Mitä kehonrakennus merkitsee teille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Asser
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
varsin mukava harrastus...
ja mikäs sen mukavampaa kun se et on treenannu natikkana vuosia niin jotkut esim. duuni kaverit vihjailee horppujen käytöstä ja kerran jopa sanottu hormoonihirviöx.
tosin jokaisella omat käsityksensä h-hirviöistä,ite 184/85 rasvat about 8 kyllähän tollainen kohottaa itsetuntoa ku kelaa et jos oikeesti ois horppuillut niin mikähän ois koko?tosin kielletyistä aineista käyttänyt efee ja kofeiinia(kofeiinihan on kansainvälisen olympia komitean kiellettyjen aineiden listalla jos ylittää muistaaxeni 12ml/litrassa virtsaaa)

Muija alkoi ruikuttamaan mun salilla käynnistä, että laukkaan siellä vaan että pääsen kesällä pullistelemaan muijille biitsillä. Näytin sille Ronnie Colemanin videon. Nyt sovittiin, että biitsille voi mennä sitten kun näytän Colemanilta. Ukko näyttää kuulemma kauhuelokuvasta karanneelta.

Tjodella hyvää fjiilistä kaikenkaikkiaan joka päivä! Hyvää stressin lievitystä! Puhkuu intoa ja hyvää oloa treenin jälkeen! Mukava herättää huomiota ja kerätä kommenttia, varsinkin positiivista sellaista! ;)

Vaikee sanoa, mitä kehonrakennus mulle merkitsee, kun en sitä harrasta tai paremminkin koko elämäntapani ei ole kehonrakennus. Veikkaan, että tällä palstalla ei ole kovinkaan monta, joilta tuota asiaa voisi aidosti kysyä, eli mitä KEHONRAKENNUS merkkaa. Taitaa riittää varpaiden ja sormien yhteislukumäärä tämän palstan todellisien kehonrakentajien laskemiseen.

Se, että käy salilla, treenaa, nostelee puntteja, vetää rohehiineja, palutusjuomaa tai vaikkapa roinaakin, ei kyllä täytä vielä millään asteikolla kehonrakennuksen mittareita. Edellisellä en taas tietenkään tarkoita, etteikö nuo kaikki edellämainitut oli hyviä juttuja, samaahan itsekin teen.

Mutta kehonrakennus - salillakäynti (vaikka vähän totisemminkin), ei sama asia.

No tässä yhden :david: mielipide.

Joopa joo. Kehonrakennuksesta tuli elämäntapa viime syksynä. Siitä lähtien en muista yhtään päivää, jolloin en olisi miettinyt seuraavia treenejä, tai miten voisin parantaa treenien tehoa jne. Ei ole ollut päivää jolloin en olisi miettinyt mitä syön ja mitä en. Viimeeksi söin roskaruokaa viime elokuussa. Ei ole ollut päivää jolloin en olisi orjallisesti noudattanut itselleni asettamia nukkumaanmenoaikoja. Ei ole ollut viikkoa, jolloin en olisi treenannut ollenkaan. Ei ole ollut päivää jolloin en olisi katsonut peiliin ja sanonut itselleni "Helvetti kun olen vielä pieni". Ainiin, ja se tärkein. Ei ole ollut päivää jolloin en olisi lukenut Pakkotoistoa. Kiitos ja kunnia Pakkotoistolle, muutit elämäni :worship:

mass sanoi:
Self-improvement is masturbation.

ps. toimiskohan toi myös toistepäin,
masturbation is self-improvement?

Kyllä toimii, kunhan vetää kohtuudella.
Luulisi tuloksia alkavan näkyä, kun jaksaa vaan vääntää

Käyn salilla,koska Mielestäni ihminen on sitä miltä hän näyttää.
Ja Loppupeleissä kaikki on itsestä kiinni, joten haluan näyttää muille ja itselleni että olen sitä mitä syön(=roheiinia:D ) Ja tullut todettua sekin että pipari on myös helpommassa.

siis onko täälä tosiaan jotkut naisista sitä mieltä että ottais jonku sählyn pelaajan mieluummin yhdksi illaksi ku jonku lihaksikkaan ja PALJOLTI turvaa enemmän antavan miehen? joku tuossa mainitsi että nuo sählynpelaajat yms himourheilijat (lenttis, futis jne) on aika hintahtavia. vittu ne koulussa häplii koko ajan että "tuu ny sählypeliin maalin??"........saatanan riisitikut kenen mielestä se on seksikästä ku kaveri ei jaksa nostaa varmaankaan TV:tä ylös jalkojen tärisemättä? entä jos kadulla joku kännissä oleva äijä tulee vittuilemaan/uhkailemaa niinku joku :david: niin kuinka se puolustautuu/puolustaa seuralaistaan? ottaa mailan ja ampuu kivillä :david: ?

Porkkanaraastin sanoi:
siis onko täälä tosiaan jotkut naisista sitä mieltä että ottais jonku sählyn pelaajan mieluummin yhdksi illaksi ku jonku lihaksikkaan ja PALJOLTI turvaa enemmän antavan miehen? joku tuossa mainitsi että nuo sählynpelaajat yms himourheilijat (lenttis, futis jne) on aika hintahtavia. vittu ne koulussa häplii koko ajan että "tuu ny sählypeliin maalin??"........saatanan riisitikut kenen mielestä se on seksikästä ku kaveri ei jaksa nostaa varmaankaan TV:tä ylös jalkojen tärisemättä? entä jos kadulla joku kännissä oleva äijä tulee vittuilemaan/uhkailemaa niinku joku :david: niin kuinka se puolustautuu/puolustaa seuralaistaan? ottaa mailan ja ampuu kivillä :david: ?
Nonniih. Sieltä se tuli taas. :jahas:
:lol2:

Kehonrakennus merkitsee:
- salikavereita
- hyvää oloa kun on tehnyt jotain
- kovan pumpin loistavaa fiilistä
- erottuu koolla muusta jengistä
- matkustaessa esim. junassa tai bussissa, niin tuntemattomat ei änkeä viereen kun eivät mahdu :)
- pysyy lepposana miehenä, kun saa purkaa stressin rautaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
- oon geneettisesti pieni - on kiva, että voi kompensoida tätä kyynärvarsien vaijereilla.
- mun itsetunnolle tekee tosi hyvää, jos jätkät/muijat sanoo "vittu sul on siistit ojentajat!" tai "sä oot ihan saatanan jäntevä"
- on kiva kehittää itsestään vahvempaa
- mun mielestä lihakset on kauniita, tykkään itsestäni enemmän vähän skrodena.

Salilla käynti merkitsee minulle sitä että tulen kehittymään paremmaksi elämänmuodoksi. Hitaasti mutta varmasti.

Mä en rakenna kehoa kuin välillisesti. Ensisijaisesti mä rakennan salilla pollaani.

-itsekunnioitus lisääntyy
-vituttaa vähemmän kun katsoo peiliin
-treenin jälkeen on hyvä fiilis, tietää tehneensä jotain
-paikat pysyvät kunnossa (noh, toistaiseksi), ei tule niskat kipeäksi päätteen ääressä
-treenaus ja fiksumpi ruokavalio parantavat terveyttä yleisesti

Tää on ihan kiva juttu kun lähtee liikkeelle aivan totaalisen paskasta pohjakunnosta. Joka aamu kun herään, voin todeta olevani elämäni parhaassa kunnossa(=paremmassa kuin koskaan aiemmin).

Richard75 sanoi:
- pysyy lepposana miehenä, kun saa purkaa stressin rautaan.

hyvä pointti! itsekin olen huomannut tämän...

vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen...

1. olen aina ollut urheilullinen, terveys ja hyvinvointi lähellä sydäntä (tosin nykyisin aerobinen liikunta jäänyt vähemmälle)

2. olen pitkä ja omaan linnunnivelet...mikäli ei olisi lihoja ympärillä tuntisin itseni alastomaksi vaikka olisi pilkkihaalari päällä.

3. rehentelyä tai ei, on vitun hienoa olla isompi kuin suurin osa ikätovereista ja saavuttaa hieman kunnioitusta heidän keskuudessaan(massan merkitystä turha väheksyä)...ennen salitreeniä roolit olivat toisinpäin, en erottunut massasta ja sain "taistella" paikastani ja suosiosta kaveri -ja koulupiireissä

4. tytöt tykkää kun on atleettinen olemus

5. malmin kolistelun kautta itsetunto, itsekunnioitus ja itsevarmuus ovat kasvaneet

6. on hienoa kun kaverit pyytää tekemään saliohjelmaa ja tytöt kyselee vinkkejä kuntoiluun...petteri päärynämallilta näitä tuskin kysytään (?)

7. fiilinki on katossa kun huomaa että vanhat vaatteet eivät mahdu enää päälle!

8. kaverit jotka ennen vittulivat/eivät noteeranneet minua ovat tätä nykyä hyvää pataa kanssani :lol2:

summa summarum: voimailusta on tullut elämäntapa jota rakastaa...on vaikea kuvitella mitä tekisin tämän tilalla mikäli en olisi eksynyt puntille heinäkuussa 2002.

Porkkanaraastin sanoi:

Yleensä jätän kommentoimatta, jos ei ole asiaa, mutta tämä oli Vuoden Paras postaus! Ehtaa siguainesta.

Miksikö salille??

-Saa purkaa päivänaikana kertynyttä vitutusta.
-Parantaa työ tehokkutta, jaksan liikutella paketteja paljon paremmin.
-Tytöt tykkää.
-Kovan treenin jälkeinen fiilis on aikas mahtava.
-Ja muutenkin helvetin kiva homma.

Powerhousu sanoi:
Mulla on kyllä vahvasti sellanen käsitys, että mitä enemmän treenattu, sitä vähemmän irtoo piparia. Kyllä useimmat naiset ottaa yhden illan hoidoksikin mielummin tavallisen sählynpelaajan kuin kehonrakentajan. Ja vielä harvempi nainen haluaisi seurustella ennemmin hyvävartaloisen bodarin kuin tavallisen tallaajan kanssa. Ei naiset katso millainen kroppa miehellä on, ja sen perusteella päätä, että tollasen mä haluun. Se päätös tehdään ihan muulta pohjalta, ja ne mahdolliset lihakset on vaan plussaa. (jos edes sitä) Tästä on keskusteltu kavereiden kanssa, niin miehien kuin naisien. Oma emäntäkin alkuaikoina jankutti että et kyllä saa kasvaa tosta enää yhtään, hyi kauheeta jos olisit vielä isompi. Vähiellen se alkaa tottumaan ajatukseen. Eli voidaan sanoa että hyvällä kropalla ei tuoteta sen enempää jälkeläisiä kuin huonollakaan. :arvi:

Omat motiivit salilla käyntiin on itsetunnon kohotus ja se että näytän omasta mielestäni paremmalta.

You talkin' :kakka: man! Chicks admire big f**king freaky muscles! If a girl has an opportunity to choose me or choose Boogie Mustonen, which one would she choose? Think about it! :wall:

Suositut

Back
Ylös Bottom