Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Te jotka valittelette painojen pienuutta. Okei, aloittelijoita ilmeisesti, mutta SYÖKÄÄ, hyvät ihmiset, SYÖKÄÄ! Kauhulla olen lukenut tuota "mitä söit tänään eilen" topicia, kun hirveetä hifistelyä ja kalorinlaskentaa (kalorikammoa). Ei ne painot lähde koskaan nousuun, jos ollaan jollain dietillä heti alusta alkaen.

Itselläni nuo painot ei vielä ole noussu, ku vasta alottelen...Toivottavasti tuloksia kuitenkin jatkossa tulee! :rock:

Ja kyllä. Mie syön, enkä laske kaloreita. Ja kyllä, syön tarpeeksi. Eilen esim. kolme lämmintä ruokaa + välipalat. :hyper:

Eilen näytti seuraavalta (toistot*kg):

penkki 10*35, 8*40, 6*45, 4*47½
pec deck 14*25, 10*30
pystypunnerrus (kp) 10*9, 8*10, 6*12, 8*15
viparit sivuille 14*6, 10*7 (<- tää tuntuu säälittävän pieneltä :itku:)
ranskalainen punnerrus 10*18, 6*23
push down suoralla tangolla 14*30, 10*35

Jaahas, päivitellääs.

Kyykky: 90 kiloa (kasin sarjat). Tavotteena satanen sarjapainoksi ennen joulua, uskon sen onnistuvan, koska 90 tuntuu sen verran kevyeltä, että lisää vois laittaa.

Penkki: 55kg Junnaa ja junnaa. Alan kohta inhoamaan koko liikettä.

viparit sivulle: 10kg

SJMV 80-90kg. Uskokaa tai älkää, riippuu ihan salista millä treenaan. Joillakin on nimittäin ne tangot niin uskomattoman mallisia, että tekee tiukkaa saada edes tuo 80 kiloa pysymään näpeissä. Mutta sillon kun pääsen keskustan salille, niin 90kg. (6-8 sarjat)

Reidenojennus 70 kiloa, reisikoukistus (istuen) 75, nää riippuu kanssa laitteista, mutta pyrin tekemään samalla. Pushdownit ja taljat on kanssa ihan laitekohtaisia, "hienoa" tehdä toisella salilla 45 kilolla ojentajaa ja toisella sitten 28, onpa vertailukelpoista.

Jaahas, päivitellääs.

Kyykky: 90 kiloa (kasin sarjat). Tavotteena satanen sarjapainoksi ennen joulua, uskon sen onnistuvan, koska 90 tuntuu sen verran kevyeltä, että lisää vois laittaa.

Penkki: 55kg Junnaa ja junnaa. Alan kohta inhoamaan koko liikettä.

viparit sivulle: 10kg
pystysoutu tangolla: 30 kg

SJMV 80-90kg. Uskokaa tai älkää, riippuu ihan salista millä treenaan. Joillakin on nimittäin ne tangot niin uskomattoman mallisia, että tekee tiukkaa saada edes tuo 80 kiloa pysymään näpeissä. Mutta sillon kun pääsen keskustan salille, niin 90kg. (6-8 sarjat)

Reidenojennus 70 kiloa, reisikoukistus (istuen) 75, nää riippuu kanssa laitteista, mutta pyrin tekemään samalla. Pushdownit ja taljat on kanssa ihan laitekohtaisia, "hienoa" tehdä toisella salilla 45 kilolla ojentajaa ja toisella sitten 28, onpa vertailukelpoista.

Tässäpä jotain mun enareita: kyykky, smith leveä 7x75kg, alatalja 7x75kg, ylätalja 12x75kg (tuli viime treenissä!), mave 10x100kg, penkke 2x60kg (rinta ehdottomasti heikoin lihasryhmä!), pushdown 12x55kg, hausikääntö mutkatangolla 10x25kg, leuanvetoa menee jotain 13-14 omalla painolla (65kg) ja dippiä saman verran. Niin ja prässiennätys 7x270kg...:hyper: Tässäpä näitä, koko ajan yritän rikkoa uusia, mut mitään ykkösiä en aio yrittää....

Pitäisköhän päivittää välillä. Just dieetin lopettelin, joten ei olla ihan näissä painoissa menossa, mut tässä dieetin alkuvaiheessa ja sitä ennen saavutettuja painoja.

*Kapea smith kyykky 5*90kg (voi olla 5*100kg, kukaan ei tiedä onko tanko 30kg vai 40kg :D)
*kapea alatalja 7*80kg
*räkkiveti (mave polvista) 5*130kg
*hauiskääntö mutkatangolla 8*32,5kg
*Etukyykky smith 6*65kg Viime treenissä..
*Pystypunnerrus kp 3*23,5kg

Muista en tiedäkään...Täytynee taas päivitellä, kunhan pääsen kunnolla vauhtiin. Vau, mä siis oon joskus nostanu penkistä 60kg :rock: Ens talvena olis tarkotus pystyä tekemään sarjaa tuolla samalla painolla :rolleyes: Ellei isommallakin...:whip:

Laitanpa minäkin hiukan omia painoja...muutama kuukausi salitreeniä takana, että aloittelija iästä huolimatta :). Ja vasta haaveilen sinne vapaapainoihin siirtymisestä.

*Rintaprässi 20kg (teen yleensä 4*15 toistoa)
*Pec-dec 15kg (yleensä 4*15)
*pystypunnerrus, enpäs nyt tiedäkään paljonko se on, vaan se 'vähimmäispaino' siinä laitteessa :nolo:
* vipunostot sivulle 5kg (4*15)
* ojentajat taljassa sillä haarautuvalla köydellä :), 15kg (4-5*10)
* hauiskääntö tangolla taljassa 15kg (4-5*15)

* jalkaprässi (näitäkin on monenlaisia laitteita...) 80kg (3*15)
* taaksepotku laitteessa 25kg (3*15)
* takareidet laitteessa 30kg (3*15)
* etureidet laitteessa 30kg (3*15)
* pohkeet 'istumalaitteessa' oma paino + 5kg (hah, no tuokin riittää vaikka kuulostaa aika naurettavalta..) teen 3*15/10 (15 staattista liikettä ja 10 dynaamista perään...)

* ylätalja 35kg (3*15)
* alatalja istuen molemmilla käsillä (onko sillä joku parempi nimi...aloittelija ei tiedä :)) 25kg (3*10)
* alatalja yhdellä kädellä 10kg (3*10)

Siinäpä nyt yleisimpiä. Pitäisköhän alkaa tekemään lyhyempiä sarjoja? Sittenhän sais painoja isommaks :D, kun ei tarttis jaksaa niin montaa....tarttiskin uusia tuo saliohjelma.

Lyhyempiin sarjoihin siirtyminen tulee kyllä väistämättä vastaan jossain vaiheessa, mutta se pitää sitten henk.koht. kattoo milloin on siihen valmis. Luulisin, että sulla on muutaman kuukauden aikana jo sen verran tullut pohjaa että voit lyhentää sarjoja esim. 8-12 tasolle ja vähitellen lisäillä vaikka treenin loppuun tekniikkaharjoittelua vapailla painoilla. Tosiaan tuota ohjelmaan kannattaisi hieman fiksailla, mutta ehkä se nyt ihan ookoo on mennä noilla eväillä ja sitten kun on saanut ne vapaat painot hallintaan, katsoa jostain pakkiksen syövereistä just sinun tavoitteisiisi ja aktiivisuuteesi sopiva ohjelma.

Mulla on treeniä n. vuosi takana, tässä tuloksia:

Kyykky 100kg (ykkönen), 80kg (3x10)
Penkki 60kg (ykkönen), 50kg (3x8)
Maastaveto 70kg (3x10)
Mavesj 65kg (3x10)
Leuanveto: 4
Hauikset 12kg käsipainoilla (3x10)
Taljaliikkeet tuskin ovat vertailukelpoisia joten en laita niitä tähän. Ja eiku salille.. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noin 3 kuukauden tekniikkareenin (sis.yhden selkävinksahduksen + siitä seuranneen 2vk täyslevon) jälkeen uusi mavemax sumolla 102,5kg (vrt.95kg heinäkuussa). 105kg jaksoin irrottaa maasta ja jäi tietysti kaivelemaan...

Kyykky 80kg kisasyvyydestä (ei siis mennyt ihan putkeen) ja penkki kunnon pysäytyksellä 55kg. Tavoitteena yt 250kg... Raakatuloksia kaikki.

Pistetäänpäs jotain painoja tänne..

Penkki 4x8 40kg / 3x1 50kg
Vinopenkki kp 18x8kg, 12x10kg, 2x8x12kg (pitäisi hypätä 2kg ylemmäs.. :) )
Pystypunnerrus kp 3x8 14kg (vika voi jäädä vielä vajaaks..)
SJMV 3x12-14 50kg (varovasti,varovasti..)
Ylätalja nt 3x12-16 40kg
Ojentaja taljassa 3x10-14 40kg

Voipi sitten myöhemmin vähä vertailla..

Tässä jotain...sarjoja siis 3x10

sjmv 60kg
mave 70kg
penkki 30kg:jahas:
pystypunnerrus kp 12,5kg
alatalja 50kg
hauiskäännöt kp 12,5kg
takareisi istuen 40kg
ojentajat taljassa 40kg
viparit sivulle 7kg
kulmasoutu 30kg/käsi
hack 45kg+kelkka
ylätalja 40kg

Pientä päivitystä...

sjmv 70kg
penkki 35kg
alatalja 60kg
viparit sivulle 8kg
ylätalja 45 kg

Eli suunta on pikkuhiljaa ylöspäin...:)

Päivitystä

1kk voimajakson jälkeen:

Mave: 2x105kg
Kyykky: 2x90kg (jalat lantion leveydellä eli kapea asento)
Penkki: 1x55kg (jalat penkillä)

Kassellaan sitten myöhemmin uudestaan, nyt alan punppailemaan hilupainoilla taas.

Jos joku joskus kyttää sinua herkeämättä vähämielinen katse naamallaan ja kuola valuen niin se olen vain minä :)

(noei, hassua etten ole koskaan huomannut jumppailuasi kun ilmeisesti samalla salilla käydään)

Heh. :)

Itse asiassa käyn Kumpulassa aika harvoin, "pakon edessä" koska en tykkää penkki enkä mavetangoista. Eli ehkä n. 3kertaa kuussa tulee käytyä.

Heh. :)

Itse asiassa käyn Kumpulassa aika harvoin, "pakon edessä" koska en tykkää penkki enkä mavetangoista. Eli ehkä n. 3kertaa kuussa tulee käytyä.

Mä taas olen tykännyt käydä Kumpulassa (yo:n liikuntahallissa?). Mikset tykkää noista ^ tangoista? Millä salilla olis paremmat? Olen tässä vähän salin vaihtoa tekemässä, ehkä, koska en ole yliopisto-opiskelija ja toi kertamaksu 7€ alkaa pikkuhiljaa kirpaista vähän liikaa... Eli suosituksia eri saleista otetaan vastaan... Ja siis joo, tiedän ketjun "millä salilla käyt" tjsp. :)

Suurin osa tangoista on liian paksuja (jos Tähtityttö meinasi tätä juttua kans?). Siellä on kyllä ainakin yksi ohuempi. Se on hämmästyttävää miten paljon se tangon paksuus vaikuttaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom