietää että miten suuri osa NAISISTA pitää tollaseen kuvaukseen sopivaa miestä Se-On-Siinä tyyppinä? teinitytöt nyt on erikseen ja siihen en kommentoi taas yhtään mitään, se on jokasen oma voivoi jos haluaa teinityttöjen mielestä näyttää hyvältä...ja jos ikää alkaa oleen reilusti 20 päälle.

Suurimmasta osasta en tiedä ja postillani en tarkoittanu viitata muuhun kuin omaan frustraatiooni ko. miestyyppiin. Teinityttöjen mielestä hyvältä näyttäminen on tietysti ihan jees, mutta eiköhän nuo teiniajat ole jo minulta ohitse.

Salihommat on hupaa ja pysyy fysiikka kasassa.. sikäli kun välttyy loukkaantumisilta :)

Kyllähän yks iso tekijä on tietenkin salilla vallitseva positiivinen meininki, hyvät kaverit.

pexxi sanoi:
Suurimmasta osasta en tiedä ja postillani en tarkoittanu viitata muuhun kuin omaan frustraatiooni ko. miestyyppiin. Teinityttöjen mielestä hyvältä näyttäminen on tietysti ihan jees, mutta eiköhän nuo teiniajat ole jo minulta ohitse.

Aivan samaa mieltä mä sun kanssa asiasta olen. :kippis1:
Kunhan vaan heitin typerän kysymysksen asiasta...

Hulkki sanoi:
Loppujen lopuksi jos pitäisi määritellä yksi universaali kriteeri, jonka perusteella naiset joko kiinnostuvat tai eivät kiinnostu miehestä, olisi se miehen varallisuus.

Tietyn pisteen jälkeen lihasmassan kasvaminen tuskin parantaa flaksia, mutta se on aivan varmaa että riisitautisen näköisellä on vaikeampaa kuin harteikkaalla ja hyväryhtisellä. Raha on tietysti vielä suurempi turn-on kuin lihakset, mutta parasta pelata varman päälle ja yrittää hankkia molempia mahdollisimman paljon, varsinkin jos ei ole muilta ominaisuuksiltaan erityisen puoleensavetävä tyyppi.

Timba79 sanoi:
Aivan samaa mieltä mä sun kanssa asiasta olen. :kippis1:
Kunhan vaan heitin typerän kysymysksen asiasta...
No worriez,mate :)

verta, hikeä ja kyyneliä.

(+en jaksa enää katella omia narukäsiä)

Mulle se on elämäntapa, jossa rakennetaan omaan fysiikkaa paremmaksi, lihakset&voimat kasvaa pitkällä tähtäimellä=kivaa :)

Suositut

Back
Ylös Bottom