Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Multivita
Hyvä vastaus:thumbs:
Elämän tarkoitushan on tuottaa mahdollisimman paljon lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä.:arvi: (populaatioekologian oppien mukaan)
Hmmm... Kyllä minä ainakin tunnen ja tiedän sellaisiakin tyttöjä, ketkä ovat erittäin kiinnostuneita lihaksista, varsinkin yhden illan juttuja suunnitellessa.Originally posted by Powerhousu
Kyllä useimmat naiset ottaa yhden illan hoidoksikin mielummin tavallisen sählynpelaajan kuin kehonrakentajan.
Originally posted by Tomi
Hmmm... Kyllä minä ainakin tunnen ja tiedän sellaisiakin tyttöjä, ketkä ovat erittäin kiinnostuneita lihaksista, varsinkin yhden illan juttuja suunnitellessa.
Sori, ei ole kuvia. :(
Originally posted by Powerhousu
Juu, siis kyllähän sellasiakin on, useimmat kuitenkaan ei. No, eipä mua paljoo paina...
Originally posted by JJJ
Kuitenkin taitaa pikkasen painaa...:D
Originally posted by Willie
Ihanteeni eivät liity ainoastaan voimaan ja lihaksiin, eivät myöskään pelkkään aerobiseen suorituskykyyn. En ymmärrä mitä hienoa on penkata 200 tai kyykätä 300 jos samalla pystyy hädintuskin juoksemaan edes 2600 metriä Cooperissa. En myöskään ymmärrä mitä hienoa on juosta yli 4000 Cooperissa jos ei pysty penkkaamaan edes omaa painoaan ylös. Ihanteeni on löytää näiden kahden välinen tasapaino. Edit: ei ainoastaan näiden kahden vaan myöskin notkeuden, koordinaation, nopeuden jne.
No minäpä olen painanut juuri sen vuoksi,että olen tällainen lihaksikas kaljupää...Originally posted by Powerhousu
Juu, siis kyllähän sellasiakin on, useimmat kuitenkaan ei. No, eipä mua paljoo paina...
Originally posted by Powerhousu
...Mulla on kyllä vahvasti sellanen käsitys, että mitä enemmän treenattu, sitä vähemmän irtoo piparia. Kyllä useimmat naiset ottaa yhden illan hoidoksikin mielummin tavallisen sählynpelaajan kuin kehonrakentajan....