Miss Suomi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Miss Suomi is siriös pisness! :D

Ei kai se tyttöjen vika jos jengiä ei kiinnosta osallistua tahi panostaa. Syyttäkää niitä kauniita tyttöjä, jotka eivät osallistu.

Siitä voi sitten olla montaa mieltä onko moisilla kisoilla merkitystä oikein mihinkään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Plääh :eek:
Siis kuka noi finalistit valitsee? Mallitoimistoistahan noita tonne tyrkytetään, oon nähnyt satoja kauniimpia suomalaisia MALLEJA.
Taso laskenut 15 vuoden aikana aiiiiikalailla.

Nimenomaan MALLItoimistoistahan ei misseiksi lähdetä. Misseys on enemmänkin rasite mallialalla ja siksipä vain harvat missit ovat onnistuneet kunnollisen mallinuran luomaan.

Hyvän näkösiä missejä tänä vuonna. Ei ainuttakaan ryssää tai virolaista mukana. Voidaan siis puhua Miss Suomi kisoista.

Nimenomaan MALLItoimistoistahan ei misseiksi lähdetä. Misseys on enemmänkin rasite mallialalla ja siksipä vain harvat missit ovat onnistuneet kunnollisen mallinuran luomaan.

Niin, mallit ja missit pitäisi olla kaksi asiaa erikseen, MUTTA jos osaat lukea, niin mallitoimistoista ne tytöt kilpailuun lähtevät. Ei tuonne voi kuka vaan mennä, pitää olla mallitoimiston listoilla.

Hyvän näkösiä missejä tänä vuonna. Ei ainuttakaan ryssää tai virolaista mukana. Voidaan siis puhua Miss Suomi kisoista.
Erinomainen pointti :thumbs: SUOMEN huippumalli ehdokkaistakin tais puolet olla muun maalaisia...

edit: miss petite kisat ois jees...itse olen lyhyt ja olen sitä mieltä että lyhyet tytöt on kaikkein söpöimpiä (:D). kauniita löytyy paljon enemmän kuin pitkistä...sitäpaitsi, musta pitkät naiset on pelottavia ei mitenkään kauniita välttämättä.

Kävin kattelemassa vanhojen missien kuvia. Ei ne sen kummempia olleet, samanlaisia naapurinlikkoja. Aika kultaa muistot?

edit: Täältä ääni miss petite kisoille :D

Erinomainen pointti :thumbs: SUOMEN huippumalli ehdokkaistakin tais puolet olla muun maalaisia...

edit: miss petite kisat ois jees...itse olen lyhyt ja olen sitä mieltä että lyhyet tytöt on kaikkein söpöimpiä (:D). kauniita löytyy paljon enemmän kuin pitkistä...sitäpaitsi, musta pitkät naiset on pelottavia ei mitenkään kauniita välttämättä.
MIkä sun mielestä on pitkä? Aika hassu väitös, että lyhyet tytöt on keskimäärin kauniimpia, mihis tuo perustuu?

MIkä sun mielestä on pitkä? Aika hassu väitös, että lyhyet tytöt on keskimäärin kauniimpia, mihis tuo perustuu?

Eiks se 170cm oo se raja et pääsee missikisoihin yms.? noh, eiköhän siinä sitten karsiudu aika moni kaunis tyttö kun on liian lyhyt? ei pituus oo musta mikään kauneusihanne vaan enemmänkin sopusuhtanen kroppa. ei pitkät naiset myöskaan ole kauniinpia kuin lyhyet.

Itellä ainakin perustuu empiiriseen otantaan. Siinä alle 165 cm on kauneimmat minun näkemäni naiset.
Jees, ja kyllä mäkin tiedän ja olen nähnyt just paljon enemmän kauniita lyhyitä tyttöjä kuin niitä pitkiä.

Eiks se 170cm oo se raja et pääsee missikisoihin yms.? noh, eiköhän siinä sitten karsiudu aika moni kaunis tyttö kun on liian lyhyt? ei pituus oo musta mikään kauneusihanne vaan enemmänkin sopusuhtanen kroppa. ei pitkät naiset myöskaan ole kauniinpia kuin lyhyet.
Kyllähän siinä varmaan karsiintuu jonkin verran. Sopusuhtasuus on tärkeetä, mutta vaikka se pituus ei olisi mikään kauneusihanne, niin kyllä 175cm nainen on näyttävempi iltapuvussa kun 155cm nainen. Mutta tämä on vain minun mielipide, makuasioita. Ikävä kyllä missikisoissa ja mallipiireissä se pituus on se ihanne eikä niitä kiinnosta jos teidän kauneuskäsite on erilainen. Tää on nyt vähä sama ku sanotaan et mallit vois olla pyöreempiä. Joo, voishan ne, mutta sit ne ei olisi enään malleja. Siinä on se ero.:)

Kyllähän siinä varmaan karsiintuu jonkin verran. Sopusuhtasuus on tärkeetä, mutta vaikka se pituus ei olisi mikään kauneusihanne, niin kyllä 175cm nainen on näyttävempi iltapuvussa kun 155cm nainen. Mutta tämä on vain minun mielipide, makuasioita. Ikävä kyllä missikisoissa ja mallipiireissä se pituus on se ihanne eikä niitä kiinnosta jos teidän kauneuskäsite on erilainen. Tää on nyt vähä sama ku sanotaan et mallit vois olla pyöreempiä. Joo, voishan ne, mutta sit ne ei olisi enän malleja. Siinä on se ero.

Ei se oo sama asia, mallin on tarkoitus olla näyttävä ja tietyn mittainen ja kokoinen. alusvaate-mallit voivat usein olla hyvinkin lyhyitä eikä esim. palyboyssa ole mitään pituus rajaa koska lyhyessä varressa ne muodot vaan korostuu. missi = kaunis nainen pituudella ei ole tekemistä kauneuden kanssa...ellei sitten ole ihan oikea kääpiö. xl-missi-kisatkin on jo olemassa, vaikka ei ole edes terveellistä olla lihava...eikä kyllä super laihakaan...tarkoitan vaan että on se kumma ettei perus 165cm nainenkaan saa osallistua missikisaan koska on liian lyhyt. veikkaan kuitenkin että ei monenkaan miehen(kään) mielestä ole mikään kauneus ihanne olla yli 170cm.

Ei kai toi tason huonous mikään kauhee ylläri oo. Eihän tonne nyt kukaan oikeesti kaunis mee osallistumaan. Muutenkin jotku turhimmat kisat ikinä.

Lyhyt tyttö vs pitkä tyttö:)

Ei se naisen kauneus pituudesta ole kiinni imo. Liian pitkä nainen(175<) tosin ei ole omaan makuun...

Mun veikkaukset top3:

1. Pauliina Markkola (liikkuvassa kuvassa vakuuttavampi)
2. Heli Kuhlberg
3. Elsi Suolanen

Oma veikkaus top trii:
1. Essi/nro 9
2. Minna/nro 5
3. Elsi/nro 1 tai Heli/nro 3 (jos pituus ei haittaa)

Voi kun nuoria ovat.... ehkeivät ihan universum -tasoa, mutta onnea heidän unelmilleen!

veikkaan kuitenkin että ei monenkaan miehen(kään) mielestä ole mikään kauneus ihanne olla yli 170cm.
Ei olekaan, se on vaan kauneuskilpailujen ihanne että tyttö olisi pitkä.

Osakilpailuun osallistumiseen pituusraja on 168cm, sitä lyhyemmät voivat osallistua kuvakarsintojen kautta. Eli pituusrajoja ei ole. Se siitä mussutuksesta että kauniit lyhkäset tytöt tiputetaan. ;)

Aww, man. No, toivottavasti uusissa kuvissa ja itse kilpailussa tytöt näyttävät paremmilta :). Mtv 3:n sivuilla on myös taas uutisointia siitä, että osa neitosista on yllätys yllätys alipainoisia. Mutta niinhän se aina menee. Joskaan nuo painoindeksit eivät minusta ainakaan muuta kenenkään kehon koostumusta erityisesti muista poikkeavaksi. Siis kun vertaa vaikka kuikelointa ja 'raskainta' (Linda ja Noora) kilpasiskoa toisiinsa.

Ei olekaan, se on vaan kauneuskilpailujen ihanne että tyttö olisi pitkä.

Osakilpailuun osallistumiseen pituusraja on 168cm, sitä lyhyemmät voivat osallistua kuvakarsintojen kautta. Eli pituusrajoja ei ole. Se siitä mussutuksesta että kauniit lyhkäset tytöt tiputetaan. ;)
Onhan siinä tuo juurikin mainisemasi 168cm pituusrajoitus :rolleyes: Saija Palin( vuoden -99 2.perintöprinsessa ja salkkareiden Niina :D) on muistaakseni juurikin tuon alarajan pituinen. tiedän että se on kauneuskilpailuiden ihanne, mutta paska ihanne ja siks urputan...

Tämä on kyllä huvittavaa, kun naiset alkavat keskenään kinastella siitä minkänäköinen nainen on kaunis tai ei. :D
ai miks? koska naisilta puuttuu kauneuden käsitys kokonaan vai?

Edit. Joko on tytöistä meikittömät kuvat otettu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom