- Ikä
- 38
Eugen sanoi:Hei porkkanaraastin. piste. Matkailu avartaa. piste. En tiedä oletko matkustellut paljoa, mutta nuoreksi ihmiseksi et varmaankaan ole ehtinyt nähdä vielä maailmaa. piste. Kyllä se sektorin kasvattaminen tekee ihan hyvää. piste. Sitten sitä osaa arvostaa hyviä asioita vieläkin enemmän. piste. ei muuta kuin matkustelemaan ja huojumaan palmujen kanssa. piste.
Hei Eugen. Vittumainen ei tarvitse olla. En ole käynyt jenkeissä. Perustelut sille että en sielä ole käynyt löytyy edellisestä viestistäni tähän threadiin Sen minä tiedän että USA:han en halua. On monia muitakin maita mihin en halua, mutta otin USA:n esille sen takia, että minua itseäni vituttaa se, että se aina kuvitellaan niin saatanan hienoksi valtioksi jossa kaikki ovat niin fiksuja ja näyttää tietä maailmalle. 2 kaveriani jotka ovat sielä olleet vaihtareina haukkuivat sen aivan lyttyyn (ja senkin jo arvasin). Vaarallinen maa ja hullu
Tästä postista ei varmaan moni pidä, mutta so what. Tämä on vain minun mielipide.
Jos joku maa pitäis valita mihin menisin niin ehkäpä Keski-Eurooppaan kallistuisin. kuten edelle on monesti mainittu, Sveitsi ja Itävalta olisivat ehkä ne mielenkiintoisimmat.