Miss Suomi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla olis ehdotus.

Malena ja Meah pistää bikinikuvia tänne, niin voidaan funtsia, että ovatko pitkät vai lyhyemmät paremman näköisiä. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla olis ehdotus.

Malena ja Meah pistää bikinikuvia tänne, niin voidaan funtsia, että ovatko pitkät vai lyhyemmät paremman näköisiä. ;)

Muuten hyvä, mut mä en edusta lyhyiden tyttöjen aatelistoa :D (kuulun siis siihen harvaan vähemmistöön)

Mun veikkaukset top3:

1. Pauliina Markkola (liikkuvassa kuvassa vakuuttavampi)
2. Heli Kuhlberg
3. Elsi Suolanen

Mun veikkaukset oli samat mitkä aiemmin laitoin ;) [Tosin järjestyksestä en ole varma mutta Top3 on tässä välissä nuo neidot]. TAAS jälleen kerran me puhutaan samalla suulla. Se on kato tää täydellisten kulmakarvojen omaavien pitkien naisten salaliitto :anssi::lol2:

Hoho.

No joo... ollaanpas vakavasti.

En minä noita tyttöjä rumaksi sanoisi, kauniitahan nuo kaikki minun silmääni ovat. Kun mennään kansainvälisiin kisoihin, Suomen edustajien "ongelmaksi" muodostuu vaatimattomuus. Suomen missit on menestyviin missimaihin verrattuna revitty suoraan pystymetsästä. Siinä ei yhdet miss bikini-kisat paljon kokemuksessa auta. Miss universe yms. kisoissa menestyvät missit ovat panostaneet missiuraansa vuosia. On tehty kauneusleikkauksia, treenattu ja syöty oikein vuosikausia. On hankittu hammaslaminaatit jne... Suomessa tällaistä kulttuuria ei ole, niin sanoisin että on aika vaikea pärjätä sitten kansainvälisissä kisoissa. Kuinka monella suomalaisella 19 vuotiaalla on varaa hammaslaminaatteihin? Aika harvalla on. Nämä kohdat huomioiden suomalaiset missit ovat mielestäni kauniita, ja jos he panostaisivat useita vuosia ulkonäköönsä jne. niin olisivat varmasti samalla tasolla näitten leikeltyjen missien kanssa. Tämä minun mielipiteeni, enkä siis noita rumaksi kyllä missään nimessä haukkuisi.

Mut se kyllä ihmetyttää, että miksi kaikilla niin tummat hiukset? Eikö joku luonnollisempi väri olisi valttia? Esimerkiksi Meahin aiemmin postaamassa kuvassa ekalla missillä ihanat, hänen väreihinsä sopivat hiukset, ei liian tummat eikä vaaleat. Suomalaiset taitaa tarttua siihen viimeiseen korttiin, että yrittävät muistuttaa latinoita "tummalla kauneudella", vaikka vähän vaaleampi olisi parempi. Vaikka vaaleanruskea? Yleensäkin miksi kauneuskilpailuissa naisilla on joko kohtuuttoman tummat tai vaaleat hiukset? Éikö siltä väliltä löydy mitään? Esimerkiksi sillä miss maailmalla, joka tuli venäjältä (muistankohan oikein) oli minusta kauniit monisävyiset vaaleat hiukset. Ei liian valkaistut.

Niin, mallit ja missit pitäisi olla kaksi asiaa erikseen, MUTTA jos osaat lukea, niin mallitoimistoista ne tytöt kilpailuun lähtevät. Ei tuonne voi kuka vaan mennä, pitää olla mallitoimiston listoilla.

Voi mennä, ei pidä.

...ja jotain Marjo Sjöroosin toimistoa ei mallitoimistoksi kannata edes nimittää.

Ei ne niin rumia näiden kuvienkaan perusteella oo...mutta suomessa ei vaan silti osata :rolleyes:

missit_tuomaristo11.jpg

missit_tuomaristo2.jpg

Vois vähän hillitä tuon itseruskettavan ja meikkivoiteen kanssa niin sais vähän paremmin selvää miltä nuo näyttävät.

Ei ole yksikään mun makuun, yleensäkin tämän kisan neidot ovat aika kaukana mun naisihanteesta. Eiköhän jokaisella ole kuitenkin ihan hyvä vienti jossain paikallisessa sedulassa.

Hetkinen, tuo nro.5 näyttää ihan kivalta, mä kannatan sitä.

Minna Nikola ja Essi Pöysti ovat näin nopealla katselulla ehdottomat suosikit, ja noi on mun mielestä KAUNIITA, ei vaan perus-nättejä naapurintyttöjä, mutta ehkä mä en vaan tiedä paremmasta :D

Mun suosikit noista on Elsi, Heli, Minna ja Pauliina. Ihmettelen millä meriiteillä tuo Ulla on tuonne valittu...:eek: naamasta aika...noh hirvee.

Tätä nyt ei sais sanoa tietenkään, mutta miusta tuo on tuollainen ärsyttävän näköinen hevosnaama.

Hehe, just ajattelin ihan samaa. Vaikka tuo nainen on todella hyväkroppainen ja näyttävä niin ei tuossa kuvassa näytä minun silmään kasvoista kovin kauniilta.

Edit: Niin ei nuo missiehdokkaat mun mielestäkään mitään kummosia ole. Pari ihan hyvännäköstä. Jotenkin kuitenkin ihmetyttää ettei tuon ylemmäs tasoa saada.

Aika kauheita IMO kaikki nuo ehdokkaat, ovat olleet lähes aina. Ei ne oikeasti todella kauniit naiset tuollaisiin nykyään taida edes haluta lähteä mukaan. Poistaisivat tosiaan nuo sentin meikkikerrokset ja itseruskettavat ja tekoripset ja hiustenpidennykset jne jne niin näkisi oikean totuuden. Omaan silmään nämä tämän vuoden ehdokkaat ovat kuin jostain irc-gallerian tapaisen teinipissiskaltsun sivuilta otettuja tavallisia ylimeikattuja pissalissuja.

Onhan siinä tuo juurikin mainisemasi 168cm pituusrajoitus
Niin ja alle 168cm tytillä on mahdollisuus osallistua kuvakarsintojen kautta. :)

Munkin mielestä tuo Minna Nikola on kasvoista kaunein mut toi oranssi tukka ei oikeen vakuuta...solariumiin muutamaks kerraks ja hiesten värjäys ni vois olla aika hyvä jo.

MissEvileve, totta! Kauheita kulmakarvoja noil tsirpuilla muuten:D Monilla kulmakynä paistaa kilometrien päähän!

Vertailun vuoksi tännekin Norjan kisan vastaavat missit:

768px500px_topp_24_frk_norge_-_bikini.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom