Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
MAVE 50kg
SJMV 60kg
Pystäri 12kg kp
Hauikset 10kg kp
Kulmasoutu 40kg
Kyykky 50kg (tekniikkareeniä)
Ylätalja 45kg
ja murheenkryyni penkki 35kg

Parisen vuotta tullut salilla väännettyä enemmän ja vähemmän tosissaan/säännöllisesti. Painot (lyhyitä) sarjapainoja kun ei oo ykkösiä tullut testailtua :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kokeilin viime viikolla ensimmäistä kertaa vetoremmejä, ja "hienoinen" erohan noihin tuloksiin heti tuli (mavessa +15kg ainakin)... :wtf: Mave ja kyykky (muilla kuin max 30kg painoilla) sekä ylipäänsä säännöllinen ja kovempi salitreeni on saatu mukaan elämämenoon tosin vasta tämän vuoden alussa, niin tästä on hyvä kehittyä :D

Maastaveto 85kgx5 ja 90kgx3
Sjmv 60kgx12
Smith-kyykky 50kgx6
Takakyykky 45kgx6
Penkkipunnerrus 42,5kgx6
Kulmasoutu tangolla 50kgx6

Uusi treeniohjelma hioi suoritustekniikoita ja kun minut laitettiin kyykkäämään syväkyykkyjä, niin voin sanoa, ettei 80kg enää noussut :D Koordinaatio ihan hukassa, mutta yllättävän nopeasti tulee takaisin. Ekassa treenissä olin kuolla 10kg tangon alle, mutta toisella kerralla meni sarjaa jo 4x8x25kg (5 sekuntia alaslasku ja räjähtävästi ylös). Ihan uusi haaste itselle! :)

Muutamien liikkeiden maksimeja piti viime viikolla testailla. Mavessa yllätin itseni kiskomalla 100kg kerran. Viimeksi meni joulukuussa 3x6x70kg. Ei ole kuulunut vakiohjelmistoon, viime vuonna taisin tehdä neljässä treenissä maastavetoa, vaikka se kunkkuliike onkin.

Omg nyt yllätin ittenkin. Kymppisarjan viimenen ja painavin ykkönen (nousevat painot, laskevat toistot) oli tällä viikolla kyykyssä 65 kg ja vedossa 70 kg. :dance: Nyt voiskin pian sen videon laittaa siihen 50 kg:n kyykkyhaasteketjuun, kun irtoo useempi toistokin :fuckyeah: Satanen ois hienoa saaha maastavedossa, mutta jos nyt ensin muutaman sais tuolla 70 kilolla. Joskus sekin vielä nousee.
Ja penkistä ei sitten puhutakaan, evo.

Hyvältä kuulostaa teidän treenit! :) Olis kiva jos itselläkin ylipäänsä riittäisi liikkuvuus tehdä kyykkyä ilman lankkua kantapäiden alla. Nyt joutuu pitään sen lankun siellä, taikka tyytymään vaan smithiin, eikä siinäkään järin huimat tulokset ole. Mutta kai se siitä. En mitään puolikyykkyjä ainakaan halua tehdä.

Mun on kyllä ihan pakko ensi viikolla kokeilla, miten mavessa menee itsellä se 100kg. Jäi niin kaivertelemaan viime maastavetelyn jälkeen, kun tein alkulämpöjen jälkeen sarjat 70kg:lla, 75kg:lla, 80kg:lla, 85kg:lla ja vielä sen 90kgx3, että kuinkahan se satanen sitten :D Pakkohan se on tehdä, kun menee muuten yöunet... :hyper:

No pistetääs muutama, vaikka aika säälittäviä edelleen ovat :D Mavea en oikein saa tehtyä. Tiedä missä tökkii, kun vaan sormet väsyy ennen kuin alkaa tuntua selässä/jaloissa. Pitäis varmaan kokeilla remmejä. Kyykyissä liikkuvuuteni on edelleenkin kehno, ja ilman smithiä tai kantapään alla olevaa tukea en kovin syvälle pääse :P Penkissä olen varovainen nostamaan sarjapainoja, kun pelkään, että voimat loppuu yllättäen ja jonkun hauishemmon pitää tulla pelastamaan minut kuristumasta 35kilon alta :D

Sarjapainoja 3/4x10-12

Ylätalja: 45kg
Smith-kyykky: 85kg
Penkki: 35kg
Pushdown taljassa: 17,5
Jalkojen koukistus seisten: 30kg/jalka
Hauikset: 10kg kp

Muiden kohdalla ei mitään tavotteita ole, paitsi että saada joskus penkin sarjapainoksi 50kg. Sitten oisin tyytyväinen :D JA oppisin maven. Pitänee käydä joskus ruinaamassa jotain salin PT:tä opastamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muutamista liikkeistä tuloksia tällä hetkellä:

Etukyykky syvälle 3x8 57,5 kg
Prässi leveällä 2x12 160 kg (+kelkka, en tiedä mitä se painaa :D )
Maastaveto 4x8 60 kg
SJMV 3x12 60 kg
Penkki 3x6 45 kg
Kapea penkki 2x8 37,5 kg
Kulmasoutu 3x10 45 kg
Leuoissa maksimi on 7 (paras sarja 7+4+3)

Olis huippua jos kesään mennessä leukoja saisi 10 meneen yhteen putkeen! Täytyy muutaman kuukauden päästä tarkistaa, että onko tulokset noussu :D pidän kyllä salilla treenipäiväkirjaa ja siitä kyllä nopeesti huomaa jos painot ei nouse :)

Mie laitan nyt koostetusti nämä tämänhetken tulokset. Voimatreeniä siis vaihteeksi takana 2 kiertoa eli 7 viikkoa.

Mavessakin vihdoin nousi yli 120kg. Pientä turhautumista kyllä sen kanssa, toisaalta se ei missään nimessä ole mun pääliike niin eipä sillä kai niin väliä ole. Leukoja olen hinkuttanut hulluna mutta siinäkään ei tulokset ole kamalasti parantuneet.

Joka tapauksessa olen tyytyväinen koska nyt on jo 7 viikossa ylitetty taso jonka syksyllä saavutin 14 viikossa. Tästä on hyvä jatkaa ylöspäin.

Penkki: 9*55kg -> 10*60kg
Kapea penkki: 7*60kg
Mave: 1*117kg -> 2*122,5kg
Etukyykky: 9*65kg -> 7*72,5kg
Takakyykky: 6*4*92,5kg
Leuat: 8*op -> 6*+5kg / 5*+ 7,5kg

Tässä kun on puhuttu paljon tän hetkisistä painoista niin millaisia tavoitepainoja mimmeillä on? Tai mikä olisi sellainen "raja"
Mulla haaveena 200kg mave (en tiedä onko ikinä edes mahdollinen), 100kg kyykky ja 90kg penkki. Sit vielä vaikeammin tavoiteltavissa olis 1/2 triathlon ja viisi leukaa :)

Mulla on monia välitavoitteita pääliikkeiden suhteen, mutta the ultimate goal on tietenkin että niin paljon rautaa ylös kun tällä rungolla saa :) Juuri alkaneen voimakauden lopussa toivon ylittäväni 50kg penkissä, 70kg kyykky ja 95kg mave. Vuoden loppuun mennessä ainakin satasen mave, oma paino penkki (59kg) ja kyykky 80kg.

Mitään "lopullisia" tavoitteita en itse ainakaan ole listannut, enkä kyllä tule ikinä varmaan listaamaan. Menen eteenpäin sillä linjauksella (myös minä :D), että niin paljon kuin sitä rautaa vain saa nousemaan tällä fysiikalla, tulee ainakin toivottavasti joskus nousemaan. Haaveita tietenkin on, kuinkas muuten.

Välitavoitteita löytyy kanssa, tietysti. Toivoisin, että saisin jossain vaiheessa (= määrittelemättömänä aikana) tämän vuoden sisällä mavesta 130kg, penkistä 60kg ja kyykystä (smithissä) 80kg. Ykkösinä kaikki ovat varmaankin aika realistisia etappeja, jos ei muuten. Tuollaisia malmeja olisi kyllä hienoa nostella yhtä kaikki.

Niitä haaveita sitten, no, olisihan se nyt ihan sairaan siistiä saada mavesta lähemmäs 200kg, penkistä suurin piirtein tuo oma paino 75-80kg ja kyykystä yli 100kg. Joskus sitten, hope so :D

Zone-sarja -42%
Tavoitteena voisi olla vaikka: penkki 1,5*op, mave ja kyykky 2,5*op, kyykky tuskin tulee koskaa noissa lukemissa olemaan mut en nyt viitsi pistää mitään 2,3* tavoitettakaan :D

Mitään kilomääriä en lähde pistämään kun se on sitten yhtä tyhjän kanssa jos tulostaso nousee kun painoa tulee vaikka 10kg lisää tai päinvastoin.

Voi hyvä tavaton mitä painoja porukoilla. No, ehkä mäkin sitten joskus.

Pääsääntöisesti teen 3x8 tai 2x8 + max toistot.
Hauskääntö käsipainoilla 14kg
Pystypunnerrus käsipainoilla 12kg
Penkki 20kg
Ojentajat, nippa nappa 10kg. En ymmärrä miten on niin vaikeeta.
Täyskyykky/askelkyykky tangolla 20kg, aloitin varovasti ja jämähdin tähän, nyt en ole uskaltanut lisätä painoja hetkeen, vaikka todellakin pitäisi. Prässi on ollut rikki jo jonkin aikaa, siinä meni silloin 80 kg.
Mavessa loppui 30kg+tanko kohdalla puristusvoima. Harmittaa!
Selkä ylätaljassa 28kg
Kulmasoutu käsipainolla 14kg

Mistä tiedätte kuinka paljon tanko painaa, onko niissä jotain merkintöjä? Salilla on vielä pari erilaista tankoa, joissa tuntuu olevan aika iso ero. Vähän nolottaa ladata painot tankoon ja todeta että perhana, enhän mä jaksa kun tää tanko painaakin jo näin paljon. :D

Remmejä, salihanskoja olen ajatellut mutta se hemmetin nöyryys on toppuutellut. En ole mikään pro (ja se näkyy) joten tällaiset apuvälineet tuntuvat hifistelyltä, sitten muut kyttää että mikä toi luulee olevansa. :hyper:

Tavotteita on, mutta on sitten ihan eri asia toteutuuko ne koskaan :D

Kyykky 2 x oma paino
MaVe 2,5 x oma paino
Penkki 1,5 x oma paino

Kyykky on realistinen, siitä ei olla kaukana. Vedossa sama juttu, kilomäärissä kuitenkin tavoitteeseen pitempi matka. Penkki sen sijaan on ikuinen murheenkryyni.. Olkapäävamman jälkeen olen pikku hiljaa alkanut taas penkkaamaan ja lähtötaso on 1 x op. Mutta jos paikat kestää, niin se on mahdollista :rock:

En mä aio ainakaan alkaa treenaamaan pienemmillä painoilla vaikka paino tippuu koko ajan :D Ja toisaalta ihan lähipiiristä löytyy mua 40kg ja 50kg kevyemmät naiset jotka ovat mua huomattavasti vahvempia. Tosin mä en myöskään usko siihen että lihaksia ei voi saada lisää samalla kun laihtuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom