Tuleepa nöyrä olo, kun katselee teidän painoja. Ne on ihan käsittämättömiä! Itse saan tuurilla yhden sarjan tehtyä hauista 5 kiloisella käsipainolla...
Olen ihan riukukäsi, en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa :D
Jos mä kerron sulle jotain noloa, niin helpottaisko se? Vertaistukea, you know. :D
Älä vertaa muihin. Tiedän että se on joskus vaikeaa, kun itse hikoilet nurkassa puolikuolleena jonkun pienen käsipainon kanssa ja siinä vieressä joku tekee paljon isommilla painoilla ja paljon helpomman näköisesti. Silloin on vaan yritettävä ajatella, että "ainakin mä OLEN täällä salilla, enkä kotisohvalla. Täällä mä saan tehtyä itsestäni vahvemman. Jos se on jonkun mielestä naurettavaa, niin fuck off." Jostain se vaan on aloitettava, niin nololta kuin se joskus tuntuukin olla heikko.
Niin se nolo juttu sitten vielä: eli kun aloin aikanaan käydä salilla, multa ei onnistunut minkäänlainen kyykky. Oli tosi, tosi noloa huomata, että olen huomaamattani päässyt niin rapakuntoon, etten pääse kyykystä ylös! Se oli nöyryyttävää. No, ei siinä muu auttanut kuin tehdä sitten kyykkypaikalla puukeppikyykkyä, kun ei tangon kanssa onnistunut. Toki keppikyykkyä olisi voinut tehdä kotonakin piilossa, mutta päätin, että julkinen nöyryytys on minulle rangaistus siitä, että olen tähän jamaan itseni päästänyt.
Nopeasti ne voimat karttuu. Pian jaksoin tehdä 20 puukeppikyykkyä ja sitten ei ollutkaan enää kummoinenkaan haaste tehdä sama tangolla. Sitten pystyikin jo laittamaan tankoon painoa, vitsit mikä voiton päivä se oli, kun ekaa kertaa laittoi ne 2.5kg kiekot ja siihen tankoon! Psykologisista syistä laitoin pikkukiekot ja spiraalilukot, enkä vaan pelkkiä niitä saman painoisia isoja lukkoja ilman kiekkoja. :D
Kyykky ei vieläkään ole vahvin lajini, mutta nykyisin puukeppi on enää verryttelyä varten ja hyvä niin. Tsemppiä! Ei ole noloa tehdä 5kg käsipainolla. Itse teen vieläkin joskus vaihtelun vuoksi jotain vittumaisia olkapääkikkailuja 2-3kg painolla ja irvistelen ja ähisen kun polttaa niin saatanasti. Varmaan se näyttää huvittavalta, koska olen kuitenkin jo sen verran "isossa kunnossa", että ulkopuolisesta saattaa näyttää siltä, että "eiks toi mursu jaksa muka ton enempää nostaa". Mitäs sitte. Jokainen tyylillään.
Niin ja hei, ei siellä yleensä kukaan ehdi oikeasti ajatella tai ihmetellä, mitä se viereinen kaveri tekee. Anna mennä vaan, Ryhis!!! :whip: