Miss Suomi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Se on muuten jännä, miten hiipuva juttu nämä missikisatkin ovat. Tähän mennessä olen joka vuosi tiennyt tahtomattakin, kuka on voittaja. Tänä vuonna en edes tiedä sen vertaa.

:offtopic: Meah on kyllä aivan missiainesta, pari vuotta sitten kylpyläpippaloista bonganneena. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kamaan, tätähän viestiä sä olet tästä tredistä kalastellutkin ;)
Pah. Mä kyllä kommentoin tohon kylpyläbongaushommeliin. Aloin heti kelaamaan kuka on yani:D

Asiaan taas:

Tapani Kansan, Jutta Urpilaisen ja Harri Ollin kasvot olivat useimmalle missifinalistille liian vaikeita tunnistettavia.

http://www.iltalehti.fi/missit/200902189103208_mm.shtml

juttutunnistus182JJ_mm.jpg

Missikeisari Makunen jyrähtää silikonikohusta

630609-max515x400.jpg

"– Kyllä kaikki missipiireissä liikkuvat tietävät, ettei Miss Suomi -kisoissa hyväksytä silikonirintoja, missivaikuttaja Eino Makunen sanoo."

Makunen ei näe ongelmaa siinä, että Miss Suomi -kisassa silikonit kielletään ja Miss Universe -kisassa ne sallitaan.

"– Valitettavasti lähes kaikissa kansainvälisissä kauneuskisoissa silikonit ja muut leikkaukset sallitaan. En lähtisi Suomessa siihen suuntaan, Makunen sanoo."

http://www.mtv3.fi/missit/uutiset.shtml?801328

Totta osittain tuokin(mutta mieleen tulee aina, että meikeillä saa miehenkin näyttämään lähes naiselta :lol2:), mutta erityisesti se, että kaunis nainen on kaunis ilman meikkejäkin!

Tää ois hyvä kriteeri. Arvosteltais vain natural beautyä, niin sitten, jos siellä missikisoissa joskus olisi joku aidosti kaunis nainen, niin se siitä porukasta erottuisi aika hyvin.

Jännä paradoksi näissä missikisoissa, eli varmaan kukin niistä mimmeistä on ihan sutaistavan näköinen livenä, oli meikkiä tai ei.

Mutta sitten kun sellainen normisutaistavan näköinen vetää korkkarit jalkaan ja uimapuvun päälle, ja hirvee tällinki naamaan ja tukkaan, ja asettuu omituiseen asentoon vammainen hymy naamalla, että enks mä ookkin ihqu ja glamuur, niin sanoisin että juu et ole.

Eli kun ihan kiva nostaa itsensä, että enkös olekin maailman ihanin, niin...et, sä olet edelleenkin vaan ihan kiva.

No emmie noinkaan lähtis sanomaan. Ehkä ennemminkin, että paska yleissivistys ja kiinnostus karjamark... missikisoihin osallistumista kohtaan kulkee käsikädessä :D (ei aukoton tämäkään päätelmä joten ei herneitä :jahas: )

Jotenkin mun mielestä tässä pätee se vanha sanonta: kauneus ja äly eivät kulje käsikädessä.
Tosin eihän paska yleissivistys liity mitenkään älyyn, mutta silti.
En mäkään tiennyt noista nimeltä kun tapsan :D...mutta olenkin kuulemma (harvinaisen) tyhmä :(

Tottahan tuokin, mutta nyt kun muistelen kouluaikoja, niin kyllä luokan kaunein oli lähes poikkeuksetta myös luokan tyhmin.

Enkä tiedä, onkohan mun naismaussa jotain vikaa, mutta ei noi missi kokelaat oikein mun silmää säväytä. Kadulla näkee kauniimpia, tai sitten vain omaan paskan naismaun. Who knows.

edit: Malena: Kaikkea ei ehkä kannata tänne myöntää :lol2:

En mäkään tiennyt noista nimeltä kun tapsan :D...mutta olenkin kuulemma (harvinaisen) tyhmä :(
Mä tiesin Tapsan ja Urpilaisen:D Jee.

Biroo: Se on vaan söpöä että kehtaa myöntää, ku sellaset kellä ei ole hajuakaan, mutta esitetään silti niin fiksua ja tuomitaan sitten samalla muita ;)

Jotenkin mun mielestä tässä pätee se vanha sanonta: kauneus ja äly eivät kulje käsikädessä.
Tosin eihän paska yleissivistys liity mitenkään älyyn, mutta silti.
Tapsan ehkä pitäis tunnistaa, mutta noita muita ei kukaan muista 10v päästä. Olisivat kysyneet Kennedyä tai muita oikeasti yleissivistykseen kuuluvia henkilöitä.

Vai onko nykyään yleissivistystä seiskan ja iltapäivälehtien lukeminen?

Mua ei kyllä muutenkaan kiinnosta hirveesti mikään politiikka...presidentti Halosen tiedän ja Jussi Halla-Ahon(:thumbs:)(+ pari muuta) mutta, mutta en kyllä lue seiskaakaan.

edit. Nyt ku myönsin kaiken ton olen ssssssaleee tosi söpö ;)

Mä tiesin Tapsan ja Urpilaisen:D Jee.

Biroo: Se on vaan söpöä että kehtaa myöntää, ku sellaset kellä ei ole hajuakaan, mutta esitetään silti niin fiksua ja tuomitaan sitten samalla muita ;)
Kyllähän omalla tavallaan sellainen pieni hönöys on suloista :rolleyes:

Joskus omalle kumppanille kerroin jostain keskeisestä henkilöstä historiassa, niin tämä kuittasi asian: "Aijaa, mä luulin että se on satuhahmo".

Pakko oli halata :D

Joskus omalle kumppanille kerroin jostain keskeisestä henkilöstä historiassa, niin tämä kuittasi asian: "Aijaa, mä luulin että se on satuhahmo".

Pakko oli halata :D

:lol2: höpöhöpö juttuja!

Meah: kerro meille taas jotain uutta misseistä :dance:

Tapsan ehkä pitäis tunnistaa, mutta noita muita ei kukaan muista 10v päästä. Olisivat kysyneet Kennedyä tai muita oikeasti yleissivistykseen kuuluvia henkilöitä.

Vai onko nykyään yleissivistystä seiskan ja iltapäivälehtien lukeminen?
Niin, meinaatko ettei 10v päästä muisteta ulkoministerin tekstari kohua, jonka takia tämä joutui jättämään paikkansa? Montako Suomessa on ollut vastaavia tapauksia? Jos tälläiset olisivat arkipäivää, niin ei varmasti muistettaisi 10v päästä, mutta käsittääkseni oli ensimmäisiä tapauksia Suomen historiassa.

Malena: Niin ne taisivat olla :rolleyes:

Mua ei kyllä muutenkaan kiinnosta hirveesti mikään politiikka...presidentti Halosen tiedän ja Jussi Halla-Ahon(:thumbs:)(+ pari muuta) mutta, mutta en kyllä lue seiskaakaan.

edit. Nyt ku myönsin kaiken ton olen ssssssaleee tosi söpö ;)

:offtopic:Sano, ettet ole tosissas. Vai oonko käsittäny aivan väärin. Onko seiska lehti, joka käsittelee politiikkaa?:offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom