Originally posted by Narukäsi
'¨
Treenaminen on vaan helvetin hauskaa!!
Ja KIVAAAAAAAAA:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Narukäsi
'¨
Treenaminen on vaan helvetin hauskaa!!
Originally posted by Powerhousu
Mulla on kyllä vahvasti sellanen käsitys, että mitä enemmän treenattu, sitä vähemmän irtoo piparia.
Originally posted by vilma-liina
Hei, tosta Powerhousun threadista puuttuu toi sarcastic-hymiö...
ps.:piis: :haart:
...Mulla on kyllä vahvasti sellanen käsitys, että mitä enemmän treenattu, sitä vähemmän irtoo piparia. Kyllä useimmat naiset ottaa yhden illan hoidoksikin mielummin tavallisen sählynpelaajan kuin kehonrakentajan....
Montako "tavallista" naispuolista kaveria sulla on jotka ihan oikeesti haluais kauheen köntin nurkkiinsa pyörimään? Kaikki ei halua edes sellasta "mallivartaloista", vaan kunnon kaljamaha on parempi. :jahas: Kyllä tästä on puhuttu.
Tämä on kyllä täysin totta. Muistan hyvin, kuinka paljon vientiä mulla oli joskus 50-kiloisena nättinä poikana joka harrasti kolmiloikkaa. Nyt kun painan tuplasti tuon verran rasvaprosentin ollessa kuitenkin alle 10 eivät naiset edes vilkaise muhun päin.Powerhousu sanoi:Mulla on kyllä vahvasti sellanen käsitys, että mitä enemmän treenattu, sitä vähemmän irtoo piparia. Kyllä useimmat naiset ottaa yhden illan hoidoksikin mielummin tavallisen sählynpelaajan kuin kehonrakentajan.
Öhm, I hate to break this to ya, mutta mietipä vähän: kaveri jolla on reilut 90 kg tiukahkoa lihaa, ja mallipojan kauniit kasvot.Tomi sanoi:Hmmm... Kyllä minä ainakin tunnen ja tiedän sellaisiakin tyttöjä, ketkä ovat erittäin kiinnostuneita lihaksista, varsinkin yhden illan juttuja suunnitellessa.
Hulkki sanoi:Tämä on kyllä täysin totta. Muistan hyvin, kuinka paljon vientiä mulla oli joskus 50-kiloisena nättinä poikana joka harrasti kolmiloikkaa. Nyt kun painan tuplasti tuon verran rasvaprosentin ollessa kuitenkin alle 10 eivät naiset edes vilkaise muhun päin.
No, eipä siinä mitään sillä tavoitteena on olla jonain päivänä tiukassa kunnossa niin massiivinen että kaikki naiset jotka mut näkevät harkitsevat vakavasti lesboksi ryhtymistä :thumbs:
Öhm, I hate to break this to ya, mutta mietipä vähän: kaveri jolla on reilut 90 kg tiukahkoa lihaa, ja mallipojan kauniit kasvot.
Luuletko ihan oikeasti että ne tytöt ovat niiden lihasten perässä?
Mulla on kyllä vahvasti sellanen käsitys, että mitä enemmän treenattu, sitä vähemmän irtoo piparia. Kyllä useimmat naiset ottaa yhden illan hoidoksikin mielummin tavallisen sählynpelaajan kuin kehonrakentajan. Ja vielä harvempi nainen haluaisi seurustella ennemmin hyvävartaloisen bodarin kuin tavallisen tallaajan kanssa. Ei naiset katso millainen kroppa miehellä on, ja sen perusteella päätä, että tollasen mä haluun. Se päätös tehdään ihan muulta pohjalta, ja ne mahdolliset lihakset on vaan plussaa. (jos edes sitä) Tästä on keskusteltu kavereiden kanssa, niin miehien kuin naisien. Oma emäntäkin alkuaikoina jankutti että et kyllä saa kasvaa tosta enää yhtään, hyi kauheeta jos olisit vielä isompi. Vähiellen se alkaa tottumaan ajatukseen. Eli voidaan sanoa että hyvällä kropalla ei tuoteta sen enempää jälkeläisiä kuin huonollakaan.
Hulkki sanoi:Öhm, I hate to break this to ya, mutta mietipä vähän: kaveri jolla on reilut 90 kg tiukahkoa lihaa, ja mallipojan kauniit kasvot.
Luuletko ihan oikeasti että ne tytöt ovat niiden lihasten perässä?
Oon kyllä ihan tavis, ja on ihan oma kuva avatarissa. Ei treenavista (tätäkö tarkoitit "tavallisella" kaverilla?) kavereista en tiedä yhtäkään, jonka silmää ei treenattu ja keskivertoa reilustikin lihaksikkaampi mies säväyttäisi.Powerhousu sanoi:Pyh poh!!! Sä et ookaan tavallinen kun täällä pyörit. Ja jos tossa avatarissa on oma kuva, niin :thumbs: Montako "tavallista" naispuolista kaveria sulla on jotka ihan oikeesti haluais kauheen köntin nurkkiinsa pyörimään? Kaikki ei halua edes sellasta "mallivartaloista", vaan kunnon kaljamaha on parempi. :jahas: Kyllä tästä on puhuttu.