Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bitches are mean :(Mää ny meinasin lähinnä että eiköhän ne Suomessa vähän parempaan pystys.
Oho. Siellähän on oikea kovis!Tuo on v*tun ruma.
Sääkin oot ihan v*itun ruma!
Oikeesti ihmiset, eihän kukaan nyt oikeesti oo ruma. Näitten kekkereitten tarkotus on kyllä löytää se kaunein. Ei kaikki noista oo niin kauniita, mutta ei ne rumiakaan ole.
Juu, suomessa ei vaan osata näitä juttuja...jenkeissä ne tekee palon rumemmistakin hottiksia. luultavasti moni suomalainen näytts paremmalta jos asuisi ruotsissa, ranskassa, jenkeissä jne. Suomessa tytöt ei oo rumia, ne vaan meikataan, puetaan ja kuvataan väärin :jahas:Huumassa oli noita tyttöjä ja ei ne kyllä rumia olleet. Paljon nätimpiä, mitä noissa kuvissa.
Kyllä missin tulisi olla myös kuvauksellinen ja näyttää kuvissakin hyvältä. Ja vaikka olisi millainen valaistus jne. niin jos on kauniit piirteet kaikinpuolin niin ei se valaistus saa ketään oikeasti kaunista näyttämään pahalta. Myöskin vaikka olisi ilman meikkiä ja ero olisi suuri meikilliseen kuvaan, meikittömästä kuvasta kuitenkin erottuu ne kauniit piirteet. Meikillä ei ole mitään tekemistä tän asian kanssa muuta kun että se korostaa.Huumassa oli noita tyttöjä ja ei ne kyllä rumia olleet. Paljon nätimpiä, mitä noissa kuvissa.
Kauniista ihmisestä saa oikeanlaisella meikillä tyrmäävän, kun taas tavallisesta nättitytöstä vähän nätimmän
Voin mä ton avatarin ottaa pois jos se häiritsee:D Koska sehän ei liity tähän mitenkään. Vaikka olisinkin Jokinorsu!En tiedä miksi nauran sun viesteille (en pilkallisesti). Ehkä se johtuu siitä, että sulla on oma kuva avatarina ja olet omistautunut niin intohimoisesti tälle aiheelle.
Tyrmäävän.:hyvä::lol2: Ja tavallinen nättityttö.:lol2::lol2:
Noo nyt kyllä menit vähän metsään ajatustesi kanssa. Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä minkä näköinen on itse, jos arvostelee kauneuskilpailuihin osallistujoita - kyseessähän tosiaan on kauneuskilpailu jossa itsensä tuodaan esille muiden arvosteltavaksi - muutenhan kaikkien tuomareiden pitäisi olla itsekin viimesen päälle.Eikö pidä se vaan. Sulla on muuten täysin oikeanlainen asenne. Munkin mielestä vain kauniit ihmiset voivat kritisoida/arvostella esim just missejä ja kauneuskilpailuja ja sähän siis olet itsekin melko nätti/kaunis kuvasta päätellen ja näytät tiedostavan sen erittäin hyvin viesteistäsi päätellen. Hyvä,hyvä! Jatka samaan tahtiin söpöläinen.
Noo nyt kyllä menit vähän metsään ajatustesi kanssa. Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä minkä näköinen on itse, jos arvostelee kauneuskilpailuihin osallistujoita - kyseessähän tosiaan on kauneuskilpailu jossa itsensä tuodaan esille muiden arvosteltavaksi - muutenhan kaikkien tuomareiden pitäisi olla itsekin viimesen päälle.
e: viestit mitä oon kirjoitellut kisaajista, ei liity mitenkään mun ulkonäköön. Makuja on monenlaisia. Mä nyt vaan vertaankin noita tyttöjä Miss Universekisaajiin mikä onkin varmaan tullut jo selväksi.
Mutta tosiaankin mun mielestä se on jotenkin moraalisesti väärin, tekopyhää ja todella outoa jos nyt esim joku 200 kilonen läskiperseinen jo parhaat vuotensa nähnyt rouva nyt esim huutelee missikisoja katsoessaan kotisohvaltaan miten rumia tuo ja tuo ovat.hyi mitkä hampaat..jne. (näitä olen nähnyt) Menis itse bikineissä lavalle muiden arvosteltavaksi sen sijaan että puhuu valheellista paskaa omalta pehmoiselta kotisohvaltaan. No ehkä se on vain heille kevyttä viihdettä, mutta missi kokelaat nyt ainakin ottavat ulkonäkönsä vakavasti ja mielestäni sitä tulisi kunnioittaa.
En tiedä mitä oikein tarkoitat, mutta misseys ja mallinura ei taida olla ihan sama asia. Jos missin pitäisi olla naimaton ja lapseton, niin eikö sinne haluttaisi juurikin näitä ns. naapurintyttöjä? Joku vastaava funktio sillä on. Kenties maailmalla pärjättäisiin paremmin jos noi olisi enemmänkin mallikisat.mutta missi kokelaat nyt ainakin ottavat ulkonäkönsä vakavasti ja mielestäni sitä tulisi kunnioittaa.
Kröhöm, eipäs anneta...mautonta :jahas:...viel ehdit editoimaan ;). tänne vaan misseistä kuvia...jookos?Annetaanpa esimerkki.
Kauniista ihmisestä saa oikeanlaisella meikillä tyrmäävän, kun taas tavallisesta nättitytöstä vähän nätimmän