Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ja alle 168cm tytillä on mahdollisuus osallistua kuvakarsintojen kautta.
Mä en nyt tiiä mist kokoajan kiskot ton pituusrajan, oon jo 3 kertaa sanonut että ei ole pituusrajaa. Miss Suomi-kotisivuilla tämä lukee. Eli vielä kertaus jos et tajunnut: Alle 168cm tytöt voivat hakea kisaan kuvakarsintojen kautta, eli tällöin kasvot ovat valttikortti.Onko toi lyhyys juttu sitten vähän sama kuin silkkareidenkin kanssa?...missään ei lue etteikö saisia olla, mutta jos on niin ei pääse mukaan kisaan. mutta mun mielestä misseiltä edellytetään vähintään 170cm ja siitä max. pari senttiä lyhyempi voi vielä päästä mukaan jos on erityisen hyvä.
Se on kiva lähtee kisaamaan tälläsiä typyjä vastaan tollasten vinkurahampaiden ja silmäpussien kera.:D
Missin kuuluisi olla upea, kaunis ilmestys. Niin se on ainakin ulkomailla. Ei mikään oknätti naapurintyttö.
Vertailun vuoksi tännekin Norjan kisan vastaavat missit:
Siksi että olen realisti ja tiedän etten pärjäisi. :DOi, noi norjalaiset on niin kauniita! Tasoa Suomeenkin kiitos!
Meah, mikset sä ite mee missikisoihin? :D
Itellä ainakin perustuu empiiriseen otantaan. Siinä alle 165 cm on kauneimmat minun näkemäni naiset.
Siitä että itse kisoihin ei ole otettu kuin just vähän alle 170 senttisiä...naivia ajatella että just miss suomi kisoihin pääsee tanja 165cm mukaan kun hyvin tiedetään ettei sitä sinne huolita koska on liian lyhyt jos yleisö äänestää tanjan mis suomeksi ei hän pääse edustamaan suomea kansainvälisiin kilpailuihin, koska siellä pituus on valttia.Mä en nyt tiiä mist kokoajan kiskot ton pituusrajan, oon jo 3 kertaa sanonut että ei ole pituusrajaa. Miss Suomi-kotisivuilla tämä lukee. Eli vielä kertaus jos et tajunnut: Alle 168cm tytöt voivat hakea kisaan kuvakarsintojen kautta, eli tällöin kasvot ovat valttikortti.
Siksi että olen realisti ja tiedän etten pärjäisi. :D
Bullshit. Jos otetaan naamaltaan kaksi identtistä naista, toinen 155cm, toinen 175 cm, niin kyllä meikäläinen sen jälkimmäisen valitsee anyday.
Hah!:lol2:Noh noh, mun mielestä sulla olis paremmat edellytykset, kuin yhdelläkään noista!
No kyl sä tiedät itekkin ettei se pituus vaikuta sen naaman nättiyteen :jahas: ei ne varmaan uskokaan koska onhan se jo miljoonasti nähty ettei niitä lyhyitä tyttöjä sinne huolita...ehkä ne lyhyet tytöt on vaan fiksumpia ja ovat tajunneet tämän ihan itsekin ;)Malena, tai sitten on niin ettei ne lyhyemmät tytöt ole vaan yksinkertaisesti hakeneet koska eivät itse usko mahdollisuuksiinsa? Tai sitten ovat, mutta naama ei olekaan ollut niin hyvä, että olisi kompensoinut pituutta.
Joo...oot vissiin ainut joka ymmärsi mitä sanoin :lol2:Tuo nyt on ihme natinaa tuosta pituudesta. Eikös tuossa Malenalla ollut ideana, että olisi näille lyhyille likoille omat kisansa?
Näillä on kaikilla tosi vaalee ihokin...suomalais tytöt näytti olevan osa tosi ruskeita ja toiset jopa oransseja :D vain vitonen ja se yks blondi oli ihan kohtuu normaalin värisiä(muistaakseni näin)
Amen.Nyt pakkiksen minime-jugent vois vähän miettiä. Jos haetaan niitä ulkomailla pärjääviä, niin lyhyet ei pärjää. Mutta miss suomi kisat ovat vähän sellaiset nätit naapurintytöt -kisat. Ulkomaan kisoihin voisi kyllä ammattilaisraati valita edustajat ilman turhaa julkisuuspölinää.
Mitä ihmettä te kinaatte pituudesta? Jos missien kuuluis olla lyhyitä, niin ei kai tonne edes olis mitään pituusrajoja. Ei tarvita enempää kauneuskisoja Suomeen. Onhan nyt jo mitä lie miss tuningautonvieressäposeeraaja-meininkejä, sinne vaan ilman pituusrajoja.