Miss Suomi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Juontajakeskusteluun: en tykännyt yhtään että juontorepliikkejä ei ollut vaivauduttu opettelemaan miltei ulkoa. Ei ollut kivaa katsoa, kun luettiin tekstit paprusta.

Äh, mä en tykännyt voittajasta mutta ei se huonoinkaan ollut. Tottakai harmittaa kun oma suosikki/suosikit ei voittaneet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomasitteko muuten, että niissä esittelypätkissä, missä missiehdokkaat kertoivat itsestään, niin melkein kaikki sanoivat olevansa "iloisia ja sosiaalisia". Olisikohan ja aika keksiä jotain muuta sanottavaa? Sitä paitsi ei kai kukaan oletakaan, että ne tyypit olisivat masentuneita ja epäsosiaalisia! Mitä tuollaisella esittelyosiolla edes tekee, jos kaikki jauhaa siinä vaan samaa bullshittiä?

Vois ens vuoden esittelyssä joku sanoa olevansa vaikka vaikee ja vittumainen, ainakin erottus joukosta ja jäisi mieleen.

Vois ens vuoden esittelyssä joku sanoa olevansa vaikka vaikee ja vittumainen, ainakin erottus joukosta ja jäisi mieleen.

Eli mulla olis sittenki saumaa olla missi vielä joskus :rock:

Ja mun on pakko kysyä, että kuka tota 2. perintöprinsessaa pitää kauniina? :D
Joku vois linkata jonkun mahdollisimman hehkeen kuvan hänestä.

Kattelin tuossa Australian tämän vuoden missejä, niin huolimatta siitä että hekään eivät ole varsinaisia jawdroppereita, he kuitenkin pesevät Suomen neidot mennen tullen.

Go, down under, go...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom