Mitä kehonrakennus merkitsee teille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Asser
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by vilma-liina
Hei, tosta Powerhousun threadista puuttuu toi sarcastic-hymiö...

ps.:piis: :haart:

Pyh poh!!! Sä et ookaan tavallinen kun täällä pyörit. Ja jos tossa avatarissa on oma kuva, niin :thumbs: Montako "tavallista" naispuolista kaveria sulla on jotka ihan oikeesti haluais kauheen köntin nurkkiinsa pyörimään? Kaikki ei halua edes sellasta "mallivartaloista", vaan kunnon kaljamaha on parempi. :jahas: Kyllä tästä on puhuttu.

Originally posted by Powerhousu
...Mulla on kyllä vahvasti sellanen käsitys, että mitä enemmän treenattu, sitä vähemmän irtoo piparia. Kyllä useimmat naiset ottaa yhden illan hoidoksikin mielummin tavallisen sählynpelaajan kuin kehonrakentajan....

On se niin väärin. :curs:

Originally posted by Powerhousu
Montako "tavallista" naispuolista kaveria sulla on jotka ihan oikeesti haluais kauheen köntin nurkkiinsa pyörimään? Kaikki ei halua edes sellasta "mallivartaloista", vaan kunnon kaljamaha on parempi. :jahas: Kyllä tästä on puhuttu.

Et ole tosissas? :eek: Lueppa esim. seuranhakuilmoituksia tai vaikka iltatytön oman lemppari miehen kuvausta. Varmaan 90 naisista ottaa sen treenatun ennen sitä läskipersettä kun puhutaan puhtaasti ulkonäöstä. Niinkuin myös miehistä ottais timmin naisen. Eri asia on sitten kun aletaan puhumaan kropan koosta ja treenin vakavuudesta ja henkisistä ominaisuuksista.

Treenaaminen on todella mukavaa touhua. No mun kohalla tää aktiivinen treenailu lähti siitä, kun sain intistä loppupelistä c-luokkaa selkäni takia. Yliliikkuvat nivelet ja etenkin alaselän kanssa ongelmia ja tuli käytyy sitten useemmalla ortopedillä ja fysioterapautilla ja ne kaikki sanoi aika selvästi että jollen huolehdi lihaskunnosta niin alkaa oleen jo sängystä nousu vaikeeta kolmenkympin iässä. No hyvän kipinän siitä sai ja tuli vaan ajauduttua tähän kehoreeniin ja pois en enää vaihtas. kyllä se on mukavaa olla fyysisesti hyvässä kunnossa ja vielä näyttää hyvältä!!

+Pitäähän sitä joku harrastus olla
+Sopii mun kropalle
+Pääse kokeilemaan rajojaan
+Tuo elämään rytmiä, tulee paremmin huolehdittua syömisestä ja nukkumisestakin
+Kuitenkin sellainen harrastus, jota voit tehdä, kun itselle sopii. Ei tarvi kytätä jotain treeniaikoja, vaan salille voi mennä koska parhaiten sopii.
+Ulkonäkö. Ainakin vaimon miesihanteena on lyhythiuksinen ja lihaksikas.

Powerhousu sanoi:
Mulla on kyllä vahvasti sellanen käsitys, että mitä enemmän treenattu, sitä vähemmän irtoo piparia. Kyllä useimmat naiset ottaa yhden illan hoidoksikin mielummin tavallisen sählynpelaajan kuin kehonrakentajan.
Tämä on kyllä täysin totta. Muistan hyvin, kuinka paljon vientiä mulla oli joskus 50-kiloisena nättinä poikana joka harrasti kolmiloikkaa. Nyt kun painan tuplasti tuon verran rasvaprosentin ollessa kuitenkin alle 10 eivät naiset edes vilkaise muhun päin.

No, eipä siinä mitään sillä tavoitteena on olla jonain päivänä tiukassa kunnossa niin massiivinen että kaikki naiset jotka mut näkevät harkitsevat vakavasti lesboksi ryhtymistä :thumbs:

Tomi sanoi:
Hmmm... Kyllä minä ainakin tunnen ja tiedän sellaisiakin tyttöjä, ketkä ovat erittäin kiinnostuneita lihaksista, varsinkin yhden illan juttuja suunnitellessa.
Öhm, I hate to break this to ya, mutta mietipä vähän: kaveri jolla on reilut 90 kg tiukahkoa lihaa, ja mallipojan kauniit kasvot.
Luuletko ihan oikeasti että ne tytöt ovat niiden lihasten perässä? :rolleyes:

"Mä haluun kato sellase tosi iso haba et voin vähän näyttää lihast muijil bileis sit on kans tosi siistii ku pystyy vetää jengii turpaan kadul vaikken mä kyykkääkää yhtää"

Jees jos asiasta puhutaan, niin olen sanonut tämän ennenkin palstalla mutta sanon vielä kerran. Kerran kuulin äitini suusta lauseen: "Voi, että kun sä Dragon oot tommonen luikku..." :curs:

Silloin päätin että tämä jätkä ei tota lausetta tahdo kuulla enää koskaan. Siitä se sitten lähti. Ensimmäinen puoli vuotta mentiin agren voimalla mutta sitten tapahtui se paljon pelätty asia, eli aloin oikeasti pitämään punttaamisesta ja tässä sitä nyt ollaan. 5 vuotta mennyt salilla ja 30 kg tullut painoa lisää. Ihan ok vaihtokauppa mun mielestä. Itsetunto on kohonnut varmaan 200% ja kusipäisyysaste 100%.

mielenkiintoista kommenttia heitetään. Mun mielest saliharrastuksesta oppii et kaikki on "päästä kiinni". Siin tajuu sen että kaikki kehitys on aika pitkälti ittestä kii..geeneillä ei merkitystä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hulkki sanoi:
Tämä on kyllä täysin totta. Muistan hyvin, kuinka paljon vientiä mulla oli joskus 50-kiloisena nättinä poikana joka harrasti kolmiloikkaa. Nyt kun painan tuplasti tuon verran rasvaprosentin ollessa kuitenkin alle 10 eivät naiset edes vilkaise muhun päin.

No, eipä siinä mitään sillä tavoitteena on olla jonain päivänä tiukassa kunnossa niin massiivinen että kaikki naiset jotka mut näkevät harkitsevat vakavasti lesboksi ryhtymistä :thumbs:

Öhm, I hate to break this to ya, mutta mietipä vähän: kaveri jolla on reilut 90 kg tiukahkoa lihaa, ja mallipojan kauniit kasvot.

Kyllä ne tytöt on lihasten perään!!!! Voin sen naisena sanoa, vaikka itse täällä sivuilla pyörinkin ja treenailen. Ja kyllä ainakin mun naispuoliset ystävät, jotka ei treenaa tykkää enemmän "lihaisesta" miehestä kauniilla kasvoilla tai ilman kuin rumilla kasvoilla ilman lihaksii..ainakin yhden illan. Ehkä ne aivotkin vaaditaan sitten pidempää suhdetta ajateltaessa. ;)

Mulla on kyllä vahvasti sellanen käsitys, että mitä enemmän treenattu, sitä vähemmän irtoo piparia. Kyllä useimmat naiset ottaa yhden illan hoidoksikin mielummin tavallisen sählynpelaajan kuin kehonrakentajan. Ja vielä harvempi nainen haluaisi seurustella ennemmin hyvävartaloisen bodarin kuin tavallisen tallaajan kanssa. Ei naiset katso millainen kroppa miehellä on, ja sen perusteella päätä, että tollasen mä haluun. Se päätös tehdään ihan muulta pohjalta, ja ne mahdolliset lihakset on vaan plussaa. (jos edes sitä) Tästä on keskusteltu kavereiden kanssa, niin miehien kuin naisien. Oma emäntäkin alkuaikoina jankutti että et kyllä saa kasvaa tosta enää yhtään, hyi kauheeta jos olisit vielä isompi. Vähiellen se alkaa tottumaan ajatukseen. Eli voidaan sanoa että hyvällä kropalla ei tuoteta sen enempää jälkeläisiä kuin huonollakaan.

Ja naiset ei tykkää isosta munasta. Eikä miehet isoista rinnoista. Tytöt tykkää, kun miehellä on vararengas omasta takaa ja pojista on ihanaa, kun tytöt on laihoja selluliitti beboja. Sillä sisäinen kauneushan ratkaisee. Tämän tiedän siitä, kun oma kulta vakuutti mulle niin. :thumbs:

Itse olin aikoinaan ~120kg bulkkimurfu, sitten kun laihdutin alle seitsämänkymmenen kilon iski hirveä tarve saada jotai muotoakin kroppaan ja siitä se sitten alkoi...

Nykyään en kyllä voisi enää kuvitellakkaan jättäväni salilla käymisen, on se vaan niin palkitsevaa kun voi todeta että on menossa parempaan päin kokoajan ja lajina sopii mulle kuin nyrkki perseeseen, ei tarvii noudattaa mitään säännöllisiä aikatauluja tai muuta. :)

Hulkki sanoi:

"Kattokaa ton jätkän "leveä selkä edestä"-posea, tuo on nii-iin ehaana!!!112!"#

Tällasia ne tytöt tunnetusti baarissa puhuu. :D

Siis kyllä se on mielestäni niin että ei se oo pakko olla treenattu että olisi menestystä naismetsästyksessä. Kuitenkin väittäisin että on ihan eduksi jos on ihan jees jos on jollakin tapaa vähän tavallista tyyppiä kiinnostavampi - eli jos on vaikka melko lihaksikas, jos on shakkimestaruus, jos on 1500cm3 prätkä tai jotain sellaista... Sellainen jonkinlainen erikoinen ominaisuus saa mielestäni ihmiset kiinnostumaan. Nailonbeetillä on biisi missä ne rakastuu luuseriin - mutta luuserikaan ei ole tavallinen!

Sitten jos on 130 kiloinen, ammoniakille tuoksuva sikaniska niin saattaa olla että ainoastaan pieni osa naisista pitää varteenotettavana.

Ehkä se on niin että jos näyttää siltä että treenaa 2 kertaa päivässä 3 tuntia 5 kertaa viikossa, niin moni nainen pitää sitä liian extremenä - että ei oo enää mitään yhteistä.

Tähän "pipari" juttuun yks näkökulma: Väittäisin että ennemminkin on kyse siitä että kun on alottanut saliharrastuksen niin tietää että kroppa muuttuu parempaan suuntaan. Tämän seurauksena itsetunto kasvaa ja tulee heitettyä enemmän juttua naisten kanssa ravintoloissa yms. Tämän jälkeen ehkä sitä hydraulista liikettä makuuhuoneessa. Ei niin että hankitaan lihasta ja nysvätään ravintolan nurkassa ja mietitään "Nyt mul on isot lihakset, kohta tulee muijat iskee"

Powerhousu sanoi:
Pyh poh!!! Sä et ookaan tavallinen kun täällä pyörit. Ja jos tossa avatarissa on oma kuva, niin :thumbs: Montako "tavallista" naispuolista kaveria sulla on jotka ihan oikeesti haluais kauheen köntin nurkkiinsa pyörimään? Kaikki ei halua edes sellasta "mallivartaloista", vaan kunnon kaljamaha on parempi. :jahas: Kyllä tästä on puhuttu.
Oon kyllä ihan tavis, ja on ihan oma kuva avatarissa. Ei treenavista (tätäkö tarkoitit "tavallisella" kaverilla?) kavereista en tiedä yhtäkään, jonka silmää ei treenattu ja keskivertoa reilustikin lihaksikkaampi mies säväyttäisi. :)
Mutta... tää aihe alkaa olla jo :wanha:

Miksikö käyn salilla? No tietysti jotta saisin MAHTAVAA KOSMISTA VOIMAA!! :evil:

Ei vaan, pitkälti samoilla linjoilla olen kuin Gamzae. Salitreeni on minulle sopiva harrastus.

Suositut

Back
Ylös Bottom