Mitä kehonrakennus merkitsee teille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Asser
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse en koe edes harrastavani 'kehonrakennusta', vaikka vartaloa pyrin hieman muuttamaankin parempaan suuntaan salilla käymisella, ja monen mielestä sekin on sitä kehonrakennusta.
Omat tavoitteet ovat varmaan aika vaatimattomia monen muun mielestä , ehkä juuri siksi ajattelen näin.
En osaa edes sanoa mitä se minulle oikeastaan merkitsee, vaikka mietin kovasti. :david:
Tuosta lihaksikkuudesta puhuttaessa joillekkin varmasti tulee mieleen kireä yleisurheilija, toisille taas kilpakehonrakentaja. Itselle tulee kehonrakennus/bodari sanasta mieleen kaveri, jonka käsivarsi on yhtä paksu kun oma reisi.
Yhtään naista en ole tavannut, ketä nimenomaan haluaisi huonossa ja pöhöttyneessa kunnossa olevan miehen.
Ehkeivät kaikki naiset pidä haluttavana maksimaalisn isoja lihaksia, mutta varmasti edes hieman treenattu/salilla käyvä ja hyväkuntoinen mies on monen mieleen, eikä siihen tarvita välttämättä isoja lihaksia ja 6:n % rasvoja.
Mikä sitten 'määritellään' treenatuksi, sen jokainen varmaan päättää itse..

Ja menee kohta niin offtopic, mutta oli pakko kommentoida jotain..

screwdriver sanoi:
Yhtään naista en ole tavannut, ketä nimenomaan haluaisi huonossa ja pöhöttyneessa kunnossa olevan miehen.
Ehkeivät kaikki naiset pidä haluttavana maksimaalisn isoja lihaksia, mutta varmasti edes hieman treenattu/salilla käyvä ja hyväkuntoinen mies on monen mieleen, eikä siihen tarvita välttämättä isoja lihaksia ja 6:n % rasvoja.
Mikä sitten 'määritellään' treenatuksi, sen jokainen varmaan päättää itse..

Ja menee kohta niin offtopic, mutta oli pakko kommentoida jotain..

Tämä on varmasti täysin totta, kohtuu kaikessa, myös lihaksissa jos nyt aatellaan vastakkaisen sukupuolen reaktiota. Ja se "kauneushan" on katsojan silmässä yks tykkää toisesta ja toinen ei välttämättä taas sitä tyyppiä voi ees sietää. Mutta väitän minäkin, että oli kyse sitten naisesta tai miehestä niin on se miellyttävämpi katsella sitä edes vähän treenattua kun kymmeniä kiloja ylipainoista kaljamahaa...

Kun huomasi aikoinaan pakin peittävän varpaat tuli mieleen että pitäisköhän jotain tehä. Ikuna en oo ollut kilpailulajien (futis jne.) tai hölkkäilyn ystävä niin tuli mieleen salilla käynti. Toisaalta työssäni fyysinen voima ei ainakaan ole haitaksi joten siitä se pikkuhiljaa alkoi.
Empä ny tiedä voiko tässä itseään missä mielessä kehonrakentajana pitää mutta on se mukava huomata että pikku hiljaa tulee myös vähän kokoa. Ja kun tuo vatsa ei tuosta ole mihinkään hävinnyt niin se ainakin näyttää suhteessa pienemmältä kun muu kroppa on kasvanut...

ironchef sanoi:
Et ole tosissas? :eek: Lueppa esim. seuranhakuilmoituksia tai vaikka iltatytön oman lemppari miehen kuvausta. Varmaan 90 naisista ottaa sen treenatun ennen sitä läskipersettä kun puhutaan puhtaasti ulkonäöstä. Niinkuin myös miehistä ottais timmin naisen. Eri asia on sitten kun aletaan puhumaan kropan koosta ja treenin vakavuudesta ja henkisistä ominaisuuksista.

Buahaha! :david:

Jos maailmankuvansa perustaa johonkin deitti.netin ilmoituksiin, niin sitä ei elämässään ehdi tekemään mitään muuta kuin toteuttamaan city-lehden luomaa kuvaa ihannesuomalaisesta. Eli olemaan media-alan uratykki, jolla on rajattomasti vapaa-aikaa ja äärimmäisen timmi kroppa. Ja joka ilta pitäisi olla sedu koskisen ravintoloissa hengailemassa ahteen jusun kanssa.

Käyn salilla parantaakseni fysiikkaani ja oppiakseni lisää kemiaa.

Mä en osaa sanoa naisten mieltymyksistä mitään ns."aikuisten maailmassa", mutta näin omanikäisistä olen huomannut, että eniten naisia kiinnostaa:

1. Sellaiset hymyilevät aina iloiset ja puheliaat ns.tyttöpojat, jotka käyttää kirppisvaatteita ja puhuu oman valtion perustamisesta liito-oraville ja muille ihquille eläimille.

2. Se perinteinen ryhmä, joille isi on ostanut Bemarin ja jotka ajavat sitten perjantaisin pillurallia torin ympäri. Näillä on oikeasti ihan tajuton vienti, vaikka olisi kuinka ruma ja kusipää tapaus.

3. 185/65 jääkiekkoilijat, jalkapalloilijat, salibandylijat, joilla on iso, naisten mielestä ihana, pystyperse ja vielä isompi ego. Myös ns. skinny six-pack nostaa näiden tyyppien osakkeita huomattavasti ja myös puuhelmet ja geelillä pystyyn laitettu blondattu hyppyritukka vievät jalat alta.

Mä en muista, että mulle olisi yksikään nainen sanonut mitään positiivista tästä harrastuksesta.

Satubaletti merkitsee minulle:

1. Parempaa fyysistä ja psyykkistä jaksamista
2. Parempaa itsetuntoa
3. Kehoni tuntemista
4. Ravinto- , lääke- ja hoitotieteiden parempaa tuntemusta. (kiinnostukseni kohteita)
5. Hyviä kavereita
6. Säännöllisyyttä
7. Ja edelleenkin se tavoite sinne lavalle. (ei siis mihinkään lavatansseihin) :D
8. Naisista ei pirukaan ota selvää.... :lol2:

VilleO sanoi:
...Mä en muista, että mulle olisi yksikään nainen sanonut mitään positiivista tästä harrastuksesta...
Kokemuksen puutetta tytöillä vaan. Se on nääs semmonen juttu, että kuhan tytöt "pääsevät kerran ajelemaan Mersulla, niin se pikku Corolla ei enää kiinnosta" :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
vilma-liina sanoi:
Se on nääs semmonen juttu, että kuhan tytöt "pääsevät kerran ajelemaan Mersulla, niin se pikku Corolla ei enää kiinnosta" :D
Tästä pääsemmekin kätevästi illan pääaiheeseen - Onko Corollan moottoritilavuudella väliä? Tervetuloa Ajankohtaiseen Kakkoseen. Tästä Corolla-asiasta on käyty keskustelua aikojen alusta asti varsinkin miespuolisten aloitteesta, sillä monet heistä kokevat, että heidän Corollansa on liian pieni, tehoton tai yksinkertaisesti mallia "karvalakki". Yleinen mielipide naisten keskuudessa on, että "Corollan moottoritilavuudella ei ole niinkään väliä, kunhan ukko on suullisesti lahjakas ja osaa rassata moottoritilaa oikeista kohdista." Tästä huolimatta, ovat useat suomalaiset miehet vieneet Corollansa Tallinnaan "tuunattavaksi". Tuunauksessa pyritään keinotekoisesti kasvattamaan Corollan moottoritilavuutta ja tätä kautta myös tehoa sekä vääntöä. Pitää kuitenkin muistaa, että Corollan moottoritilavuus muodostaa vain pienen osan tästä koko Corollan parkkeerausoperaatiosta. Tärkeintä on kuitenkin se, että sekä Corollan kuin myös autotallin omistajan kemiat synkkaavat ja että Corolla saadaan parkkeerattua ahtaaseenkin talliin lukuisia kertoja peräkkäin ainakin 25:nä päivänä kuukaudessa.

Päätämme onko Corollan koolla väliä -keskustelun tällä kertaa tähän. Ensi kerralla keskustelemme siitä, miten mustien miesten Corollat eroavat supisuomalaisista Corolloista, vai eroavatko ne ollenkaan?

Ulosanti kai heikkoa... tarkoitin että: Mersu = iso, treenattu mies ja
Corolla = ns. puuhelmi poika. Ei millään pahalla puuhelmien omistajat ;)

Tomi sanoi:
Päätämme onko Corollaan koolla väliä -keskustelun tällä kertaa tähän. Ensi kerralla keskustelemme siitä, miten mustien miesten Corollat eroavat supisuomalaisista Corolloista, vai eroavatko ne ollenkaan?

Odotan innolla kyseistä asiakeskustelua. :lol2:

Kyllä tästä on jo alle puolessa vuodessa tullu tavallaan elämäntapa. Treenit, syömiset, pakkotoisto ja kaikki saliin viittaava vie jo suuren ajan elämästä, mutta eipä haittaa yhtään:
+itsetunto kohenee
+haasteellista
+saa päättää itse treenistä, ruuasta, kaikesta...
+ulkonäkö paranee
+käsittämättömän hauskaa
+salikaverit

Itellä tavotteet todella korkeella, kun nyt ollaan vauhtiin päästy. On ikääkin niin vähän, että on aikaa kiskoo ittensä kuntoon. Mikään kiire ei oo, mutta isoks oon päättäny tulla!

ei vain kehonrakennus vaan myös tuo voimanosto siinä sivussa, koko salilla käynti on elämäntapa. usein mietin että jos nyt lopettaisin painoharjoittelun mitä mä tekisin sitte? eipä mulla muita harrastuksia oo (paitsi rumpujen soitto)
hyviä puolia mulle bodauksesta
+ ulkonäkö
+ hyvä olo fyysisesti sekä henkisesti
+ hyvä oma tunto, tekee edes jotain liikuntaa

Tomi:
en ole nainen, mutta olen nähnyt USA:ssa tehtyjä tutkimuksia joiden mukaan 69% naisista oli tyytymättömiä miehensä Corollan kokoon ja huimat 92% naisista haluaisi kokevan "kyydin" isolla Corollalla

Helvetti sanoi:
Buahaha! :david: Jos maailmankuvansa perustaa johonkin deitti.netin ilmoituksiin, niin sitä ei elämässään ehdi tekemään mitään muuta kuin toteuttamaan city-lehden luomaa kuvaa ihannesuomalaisesta. Eli olemaan media-alan uratykki, jolla on rajattomasti vapaa-aikaa ja äärimmäisen timmi kroppa. Ja joka ilta pitäisi olla sedu koskisen ravintoloissa hengailemassa ahteen jusun kanssa.

Toi nyt näytti olevan huono esimerkki. Yritin kärjistettynä tuoda esille minkä moni muukin on täällä sanonut, eli sinkku ihmiset etsivät unelmiensa miestä/naista ja hyvin usein se vaan tahtoo olla että kriteereinä on treenaus ja lihaksikas kroppa. Tämä oli mun vastaus erääseen edelliseen kommenttiin jossa sanottiin että treenaavista ja lihaksikkaista miehistä ei tykkää kukaan eikä ne saa PIPARIA! ja kuten sanoin itse itseäni lainaten omassa kommentissani edellä: tämä koskee sitä tilannetta jossa ei tunneta toista vaan arvostellaan ja valitaan ihmistä ulkonäön perusteella. Eli loppukaneettina totean: TIUKALLA lihalla saa ENEMMÄN piparia kuin LÖYSÄLLÄ sisällön ollessa sama!
Eli suomeksi: Kyllä se isompi ahdettu ja tuunattu corolla kulkee varppina lujempaa :lol2: UGH!!

Miksikö punttailen edelleen
- en osaa lopettaa (20 vuotta)
- minusta tulee turhan energinen jos pidän viikon huilin kaikesta liikunnasta
- nautin itseni voittamisesta (kyllä nousee vielä kerran)
- hyvä olo kunnon treenin jälkeen
- yleensä pidetään 10 v nuorempana-etu joka on tullut huomaamatta iän myötä :D
- tykkään olla vahva
- selkä pysyy kunnossa
- liikun, kävelen, juoksen, hypin, kiipeilen...jaksan elää täysillä joka päivän
- treenattu ihminen on kauniimpi katsoa, etenkin liikkuessa, ei laaaahhusta,kävelee hyvä ryhtisenä ja yleensä rytmikkäästi.
Tätä listaa voisi jatkaa pitkään mutta henkinen hyvä olo on tärkein. :haart:

Käyn sen vuoksi punttaamassa että:
* Hyvä vastapaino "istuva konttorirotta" -työlleni
* Oijoi sitä olotilaa rääkin jälkeen :D
* Mainio stressinpurkukeino
* Ehkä jonain päivänä äiskä ei sano mua enää hankihyttyseksi
* Kroppa muutuu parempaan suuntaan kun saan lihasta aikaiseksi
* Saan lisää voimaa
* Sohvalla löhöäminen ja telkkarista uusintojen katselu ei nappaa(järjestyksestä en tiedä, mutta tuossa ainakin joitain syitä...)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom