Mitä kannattaa/voi tuoda USA:sta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ironbutt
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Ironbutt

Mode/Punttimimmit
Ikä
48
Viikon päästä olisi Los Angeles -reissu tiedossa. Pitää katsastaa Venice Beach ja paikallinen Gold's Gym yms.

Osaisikos joku neuvoa mitä lisäravinteita USA:sta voi ostaa ja tuoda vapaasti Suomeen?

Postise tilaamallahan osa voi jäädä tulliin jos USA:sta tilaa, mutta mitenkäs on jos tuo omien matkatavaroiden mukana? Syynäävätkö ja ottavat kaiken pois jos sattuisivat tarkastamaan?

Tarkoitan tässä nyt sitten ihan niitä normaalisti USA:ssa kaupan hyllyllä myytäviä lisäravinteita. Protskujauhoja en jaksa lähteä raahaamaan, joten keskityn varmaan erilaisiin pilleripurkkeihin ja patukoihin :-)

eikös se hulkki kehunut että siellä myydään efedriinä huoltoasemilla? Suomeentuominen on tietysti laitonta mutta helppoa :)

Totta! Pitänee hakeutua ekalle huoltsikalle kyselee ;)

En ole huoltsikoista puhunut mitään, etkä efedraa enää taida saada mistään sillä se on suuren kohun myötä kielletty myös Jenkkilässä.

Itse en varmaan mitään sen kummoisempaa kuin jotain hifiheraa sieltä toisi, se kun olisi todennäköisesti paljon halvempaa kuin Suomessa. Myös Labradan protskupatukat olisi mun ostoslistalla.

Hommaa paikaillisella tohtorilla ressut ravinteisiin mitä haluat tuoda, eikö silloin pitäisi saada tuoda ne Suomeenkin?

kannattaa ostaa jotain BALCO:n tuotteita, niissä saattaa säkällä olla seassa vaikka thg:tä. TAKUUKEHITYS! :)

Melatoniinia 15 000 tablettia. Myyt ne Suomessa sitten voitolla. No ei vaan, kannattaa oikeasti tuoda sitä melatoniinia omaan käyttöön sieltä. Se on Jenkeissä reseptivapaata ja todella halpaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ja jos jotain muuta kuin lisäravinteita tms. hömppää (;)), niin POLKUPYÖRÄ. Ns. kalliit merkit ovat todella paljon halvempia jenkeissä kuin Suomessa. Kaiken lisäksi monet lentoyhtiöt antavat tuoda pyörän lisämaksutta.

Buttis, tuo mulle jostain leffakaupasta Dolby Digital tai DTS kyltti. Ovat kiven alla Suomessa.

54257151.jpg

220006_lg.jpg

Mike sanoi:
Buttis, tuo mulle jostain leffakaupasta Dolby Digital tai DTS kyltti. Ovat kiven alla Suomessa.

54257151.jpg

220006_lg.jpg

Menee todella :offtopic: . Mutta itse haluaisin dolbydigital lätkän myös. Se olisi papalle synttärilahjaan. Jos mahdollista niin kirjoitappa tähän threadiin niin laitan vaikka mailia.

vilma-liina sanoi:
Mä toisin varmaan jotain halpoja aminoja, esim. L-tyrosiinia.

Aminohapot on EU:n myötä moneltaosin vapautuneet lääkelainpiiristä. Eli saa tilata myös ilman reseptiä. Tässä tiedossa olen elänyt. :D

Tyrosiinin lisäksi kannattaa kokeilla myös L-fenyylialaniinia.

Kaikki burnerit mitä näin muutama viikko sitten kauppojen hyllyillä olivat efe-free logoilla varustettuja :itku:

Tosin ruokakaupan lääkehyllystä olisi löytynyt kahta eri valmistetta keuhkoastman hoitoon, jotka sisälsivät efeä: toinen 12,5 mg tabu ja toinen 25 mg.

Muuten noi protskuvalmisteet, patukat ja valmisjuomat eivät kaupoissa olleet niin ihmeellisen edullisia kuin olisi voinut ajatella. Hinnat ovat ihan eri luokkaa sikäläisissä nettikaupoissa. Hintoja kävin ihmettelemäss GNC:n ja Vitamin Worldin factory outleteissä.

Ite en ostanut kuin neljä kaljatölkillistä suklaaprotskua, jotka olis saanut täältä Suomesta suunnilleen samaan hintaa.

:offtopic: Dolbyn kyltin olen ite tilannut täältä: http://www.dolby.com/dstore/euro_items.html

Riippuu hyvin pitkälti Visasi käyttäjäprofiilistä, sen asetuksista ja siitä toisesta osapuolesta..

Ps: Kattele aika tarkkaan mitä viet suomeen, turha patukoita on raahata mantereelta toiselle 3€ takia :)

Mike sanoi:
Itekin tilaisin, mutta ei uskalla Visa electronia runkutella netissä, se ei taida olla mikään tietoturvan huipentuma.

Eipä taida toi elektrooni toimia jos siitä ei ole erikseen mainintaa sivulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom