SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien suosikki- ja inhokkiliikkeet salilla?

Vatsa- ja selkälihaksen suosikkeja, tykkääntykkään! Teen nämä aina treenin lopussa, ja silloin jo vähän puhti on lopussa mutta kyllä mä jaksan!

Inhokkeja on kaikki jalkajutut. Askelkyykkyyn ja muihinkin kyykyihin mulla on puhdas viha-suhde. Mutta tulee niitä pakostakin tehtyä, ja sen kyllä huomaa sitten seuravana päivänä.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tällä hetkellä penkki :haart:. Kestosuosikkina SJMV! Inhokki riippuu ihan päivästä. Se liike mikä sillä kertaa takkuaa. Yleensä siis kyykky :evil:

Suosikki on SJMV ja askelkyykky. Maastavetokin on kiva.

Tavallien penkki on inhokki. Teenkin yleensä rintatreenin vinopenkillä ja käsipainoilla. Punnerrukset on kanssa kivoja :)

Yleisesti ottaen kaikki liikkeet ovat kivoja kunhan tarpeeksi usein muokkaa treeniohjelmaa. Jos liikkeet alkaa tympiä on korkea aika vaihtaa ohjelmaa.

Minä inhoan vipareita, kyykkyä ja kulmasoutua.. ja vatsat tökkii myös aika useasti.

Kaikki muut oikeastaan on aika mieleisiä.:haart:

...

Rakastan tehdä penkkiä ja maastanostoa, mutta kyykky sen sijaan on aikamoista pakkopullaa. Selkäongelmat vähän rajoittavat, mutta nyt kun olen piiitkästä aikaa päässyt kunnolla treenaamaan, niin maastanosto on aivan mahtava liike, vaikkakin vielä aika "kepeästi" tehtynä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Punttitreenissä on se hyvä puoli, että jos inhoaa jotain tiettyä liikettä, voi suosiolla tehdä jotain muuta sen tilalle. Jos taas inhoaa treenata jotain tiettyä lihasryhmää, tilanne onkin vähän hankalampi..

Mä oon jättänyt penkin nyt kokonaan pois -teen ainoastaan vinopenkkiä kerran viikkoon. Ai että, ei ahista enää mikään. Ja rintakin muuten kehittyy ihan eri tahtia. Mietin että mitä hittoa mä oon sitä penkkiä vääntäny, kun tavoite ei missään voimannostokisoissa ole. Viparit alko myös tökkiä sekä eteen että sivuille, no vaihdoin taljaversioon ja taas maistuu.

Hauistreenistä valitin aiemmin mutta nyt kun oon sitä vaan sissinä tehnyt, sekin alkaa olla oikeestaan ihan kivvaa. Jalat on edelleen vahvin lihasryhmä ja siksi myös ehdottomasti mahtavin treenata, vaikka aina vähän ennen treeniä hirvittääkin, kun tietää että on rankka setti tulossa. :)

Tykkään jalkatreenistä. Kyykyt, maastavedot..... ihania kaikki <3 Myös vatsaliikkeet on kivoja.
Penkkipunnerruksesta tykkään nykyään paljon myös, koska tavoitteena on oikeesti saada siitä jotain nousemaan. Ennen inhosin koko rintatreeniä joten sen treeni jäikin huonoksi, nykyisin panostan siihen kunnolla. Haaveena saada pian se omapaino kerran alas ja takasi :D Ja siitä sitten jatketaan!

Jalkoja tykkään treenata, ja varmaan selkääkin taas kohta, kun löytyy se kadonnut tuntuma... Vatsaliikkeistä monikaan ei innosta.

SJMV, kulmasoutu käsipainoilla, viparit sivuille ja pystypunnerrus. Ne on ihania! Kyykkykin on kiva, mutta se on tosi haastava mulle ainakin tällä hetkellä... Eikä edistystä juuri tapahdu :(

Kyykky ja mave ehdottomia suosikkeja, niitten treenaamisesta tulee hyvälle tuulelle vaikka ei ihan putkeen meniskään. Sitten taas viparit tuottaa useimmiten vain hammastenkiristelyä, samoin hauikset. Yritys tosin on kova että jos ne joskus vielä alkaisi maistumaan, ja tuntuuhan se onnistuminen niitten treenaamisessa sitten kahta suuremmalta :D

Käsien reenaaminen on kivaa! Lemppareita ovat ojentajat, haukkarit ja olkapäät.

Miun lemppari on kans kädet! Kaikki liikkeet menee! Tylsintä/vaikeinta/raskainta on selkä. Kertoo vissiin siitä, että sen kans just pitäis tehä eniten duunii.. :jahas:

Inhoon inhoon, haukkareita lue: ei kehity, vinopenkki sama loru. Yläselkä huippukivaa ja perus penkkipunnerrus, tuntuu et joka kerta menee pari toistoo lisää. Vatsat jää lähes joka kerta tekemättä, kun nii tylsä reenin päälle keksii mitä niitten kaa suhais. Eikä nekää tunnu kehittyvän. (miksköhän) Mave ois semmonen minkä haluisin viel kunnol oppii, on vähä hankaluuksii löytää liikerataa ku alaselkä heikko ja ranka vähä oireillu.:(

Suosikit prässi, SJMV ja haukkarit.

Inhokkeina on ylätaljan eri liikkeet ja askelkyykyt. Penkkiin vasta viime aikoina saanut hitusen kehitystä, muttei sekään suosikki ole.

Just opin tekemään mavea suorin jaloin ja iski suosikkilistan kärkeen. Toiset lempparit prässi ja viparit sivuille. Vaikka näytänkin ihan kurttunaamalta viimeisiä viparitoistoja repiessä, mutta ei anneta sen häiritä!

Ikisuosikkeja ovat mave-variaatiot ja olkapäätreenailu, mutta tällä hetkellä suurin addiktio kohdistuu - ei varsinaisesti mihinkään liikkeisiin, vaan - supersetteihin :D :haart:

OT, mutta osaako joku sanoa missä on vika kun en enää saa vipareita sivuille tuntumaan oikeassa kohtaa? Olkapäissähän sen pitäisi tuntua, eikös? Teen noita neljän-viiden kilon painolla ja mietin, että oiskohan vika siinä... Liian isot painot --> tekniikka ei ole enää oikea vaan menee riuhtomiseksi. En vaan keksi muutakaan vikaa. Seison suorassa (pitäisköhän istua?), katse eteenpäin, alastulovaiheen teen hidastettuna ja niin päin pois... Mutta heti kolmen toiston jälkeen ei nelikiloinenkaan nouse juuri puoltaväliä ylemmäs, eli ei lähellekään olkapäiden korkeutta ja sitten yritän väkisin nostaa niitä oikealle tasolle viimeisillä toistoilla.

koklaa 3kg.lla insensibility? :) vaisiis oletko aiemmin saanut noilla painoilla tuntumaan?
mulla tuntuu olevan 3kg aika kevyt mut sit tosiaan 4kg meinaa mennä vähän reisille..

mä sitte tykkään reenata jalkoja, bulgarialainen ask.kyykky on kiva, samoin hack uutena tuttavuutena on kiva kun se on niin haastava mulla! ja selkää, kaikki kulmasoutujutut on tosi kivoja! pystypunnerrus on kivaa kans :D

penkistä en tykkää, en sitten millään.. viimeaikoina ojentajaliikkeetki ollu jotenki ihan hakusessa..

^ Pitää varmaan kokeilla kolmosilla ensi kerralla. En muista, olenko saanut tuntumaan painavammilla O_o En oikeasti muista, voi jopa olla etten ole saanut... Kiire varmaan nostaa mahd. isoiksi painot ja sitten on jäänyt tuntumat saamatta, se on todennäköisiin syy tähän dilemmaan :D Kiitti, mä kokeilen!

Favoritteja tällä hetkellä prässi, kulmasoutu ja mave suorin jaloin. Inhokki jättiläiskävely sitä tehdessä, sen jälkeen loistofiilis *itserääkkääystä*

Suositut

Back
Ylös Bottom