Mitä kannattaa/voi tuoda USA:sta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ironbutt
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Lisäarvinteet todellakin kannattaa tilata netistä hotelliin tai muuhun majapaikkaasi, jolloin säästät huomattavasti GNC:n tms. hintoihin verrattuna. Itse toisin vähintään hifikreatiinit ja glutamiinit vuodeksi-pariksi eteenpäin, varmaan myös muutaman ison proteiinipurkin.

Lisäksi jos vain tarvitset, niin ainakin elektroniikka, lenkkarit, merkkivaatteet, rannekellot ym. kannattaa tuoda Jenkeistä. Tsekkaa aluksi hintavertailuportaali www.bizrate.com.

OK. Pistän siis ostoslistalle parit dolby-taulut, melatoniinia ja l-tyrosiinia. Lisäksi katselen josko onnistuisin löytämään jotain mukavaa rasvanpolttajaa.

Kuinka paljon nettikaupan hinnat oikein eroavat tavan kaupoista? Kannattaisiko oikeasti tilata hotellille?

Ironbutt sanoi:
OK. Pistän siis ostoslistalle parit dolby-taulut, melatoniinia ja l-tyrosiinia. Lisäksi katselen josko onnistuisin löytämään jotain mukavaa rasvanpolttajaa.

Kuinka paljon nettikaupan hinnat oikein eroavat tavan kaupoista? Kannattaisiko oikeasti tilata hotellille?

No mitä minä olen katellut twinlabin tuotteiden hintoja jenkkiläisistä nettikaupoista niin ne on ihan hiton halpoja...muistaakseni joku 2.kg gainersfuel oli 20-25 taalaa purkki...kun kyseinen purkki maksaa suomessä 45-50€. eli on ne kaikki tuotteet merkistä riippumatta melkeen puolet halvempia kuin täällä.(siis nettikaupoissa)

RiQ sanoi:
Tosin ruokakaupan lääkehyllystä olisi löytynyt kahta eri valmistetta keuhkoastman hoitoon...

Onko olemassa muita astmatyyppejä kuin keuhkoihin liittyvä? :hyper:

Ironbutt sanoi:

Kysäises samalla L-fenyylialaniinia, jos vaikka löytyis samalla.

On nettikaupoissa edullisempaa kuin esim. GNCssa (joka tosiaan on kalleimmasta paasta!). Mutta kannattaa vertailla hintoja myos eri lisaravinnekaupoissa, jotkut niistakin on tosi halpoja. En valitettavasti osaa sanoa mita Losista loytyy, mutta taalla itarannikolla esim. Nutrition One on halpa.

Mina raahaan yleensa mukana ison kasan vitamiineja (sellaisia 500-1000 kappaleen purkkeja), melatoniinia ja sarkylaakkeita. Nama ovat tosi halpoja varsinkin nykyisella dollarin kurssilla.

Rasvanpolttotuotteiden kanssa on vahan niin ja nain. Mitaan efedraa sisaltavaa ei periaatteessa saisi myyda, mutta tiskin alta niitakin saattaa viela saada monessa pienemmassa putiikissa. En ole kokeillut niita "efedra free" -versioita itse, joten en tieda miten toimivat.

Samoin lenkkareissa ja monissa urheiluvaatteissa saastaa paljon, ja kosmetiikka (mm. Clinique) on huomattavasti halvempaa.

Hauskaa shoppailureissua! Muista kayda Santa Monicassa katsomassa kaikkia kivoja pikkuputiikkeja, jotka myyvat tosi fitness henkisia vaatteita.

Älä unohda syödä hampparia In-N-Outissa, minkä jälkeen jälkiruoat naamariin Crispy Cremesistä. Dieetticheattien ehdotonta aatelia tuo combo :hyper:.

Jos sulla on joku paikallinen frendi, niin vitamiinit ja patukat kannattaa hankkia ilman muuta Costcosta (vaatii jäsenkortin, mikä kaikilta paikallisilta kyllä löytyy). Sieltä tulee kyllä sitten kaikenlaista muutakin mukaan kun halvalla saa ...

Jos käyt Hollywoodissa, niin käy katsomassa viimeisin Disney-pläjäys El Capitan -teatterissa. Kallista mutta kannattaa. Venicen Gold'sista ei kannata kovin kummoisia odottaa, suurin osa jengistä on nykyään vähemmän hardcorea kuin suomalaisella Wellnessillä.

CostCo:sta ei pääse ulos alle 3 tunnin mitenkään... Ai niin ja mä inhoon sitä =)
Mut halpaahan siellä on.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tietysti kannattais tuoda ainakin uusin Battle For The Olympia ja Ronnien uusin DVD.

metalman sanoi:
eikös se hulkki kehunut että siellä myydään efedriinä huoltoasemilla? Suomeentuominen on tietysti laitonta mutta helppoa :)

Pitaa paikkansa, olen talla hetkella amerikan maalla opiskelemassa. En ole kylla kayttanyt moisia, mutta helposti kylla sais...

Tuolta GNC:sta olen protskut ja kreat ostanut, ja kylla aika paljon halvemmalla ku suomesta.

Amy sanoi:
Mina raahaan yleensa mukana ison kasan vitamiineja (sellaisia 500-1000 kappaleen purkkeja), melatoniinia ja sarkylaakkeita. Nama ovat tosi halpoja varsinkin nykyisella dollarin kurssilla.

Tosiaan jos on itsellä tai jollain tuttavalla migreeni niin jenkeistä saa ilman reseptiä todella toimivia migreenilääkkeitä, esim. equate tai exedrin migraine. Itelläni pelaa tosi hyvin. Kyllä siellä aika hakemalla saa hakea tavaraa, joka olisi kalliimpaa kuin täällä. Muista kuitenkin kaupoissa, että hintalapun lukemiin lisätään myyntivero, olikos kaliforniassa noin 8%. Ei tule sitten ylläreitä kassalla. Netistä ostettaessa taitaa olla pari osavaltiota, joista tilattaessa lisätään toi vero.

Rasvanpolttajista katso tämä kauppa ja sieltä thermorexin ja liporexin. Niiltä ostettaessa tarttee rekisteröityä, niillä on myös vähän suppeampi valikoima eu-alueelle briteissä, jos tarvetta tulee myöhemmin.

Ironbutt sanoi:

Kannattaa etsiä sellasia 'nutrition warehouse' liikkeitä. Niitä on parikin ketjua samankaltaisilla nimillä. Hinnat ovat taatusti netti tasoa ja usein liikkeissä on vielä näitä osta 3, maksa 2 yms tarjouksia. Ja maailman merkkejä: EAS, Prolab, Universal, Twinlab jne.

Hotellille tilaaminen on tietysti mahdollisuus. Kannattaa kyllä sitten soittaa ko liikkeeseen ja selittää tilanne. Eivät välttämättä lähetä noihin 'julkisiin' osoitteisiin. Tilaat vielä osavaltion ulkopuolelta niin ei tarvitse maksaa 6-9% liikevaihtoveroakaan.

Omasta viimeisestä jenkkimatkasta on 2 vuotta ja olin itärannikolla, mutta uskoisin että samoja liikkeitä sieltä toiselta rannikoltakin löytyy.

tuub sanoi:
CostCo:sta ei pääse ulos alle 3 tunnin mitenkään... Ai niin ja mä inhoon sitä =)
Mut halpaahan siellä on.
Joo ja aika rennon kokoisissa satseissa... Ostin muinoin Gatoradea sieltä ja oli sen kokoinen pönttö ettei ihan heti tarttenut muita juomia kaadella.

Kaliforniassa vero 8%? Floridassa oli 6%... on näemmä siinäkin sitten jonkin verran eroa. Eikös jotkut tee niin että ostaa auton idästä, ajaa länteen ja myy siellä pois voitolla? Niin päin se vissiin tuntuu olevan (jos verotuksestakin voi jotain päätellä).

Los Angelesin työkeikka on taas tulossa parin viikon päästä. Tällä kertaa Inertia on mukana ja otan reissun enemmän lomamielessä. Oikeita töitä on neljänä päivänä/iltana, joten ehtii siinä vapaallakin olla.

Tällä kertaa ostoslista on jo valmiina ja harkitsen parhaillaan joidenkin tavaroiden tilaamista webkaupasta (drugstore tms) - minä kun inhoan shoppailua yli kaiken (perin epänaisellinen piirre). Viikon ruoat tilasin jo Vonsilta sinne meidän huoneistohotelliin - odottelevat valmiina kämpillä kun saavutaan. Ei tarvi funtsia mistä lähtee niitä raapimaan kasaan - voi rynnätä suoraan hotellilta Muscle Beachille.

Ostettavaa:
- luxury salihanskat (olivat tosi halpoja)
- melatoniinia laukullinen (viis dollaria purkki!)
- kyykkykengät
- allergialääkkeitä
- särkylääkkeitä
- l-fenyylialaniini
- l-tyrosiini
- kuivalihaa (beef jerky)
- "kalorittomia" vaahtokarkkeja
- "kaloritonta" Jello -hyytelöherkkua
- digikameraan salama/objektiivi tms. lisävarusteita

Protskua, patukoita yms. en meinannut tuoda tuliaisiksi - niitä saa täältä Suomestakin ja vievät turhaa tilaa matkatavaroissa.

PR-hommiahan minä. Menen Los Angelesiin pitämään seuraa n. 10 hengen lehtimiesporukkalle.

Hengataan yhdessä, käydään vähän messuilla (messut on se työosuus), katsellaan nähtävyyksiä, biletetään jne. - varsin rentoa hommaa. Itse olen sitä mieltä, että tuosta on työnteko kaukana, mutta ei kerrota sitä työnantajalle...

Amy sanoi:
Rasvanpolttotuotteiden kanssa on vahan niin ja nain. Mitaan efedraa sisaltavaa ei periaatteessa saisi myyda, mutta tiskin alta niitakin saattaa viela saada monessa pienemmassa putiikissa. En ole kokeillut niita "efedra free" -versioita itse, joten en tieda miten toimivat.
Mihin ihmeeseen tarvitsette noita efedrastackeja kun USAssa saa edelleenkiin myydä ilman reseptiä lääke-efedriiniä eli efedriinihydrokloridia? Esim. Vasopro -nimellä löytynee hyvin nopeasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom