- Ikä
- 39
Kehonrakennus merkitsee minulle melkoista naurun, väittelyn ja vittuilun lähdettä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omaksi huvikseen bodailevat tuskin pahemmin roinaa ja sillon bodaus on kyllä helvetin terveellinen harrastus.
Eikös joku tutkimustieto ollut että Suomessa olis yli 10 000 dopingin käyttäjää. Eli taitaa jokunen ihan ilman kilpailutavoitteita käyttää. Ja oma veikkaus on että nuo käyttäjät löytyy enemmin salilta kuin hiihtoladulta.
Kun puhutaan kehonrakennukseta, niin mulle se merkitsee tätä lajia, missä käydään esittelemässä itseään lavalla. Itseäni en pidä kehonrakentajana, enkä kehonrakennusta harrastavana. Minä harrastan vaan salilla käyntiä.
Ihan hieno laji, mutta huipulla jo aika sairas. CBB taas todella hieno laji.
Eikös jokainen joka kuntosalilla käy tarkoituskenaan muokata ulkonäköään ole tavalla tai toisella kehonrakentaja? Näin minä ainakin ajattelen, ettei tarvitse kilpailla kehonrakennuksessa ollakseen kehonrakentaja. Minä ainakin miellän kohdallani kehonrakennuksen harrastukseksi. Samanlailla voit olla painija, vapaaottelija, juoksija, uimari, golffari, postimerkinkeräilijä tai mikä vain, vaikka et kilpailisikaan kyseisessä lajissa. Näin minä ajattelen asian.
No ei jokainen siellä ulkonäön takia käy.