Miss Suomi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nää vois kyllä stailata irkkigaltsun tyylisiksi, tai mitä nyt tuolla baareissa näkee sotamaalauksineen. Olisi vähän enemmän tätä päivää. Glitterii, fuckmebuutsii, huulikiillet, vähän raitoj hiuksii, tekorispsii, tissit esille...

Stailaus on kyllä aika hankalaa. Joku uimapukukierros sen näkösenä, ettei ole vedetty 50 luvulta tai sitten ei liian arkinen, tai sitten ei hutsahtava... Se olisi ihan kiva, jos noilla olisi iltapuku ja uikkarikierroksen jälkeen ihan tavisvaatekierros. Jokainen sais valita omalle kropalle parhaat vaatteet.

Se on kiva lähtee kisaamaan tälläsiä typyjä vastaan tollasten vinkurahampaiden ja silmäpussien kera.:D

20080714_1000109257_05.jpg

UNI08_2652.jpg

Missin kuuluisi olla upea, kaunis ilmestys. Niin se on ainakin ulkomailla. Ei mikään oknätti naapurintyttö.

Ei voi käsittää. Ihanteellinen missi on parhaimmillaan sellainen jumalainen olento jota voi todellakin katsoa tyyliin tunti tolkulla kyllästymättä, mutta noista ei mun mielestä kukaan ole edes erityisen viehättävä. Muutama jopa hieman rumahko tai ainakin melkoisen karu ilmestys. Jos ottaa vaikka Meahin profiilikuvan referenssiks niin se vie noita kaikkia aivan satanolla.

Ei ole tullut ko. kisoja seurattua vuosikausiin, eikä siellä näemmä mitään ihmeempää seurattavaa ole tänäkään vuonna. Ihan perusnättejä tyttöjä mukana, mutta ei todellakaan voida puhua mistään Suomen kaunein kisasta.

Mitä hellkuttia jengi menee haukkumaan noita susirumiksi? Ihan nättejähän nuo on kaikki. Hieman persoonallisuutta sais aina olla kasvoissa. Ei tartte mun mielestä olla valkaistut ja viivasuorat hampaat ja sama barbilookki kaikilla.

Ei tartte mun mielestä olla valkaistut ja viivasuorat hampaat ja sama barbilookki kaikilla.
Valitettavasti tarvii jos aikoo kilpailla kauneuskilpailussa ja jos aattelee vielä pärjätä. Miss Universe-kisasta puhumattakaan. Voidaan sitten erikseen perustaa äänestä Miss nättityttö-kisa. :)

e: Se on vähä ku sanois, et mun mielest ei kehokisaajan tarvi olla niin kireä, kisavärit on turhia ja vois olla vähän vähemmän lihaksia.

Jokaisessa kisassa on kriteerinsä. Missikisoissa kauneus.

Plääh :eek:
Siis kuka noi finalistit valitsee? Mallitoimistoistahan noita tonne tyrkytetään, oon nähnyt satoja kauniimpia suomalaisia MALLEJA.
Taso laskenut 15 vuoden aikana aiiiiikalailla.

Itken ;( Ei pitäis itteä liikuttaa enään nuo. Onhan se tullu jo parin viime vuoden aikana todettua, että missit on laihoja läskejä koko ronkka ja myötähäpeän tunne kotisohvalla neitien siirtyessä kansainvälisiin kisoihin on meilkein sietämätön. Suomessa kun tämä missikisoihin panostaminen ei ole aivan samaa sarjaa kuin suurimmalla osalla muista kisamaista :rolleyes: Se Seksikkyys mikä missimaailmassakin jyllää nykyään ei todellakaan jyllää Suomen ehdokkaista. Ja mielestäni kukaan näistä maamme uusista missitoivoista ei sykähdytä muutenkaan sitten yhtään. Pinnallinen ehkä olen. Ja voi tietenkin olla, että katselin huonoja kuvia :rolleyes:

Plastiikkakirurgiset palvelut sallituiksi missikisoihin (siis Suomen, muuallahan nyt ei näistä niin nipoteta), niin oltas paremmin samalla tasolla ehdokkaittemme kanssa kuin muut maat.

Plastiikkakirurgiset palvelut sallituiksi missikisoihin, niin oltas paremmin samalla tasolla ehdokkaittemme kanssa kuin muut maat.
I agree with you.

Joo, ja kunnon uikkarit/bikinit. Ei mitään leopardimummovirityshirvityksiä!! Eikä mitään kokovartalosukkia...

Kauneuskisoissa on kyse kauneudesta eikä nättiydestä.
Kaunis on tyylikäs, näyttävä, jopa komea, kun taas nätti on vain nätti, söpö, ihan kiva ynnä muuta. Kaunis kääntää päitä ja kaunista ihaillaan, nätti noteerataan, ehkä.

muuten, Suomen keltainen lehdistö on niin skandaalinhakuinen ja muuta inhottavaa, etten yhtään ihmettele, että oikeasti kauniit ja edustavat yksilöt jättävät nämä skabat suosiolla väliin (jos vähänkään välittää tulevaisuudestaan).

e. typo

Liekkö joku valoilmiö :D Tätä nyt ei sais sanoa tietenkään, mutta miusta tuo on tuollainen ärsyttävän näköinen hevosnaama. (no niin, heitelkee niitä kateuskortteja :D )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom