Miss Suomi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös missikisoissa ole vähän ideana että kilpailijoiden ulkonäköä arvostellaan ja sitten heistä päätetään voittaja ja perintörinsessat? Ihan turha valittaa jos joku arvostelee missiehdokkaan ulkonäköä perkelettäkös lähtee mukaan kisaan jos ei kestä arvostelua. Ja tuskin kukaan noista tytöistä nyt luokkaantuu jos joku jossain foorumilla ei tykkää jonkun likan pärstästä, ne on makuasioita.

Ja itse asiaan, onhan noi kaikki ihan perusnättejä likkoja mutta ei kyllä kaikkilla noista mielestäni rahkeita missikisoihin ole se nyt vaan pitää missillä olla se täydellinen pepsodent-hymy ja todella kaunis pärstä, eikä vähän sinne päin. Taitaa nykyään olla vähän niukalti lähtijöitä missiksi tai jotain kun taso on ainakin omasta mielestäni laskenut muutamien vuosin takaisesta. Tai sitten tuomareilla on erikoisia mieltymyksiä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja itsekös olet sitten noita "valioyksilöitä" parempi?
Ehto on väittämiensä mukaan poikamaisen hyvännäköisen natsin näköinen - Ainakin mitä siellä yhdessä ketjussa kuulutti...

Ja kuka sitä paitsi määrittää, millainen on kaunis ihminen? Joku tykkää mahdollisesti tuhdimmasta, ja täällä Pakkiksellakin on eräitä voimailupuolen emäntiä, joiden mielestä huippumallit on luisevia rimppakinttuja.

Ehto on väittämiensä mukaan poikamaisen hyvännäköisen natsin näköinen - Ainakin mitä siellä yhdessä ketjussa kuulutti...

Ja kuka sitä paitsi määrittää, millainen on kaunis ihminen? Joku tykkää mahdollisesti tuhdimmasta, ja täällä Pakkiksellakin on eräitä voimailupuolen emäntiä, joiden mielestä huippumallit on luisevia rimppakinttuja.

Ainoa viesti, jonka postaat liittyy mun ulkonäköön. Taidat todella olla ihastunu mun kirjoituksiin?

Ja vastatakseni Malenalle miltä näytän. Näytän tavalliselta,en rumalta, mutta en myöskään miltään hollywood komistukselta, joten uskon, että pystyin arvostelemaan postaamiani valio yksilöitä.

Näytän tavalliselta,en rumalta, mutta en myöskään miltään hollywood komistukselta, joten uskon, että pystyin arvostelemaan postaamiani valio yksilöitä.
Mutta tosiaankin mun mielestä se on jotenkin moraalisesti väärin, tekopyhää ja todella outoa jos nyt esim joku 200 kilonen läskiperseinen jo parhaat vuotensa nähnyt rouva nyt esim huutelee missikisoja katsoessaan kotisohvaltaan miten rumia tuo ja tuo ovat.hyi mitkä hampaat..jne. (näitä olen nähnyt) Menis itse bikineissä lavalle muiden arvosteltavaksi sen sijaan että puhuu valheellista paskaa omalta pehmoiselta kotisohvaltaan. No ehkä se on vain heille kevyttä viihdettä, mutta missi kokelaat nyt ainakin ottavat ulkonäkönsä vakavasti ja mielestäni sitä tulisi kunnioittaa.
Ai sä osaat määrittää oikein, että kuka saa arvostella ja missä määrin? Jos postaan oman kuvani niin kerrotko mulle, keitä minä saan mahdollisesti haukkua raadoksi ja keitä en missään nimessä?

Näin miehen näkökulmasta tuo Suomen unelmien poikamies on mielestäni erikoisen ja komean näköinen :I noin ei homossa mielessä

Sano vaan nohomo - Se on yleinen käytäntö kansainvälisesti kun mies kehuu miehen ulkonäköä.;)

Edit: Ehto on muuten hyvä jätkä. fiilistelen ihan täysillä

:thumbs:

Stander: Ei sulla tarvi postata sun kuvaa, sillä en ole niitä poikia. ;) Jos tiedät mitä tarkoitan.:lol2:

Ehkä pidän Ehtosta juuri siksi, että muistuttaa mua noin viisi vuotta sitten. Anna mennä, anna itsesi tapahtua.

Kiitti komplimenteistä. :) Olen kuitenkin oikeassa elämässä suht normaali. Anonyyminä netissä postailu tarjoaa paljon mahdollisuuksia mitä oikeassa elämässä ei kehtaisi tehdä ja joskus jutut luonnollisesti menevät hervottomiksi tai pois raiteiltaan. Mutta kait pohjimmiltani olen sellainen mitä täällä postailen, oikeassa elämässä käyttäydyn vain "hillitysti" ja normaalisti.

Kiitti komplimenteistä. :) Olen kuitenkin oikeassa elämässä suht normaali. Anonyyminä netissä postailu tarjoaa paljon mahdollisuuksia mitä oikeassa elämässä ei kehtaisi tehdä ja joskus jutut luonnollisesti menevät hervottomiksi tai pois raiteiltaan. Mutta kait pohjimmiltani olen sellainen mitä täällä postailen, oikeassa elämässä käyttäydyn vain "hillitysti" ja normaalisti.

Määrittele tässä yhteydessä "hervottomiksi"? Ei noi sun väsyneet provoilut threadissa kuin threadissa ainakaan ketään naurata.:rolleyes:.

edit. Ja itse aiheesta: en äänestäisi ketään. Oisin äänestäny Ahlbäckiä mut ei se ollukaan edes kisassa mukana..

Hyvin sivuutit mun kysymyksen. Ja hah, erittäin nokkelan vitsin murjaisit. Hah hah. Nauretaan kaikki yhdessä.

Kai sulla pitäis olla nyt sen verran terve itsetunto, että tiedät oletko ruma, normaali vaiko hyvännäköinen ja jonka perusteella voit itse päättää ketä voit mielestäsi arvostella ja ketä et. Jos oisin sinä niin en alkais kyselemään miltään tuntemattomalta anonyymiltä postaajalta (nimeltään ehto), että please rate me like in http://www.snyggast.se/ -am i too hot for u.

Määrittele tässä yhteydessä "hervottomiksi"? Ei noi sun väsyneet provoilut threadissa kuin threadissa ainakaan ketään naurata.:rolleyes:.

Mikä on sun mielestä provoilua? En ole kyllä provoillu yhtään lukuunottamatta erästä threadia, jossa pari postia oli vahingossa provomaisia.

Mikä on sun mielestä provoilua? En ole kyllä provoillu yhtään lukuunottamatta erästä threadia, jossa pari postia oli vahingossa provomaisia.
Kuinka voi "vahingossa" kirjoittaa provo viestin?

Threadin aiheeseen, eli mielestäni silkkarit eivät ole mikään este kilpailulle. Onhan ne muutenkin leikeltyjä, niin miksi ei sitten saisi olla tisseissä vähän täytettä?

Ei mitään häikäiseviä ilmestyksiä nämä nykyiset miss Suomi ehdokkaat, mutten kyllä rumiksikaan haukkuisi. Ei liene mitään saumaa ulkomailla. Vanhoista misseistä lähinnä Saija Palinia olen pitänyt erittäin kauniina ja herttaisena ilmestyksenä, ainakin kasvonpiirteiden puolesta.

Sitten hieman off-topiccia, jonka takia oikeasti intouduin vastaamaan :D. Tyttökaveriporukan kanssa kierittiin lattialla hykerrellen, kun tuo Suomen "unelmien" poikamies julkistettiin. Kysymys nimittäin kuului: Kuinka moni meistä olisi lähtenyt pimeällä kujalla juoksemaan karkuun, mikäli tämä häiskä olisi kävellyt vastaan leveästi virnistäen? Siinä oli vain jotain hämärää. Syntyi mielikuva jostain epämääräisestä ja niljakkaan oloisesta hepusta olemuksen perusteella siis, ties mitä mielessä. Ei siis mitenkään pahalla, herra herätti vaan meissä tuommoisen mielikuvan ensi näkemän perusteella sen sijaan että oltaisiin kuolattu televisioruutua :D

Kai sulla pitäis olla nyt sen verran terve itsetunto, että tiedät oletko ruma, normaali vaiko hyvännäköinen ja jonka perusteella voit itse päättää ketä voit mielestäsi arvostella ja ketä et. Jos oisin sinä niin en alkais kyselemään miltään tuntemattomalta anonyymiltä postaajalta (nimeltään ehto), että please rate me like in http://www.snyggast.se/ -am i too hot for u.
Kyllä mä voin mielestäni arvostella ketä haluan. Eri asia on sitten, ovatko muut samaa mieltä. Mutta mitään moraalisesti väärää asiassa ei ole, vastoin mitä aiemmin sanoit. Voin tokaista, että naapurin Liisa on päässyt pahasti leviämään sitten viime kesän, vaikka olisin itse olllut sikabulkilla viimeiset 7 vuotta.

Väännetään ratakiskoista: saat arvostella ketä haluat huolimatta henkilökohtaisista ominaisuuksistasi. Mutta voit myös varautua itseäsi koskevaan arvosteluun yhtä lailla. Sananvapautta nääs, nääs...

Kyllä mä voin mielestäni arvostella ketä haluan. Eri asia on sitten, ovatko muut samaa mieltä. Mutta mitään moraalisesti väärää asiassa ei ole, vastoin mitä aiemmin sanoit. Voin tokaista, että naapurin Liisa on päässyt pahasti leviämään sitten viime kesän, vaikka olisin itse olllut sikabulkilla viimeiset 7 vuotta.

Väännetään ratakiskoista: saat arvostella ketä haluat huolimatta henkilökohtaisista ominaisuuksistasi. Mutta voit myös varautua itseäsi koskevaan arvosteluun yhtä lailla. Sananvapautta nääs, nääs...

Tietenkin. Olen samaa mieltä...ainakin osittain.

Mutta kuitenkin jos kerron omasta kokemuksestani (taidan sitten olla moraalisesti vain niin rehti) , että ei mulla innosta haukkua propagandistisesti ketään hyvännäköistä ulkonäöltään oli ne sitten luonteeltaan miten vittumaisia tahansa. Se ei vaan onnistu, koska jos joku on hyvännäköinen niin se on hyvännäköinen ja sillä selvä. Arvostan muutenkin hyvännäköisiä luonnostaan enemmän. Varmaan kaikki tekevät näin, mutta ainakin minä myönnän sen.

Kuten sanoit jokaisella tosiaankin on oikeus arvostella ketä haluaa, vapaa maa, liberaalit lat..jne..Mutta mielestäni se ei muuta sitä tosiasiaa, että haukkuessaan jotain missi kandidaattia tämä 200 kiloinen ihraperse valehtelee itselleen, sillä hän varmasti tietää, ettei sijouttuisi korkeammalle kuin hänen haukkumansa missi kandi.

Nyt röökille...

No niin pojat ja gayt. Jutellaan nyt sovussa misseistä ja lakataan kimpassa varpaankynsiä. Joko ootte nätisti or else...

:evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom