Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No laitetaas jotain. Suluissa se millä lähdettiin. Toistoja tässä tehty 10-20

Kyykky 35kg (22.5)
Penkki 20kg (20kg), tekniikka kuitenkin kehittynyt, aiemmin tein hirveesti olkapäillä
Peck deck 22.5 (13.5) tää kai selittää myös edellistä...
Kulmasoutu 25kg (15)
Maastaveto 35kg (20)
Vipunosto 2x4kg (2x3)
Kickback 2x3kg (2x5)

Mä oon kyllä ihan tosi paska suoraan sanoen :itku:. Siis oikeesti, mun treenipainot on ihan surkeet, miten voi olla, että esim. sjmv:ssä mulla on molemmin puolin tankoa 11,5 kg ja sillä lähtee hädin tuskin se 3x10 ja Mayflower, entinen anorektikko ja painoindeksin 17,9 omaava keijukainen mavettaa 35 kg (vaikka eri liikkeestä tietysti kyse onkin, mutta silti) ja kyykkää 35 kg, kun mä kyykkään samoilla painoilla kuin sjmv:ssa.:wtf:.

Siis Mayflowerille pelkästään :worship:, itseäni tässä vaan harmittaa. Kesäkuussa aloin käymään tavoitteelliseti ja säännöllisesti (4x/viikko 2-jakoinen ohjelma) salilla, nyt elokuun lopulla vaihdoin laitteista vapaisiin painoihin ja edistystä on tullut ja olen ollut ihan tyytyväinenkin, mutta ilmeisesti en ole piiskannut itseäni jotenkin tarpeeksi, olisi kai pitänyt parempiin lukemiin jo päästä. Olen vaan ollut niin keskittynyt tekniikkaan, etten uskalla enempää painoa laittaa. Vaikka tänäänkin kyykätessä noilla painoilla olin jo viimeisen toiston kanssa äärirajoilla, joten ei tuohon vielä pystyisi lisäämäänkään mitään. Hmph, anteeksi tällainen vuodatus nyt tähän väliin.:wanha:

Jos näitä nyt sitte laittais tänne, ja vertais kattelis vaikka vuodenvaihteeseen mennessä, onko mitään tapahtunut:

kyykky 30kg
mave 40kg
sjmave 60kg
penkki 27.5kg
kulmasoutu kp 16kg
ylätalja 30kg
alatalja 35kg
hauiskääntö kp 8kg
viparit sivulle 6kg
pystypunnerrus kp 8kg

muutamia tämän päivän reenipainoja:

kyykky 10*45kg, 8*50kg, 6*55kg, 4*60kg
jalkaprässi 10*105kg, 8*110kg, 6*115kg, 4*120kg
reiden ojennus 10*35kg, 8*40kg
reiden koukistus 10*55kg, 6*60kg
SJMV 10*45kg, 8*50kg, 6*55kg, 4*60kg

Jos näitä nyt sitte laittais tänne, ja vertais kattelis vaikka vuodenvaihteeseen mennessä, onko mitään tapahtunut:

kyykky 30kg
mave 40kg
sjmave 60kg
penkki 27.5kg
kulmasoutu kp 16kg
ylätalja 30kg
alatalja 35kg
hauiskääntö kp 8kg
viparit sivulle 6kg
pystypunnerrus kp 8kg

Oikeeeeeeeeesti, eihän tää voi olla totta! Sun mitat on 172,5 cm ja 52 kg (mä oon 170cm ja 55 kg eikä ole löysää kyllä havaittavissa, joten lieneekö lihasta sitten :D) ja herrajumala 60 kg sjmv? Kuitenkin esim. ylätaljapainot ja hauiskääntöpainot meillä on samat. Miten syvään sä viet ton liikkeen? Siis ihan lattianrajastako vedät? Itse vien vain hieman polvien alapuolelle pystyasennosta.

Nyt alan ihan oikeesti epäillä, että teen mun jalkatreenin ihan jotenkin väärin, pitäis kai mun enemmän kuin 20kg jaksaa?

Dahlia, miehän oon ihan otettu tuosta :wtf:

Ei ne painot, vaan se missä liike tuntuu. Itellä ei tuntuma löydy, jos ei ole painoa riittävästi. Toisaalta osassa kehitys laahaa ihan jäljessä, niinkuin penkissä :jahas: Painot on yksilöllisiä, ja painomäärien kuuluu aaltoilla välillä.

Mutta jos tuntuu siltä, niin kokeile ihmeessä vähän enemmän rautaa tankoon :thumbs:

Jeps, eli laitetaanpa omat treenipainot kokonaisuudessaan, jotta jotain käsitystä saa siitä, että yläkropan painot ovat samat kuin paljon hentoisimmilla tytöillä, mutta alakroppa laahaa perässä, vaikka olevinaan reisilihaksissa olen huomannut selkeää kehitystä (jospa mun silmät heittää?:eek:)

Eli
sjmv 11,5 kg puolellaan eli 23 kg
kyykky 11,5 kg puolellaan eli 23 kg
etukyykky 10 kg puolellaan (tää on jo todella rankka) eli 20 kg
reiden ojennus 55 kg x8 (siis 8 toistoa saan tällä painolla)
pohkeet 15 kg x10
hauikselle vasarakääntö ja keskitetty hauiskääntö kp 8kg

ylätalja leveällä otteella eteen 30kg x8
ojentajat: ranskis mutkatangolla 7,5 kg x8; ojentaja taljassa (herra isä, mikä sen haarautuvan narun nimi on, köysi :lol2:? tuli hirvee black out?!) 12,5 kg x8
rinta penkkipunnerruslaitteessa 15 kg x 10
flyers rinnalle kp 7 kg
vatsat taljassa tai koneessa 45-50 kg; kyljet 12 kg käsipainoilla taivutukset sivuille; vinot vatsat 10 kg kiekolla 2x12

Että siitäpä sitten huumoria repimään:kippis1:.

Laitetaanpas tämän treeniviikon painoja. Joissakin liikkeissä painoja on raskaalla viikolla enemmän, joten tämä luku on suluissa.

Toistoja teen keskimäärin 6-12, pumppisarjat ovat sitten tietysti aivan erikseen.

Kyykky 60kg (65-75kg)
Prässi 175kg (200kg)
Sjmv 70kg (75-80kg)
Pohkeet seisten 80kg
Ylätalja 40-50kg
Alatalja 40-50kg
Vinopenkki kp 15kp
Hauiskääntö kp 10-12kg
Kapea penkki 37,5kg
Viparit sivulle kp 8kg

Hmm. Näitä vertaillessani en voi olla huomaamatta, että kyykky ja penkki ovat kohdallani kyllä surkealla tolalla verrattuna muihin liikkeisiin. Eipä sitä voimaakaan kyllä ole, mutta silti voisi päätellä, että suuri ongelma on juuri noiden liikkeiden tekniikka. Kohta on lähes pakko etsiä joku opastamaan ja alkaa vasta sitten pohtia painojen kasvattamista. Joka tapauksessa, tässä jotakin tämänhetkistä.

Kyykky 30-40 kg (40 kg tuottaa kyllä jo infernaalista tuskaa)
SJMV 55 kg
Vinopenkki kp 12 kg
Pystypunnerrus 10 kg
Ranskalainen yhdellä painolla 10 kg
Kulmasoutu kp 14 kg
Viparit sivulle 6 kg

Tässäpäs jotain tän hetken painoja :) Toistomääriä suluissa..

penkki (6-8) 40kg, (10-12) 35kg
vinopenkki kp (6-8) 13kg
ylätalja (6-8) 40kg
alatalja (10-12) 35kg
kulmasoutu kp (6-8) 15,5kg
pystypunnerrus kp (6-8) 2x13kg
kyykky (6-8) 60kg
hauikset istuen kp (6-8) 10,5kg, (10-12) 8kg
ojentajat talja (6-8) 45kg, (10-12) 40kg
ranskikset (6-8) 18kg, (10-12) 16kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jeps, eli laitetaanpa omat treenipainot kokonaisuudessaan, jotta jotain käsitystä saa siitä, että yläkropan painot ovat samat kuin paljon hentoisimmilla tytöillä, mutta alakroppa laahaa perässä, vaikka olevinaan reisilihaksissa olen huomannut selkeää kehitystä (jospa mun silmät heittää?:eek:)

Eli
sjmv 11,5 kg puolellaan eli 23 kg
kyykky 11,5 kg puolellaan eli 23 kg
etukyykky 10 kg puolellaan (tää on jo todella rankka) eli 20 kg
r

Siis "puolellaan"? Eli et laske tankoa muykaan ollenkaan? Yleensä se lasketaan kyllä mukaan, eli esim. kyykky sulla olis normi 20kilon tangon kanssa 43 kiloa. :)

hmm, mä voisin kanssa laittaa tänne ku noussu kivasti treeni painot monissa liikkeissä :)

elikkäs
MAVE 70kg 5x6
Kyykky 70kg 2x5
Penkki 35kg 5x6

Penkissä tuli se 60 kg kerran ylös.
Hauiskääntöjä 16 kg:n kässäreillä noin 8 toistoa / käsi.
Rinnallevedon ennätys taisi olla 52,5 kg.
Leuanvedossa ennätys 16. Peruskuntokaudella tein kympin sarjoja ja nyt vitosia (x5).

Oon vastannut tähän aiemminkin, mutten muista mitä.

:wanha: Öh, no enhän minä sitä tankoa mukaan laskenut, kun ajattelin, etteivät muutkaan laske, kun tanko on kuitenkin jokaisella siinä oltava :D. Eilen ihan tosiaan masennuin ja nyt taas mieli piristyi ihan kauheasti, kun en olekaan ihan niin surkea kuin kuvittelin. Ja Mayflower, sun treenipainot on silti edelleen kunnioitettavat ottaen huomioon taustasi ja mittasi :hyvä:.

Hienoa kilppuli!! Hurjasti sulla kyllä tuo treeni tehonnut :)

kiitos <3 oon ite todrlla tyytyväinen ja kaiken lisäks on löytyny ihan uudenlainen suhtautuminen rautaan, ku mistään hifistelyistä ei stressaa ni tulokset nousee.. :) viime vuos meni turhaan pilkun nussimisessa ja ei ne túlokset mitenkään kummosemmin noussu..eli suosittelen kaikille :)

:wanha: Öh, no enhän minä sitä tankoa mukaan laskenut, kun ajattelin, etteivät muutkaan laske, kun tanko on kuitenkin jokaisella siinä oltava :D. Eilen ihan tosiaan masennuin ja nyt taas mieli piristyi ihan kauheasti, kun en olekaan ihan niin surkea kuin kuvittelin. Ja Mayflower, sun treenipainot on silti edelleen kunnioitettavat ottaen huomioon taustasi ja mittasi :hyvä:.

Kiitos kiitos :D

Salilla tuntu menevän tänään ihan päin peetä, joten tässä nyt näitä painoja mitä tänään jaksoin nostaa...:jahas:

Penkkipunnerrus (laite) 15kg...säälittävää
Peckdeck (?) 15kg
Ylätalja eteen kapealla otteella 35kg
Ylätalja eteen leveällä otteella 30kg
Alatalja 40kg
Alaselkä laitteessa 17,5kg

Kyllähän nää lähinnä naurattaa..Nää on nyt niitä ns. alotuspainoja. :hyper: :hyper: :itku: :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom