Miss Suomi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
:offtopic:Sano, ettet ole tosissas. Vai oonko käsittäny aivan väärin. Onko seiska lehti, joka käsittelee politiikkaa?:offtopic:

:lol2: en mä nyt senään NIIN tyhmä oo! viittasin tohon mitä modified sanoi >
Vai onko nykyään yleissivistystä seiskan ja iltapäivälehtien lukeminen?

Eli en juurikaan seuraa politiikkaa, mutta en kuulu seisan tilaajiinkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin, meinaatko ettei 10v päästä muisteta ulkoministerin tekstari kohua, jonka takia tämä joutui jättämään paikkansa? Montako Suomessa on ollut vastaavia tapauksia? Jos tälläiset olisivat arkipäivää, niin ei varmasti muistettaisi 10v päästä, mutta käsittääkseni oli ensimmäisiä tapauksia Suomen historiassa.

Malena: Niin ne taisivat olla :rolleyes:

Oonko mä nyt pihalla vai miten Kanerva liittyy noihin kolmeen :D

Hohoh! Hyvä, että asia selvisi. Nyt voin nukkua yöni levollisin mielin. :D Ei muuta. Jatkakaa.

ps. Kunnioitettavaa paneutumista aiheeseen Meahilta. Keep up the good work! :rock:

Mua ei kyllä muutenkaan kiinnosta hirveesti mikään politiikka...presidentti Halosen tiedän ja Jussi Halla-Ahon(:thumbs:)(+ pari muuta) mutta, mutta en kyllä lue seiskaakaan.

edit. Nyt ku myönsin kaiken ton olen ssssssaleee tosi söpö ;)

Hyvä homma! Tiedät kuitenkin Suomen nykyisen ja tulevan presidentin :thumbs:

Huvittavaa sinänsä että eka kuka mulle tämän vuoden missifinalistit linkitti ei suinkaan ollut asialle omistautunut nainen vaan semmonen hirvee voimaileva jässikkä. Että terveisiä vaan jpm :D
Heiiiiii, kait sitä hirveilläkin huvit saa olla, varsinkin kun ei oo saikulla muutakaan tekemistä.. ;) Ja pakko oli vuodattaa heti sulle tuntojaan tuosta kauheasta missifinalisti sakista, ei noi muut kuvat ihan niin kauheita olekaan mitä ne ensimmäiset. Itsehän en valitsisi ketään jos multa kysyttäis, mutta onneksi ei kysellä :D

Onko kukaan koskaan miettinyt, mitä virkaa näillä missikisoilla oikeasti enää on? 1920- ja 30-luvuilla tarkoituksenahan oli osoittaa muulle maailmalle (lue Länsi-Euroopalle), etteivät suomalaiset ole mongoleja. Armi Kuuselan voitto silloin 1952 kv-kisoissa ainakin sanotaan nostatatteen kansallista itsetuntoa, mutta tuskinpa sitä enää kauheasti ihmisillä menisi paremmin, jos joku suomalainen typykkä sattuisi voittamaan jonkun etelä-amerikkalaisen silikonitisseillä varustetun kuikelon.

Nykyisten missikisojenhan tärkein funktio lienee vaimomateriaalin tuottaminen huippujääkiekkoilijoille.

Asiaan:

Elsistä kiva kuva, näyttää aika paljon tässä kuvassa Satu Tuomistolta.
_small.jpg

Essi
_small.jpg

Minna
_small.jpg

_small.jpg

Annika
_small.jpg

Vertailun vuoksi: Pauliinan kasvot on edustavammat sivusta mutta edestä ei vakuuta:

_small.jpg

_small.jpg

Linda
_small.jpg

Noora
_small.jpg

Ulla
_small.jpg

Mun mielestä parhaat noista on kyllä Elsi, Minna Ja Pauliina. Heli on kyllä vähän liian tätimäinen sittenkin.

Miten tuo Essi voi olla jokin "ennakkosuosikki"? Eikö kenenkään muun mielestä sen nenä näytä ihan Jacksonin nenältä, tai jossain onnettomuudessa palaneelta ja kokoon parsitulta?

mä en ymmärrä että eikö ne nyt saa ees yksiä hyvälaatusia kuvia noista likoista aikaseks :curs:. en tosiaan harrasta valokuvaamista, mutta kyllähän mäkin näen että noi kuvat on aivan hirveitä. toisaalta eipä varmaan pelasta jos kuvattava on paska...

En tiedä noiden kuvien peruusteella että oisko nää missikisoissa.

Kuka/miten/missä päättää ketkä pääsee missikisoihin, voisko joku valaista mua?

Luonne vai ulkonäkö (naama/kroppa) ratkaisee onko missi ainesta?.. joku mainitsi että ihan perus naapurintyttöjä noin on. yhdun mielipiteeseen. :arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom