Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
twinlab sanoi:Tää nyt on vähän tälläinen leikkimielinen kysymys, mutta tätä oon itse ainakin miettinyt. Kun puhutaan hirveästi että Suomi on perseestä EU:n takia, on huono oikeusjärjestelmä, terveydenhuolto ei pelaa kuin pitäisi, bensa maksaa, on suuret verot, kylmä ilma, pakkoruotsi ja monet muut asiat.
Tästä siis nousee kysymys: Minne muuttaisit sitten pois jos Suomi on niin paha maa? Vai onko tämä sittenkään niin paha kuin napistaan?
Tämä tredi sai ehkä alkunsa tästä kommentista, todellakaan tää ei oo suunntaau mitenkään Priestille, vaan kertokaa omia mielipiteitänne.
Itse olen suht. tyytyväinen silti, mutta ajattelin kummikin muuttaa joskus väliaikaisesti jonnekkin lämpimään, tutustumaan kulttuuriin, oppimaan kieltä, ehkä jopa ansaitsemaan.
Samaa mieltä. Vielä paljon kansainvälisempi kuin Helsinki ja ympäröivät saaret ja sillat tekevät maisemastakin loistavan. Vaimo asui aikanaan Stokiksessa 3 vuotta ja piti kovasti.Hummerivirta sanoi:Tukholma. Niinkuin Mike jo sanoi että erittäin hieno kaupunki eikä olisi pitkä matka Suomeenkaan kyläilemään.
Ehkäpä väsynein kommentti koskaan. Nukahdin kun luin ton. Munkin mielestä Helsinki on ihan perseestä koska mun naapuri tuntee yhen Jarmon jonka kaveri oli käyny siellä ja se ei tykänny siitä...Porkkanaraastin sanoi:Suomi on paras maa koko maailmassa. piste.
Kaikista vähiten haluaisin esim. USA:han. Se on perseestä. Siitä annetaan mediavälineiden kautta niin ihana kuva, mutta todellisuudessa se on yksi köyhtyvä, lihavoituva ja tyhmistyvä peränöyhtälä. piste2 kaveriani jotka ovat sielä olleet vaihtareina haukkuivat sen aivan lyttyyn (ja senkin jo arvasin). Vaarallinen maa ja hullu......
Alec sanoi:Australia vois olla ihan jees
EDIT toisaalta metallimusa on siellä pahasti UG että ehkä ei sittenkään...no vois siellä talvet asustaa