Mimmien suosikki- ja inhokkiliikkeet salilla?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mä odotan aina innolla selkäpäivää. Leuanvedot ja kulmasoutu on parhaita! :) Voisin tehä niitä vaikka joka reenissä :D Dippiä tykkään kanssa tehdä ja vatsojakin nykään ihme kyllä.

Inhokkeja on PENKKI ja sen variaatiot, kyykky surkeen tekniikan vuoksi sekä haukkarit.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Inhokki on pohkeet. Johtunee ihan vaan siitä,että mulla tosi helposti kramppaa pohkeet.. Ja vedän jatkuvalla syötöllä magnesiumia,ettei se siittä johdu. On vaan aina olleet sellaiset.Mukava tunne kun kesken sarjan pohkeet menee täysin lukkoon,auts. Toinen inhokki on kyykky, johon on ennemminkin viha-rakkaussuhde. Mahtavaa tehdä silloin,kun on oikein kunnon agret päällä ja fokusoitunut täysin siihen mitä tekee..Väsyneenä tai muuten hohhoijaa-päivinä ihan täyttä tuskaa. Lemppareita kaikki käsiliikkeet,mave,selän liikkeet(paitsi t-kulmasoutu,joka tuntuu aina vaan p*skalta).

Zone-sarja -42%
Yläkropan treenit on lähes aina winwin, kyykky myös.
Ainut joka on lähes aina rasittava on ylätalja seisaaltaan ristiin. Säätöä, paljo porukkaa salilla ja omat hermot. Fail

Suosikkiliikkeet KYYKKY :haart: Yleensäkin KAIKKI jalkaliikkeet. Rakastan yli kaiken. Ehdottomasti mun vahvin lihasryhmä eli jalat/pakarat on tosi kiva treenata. Siinä oikein tuntee kuinka voima jyllää niin olen yleensä aika fiiliksissä.

Selkää ja rintaa tykkään kanssa tehdä. Ojantajat myös jees...

Inhokkeja on olkapäät (olkapäävammojen vuoksi), vatsalihasliikkeet (ei kiinnosta) ja hauikset (heikot paskat).

Parhautta on kyykyt ja mave, sekä prässi. Inhokkeja on yleisesti aerobinentreeni ja vatsalihakset yksittäisenä liikkeenä. Hyh, ei vaan jaksa innostua niistä vaikka tarvetta olis.

Vatsalihasliikeet ja kyykky ovat ainakin tällä hetkellä suosikkeja. Penkki ja yläselkäliikkeet on vähemmän suosiossa, pitää vaan jaksaa panostaa niihin.

Ihanimmat: Jalkaprässi, olan kohautukset, ristikkäistalja (se perinteisin versio), hauiskäännöt (hammer) kp ja pystysoutu kp

Kamalimmat: Pysypunnerrus (toinen olkapää kärsii vanhasta lentopallovauriosta ja naksuu ja paukkuu) ja kyykky

Jos tästä vois jotain positiivista päätellä, niin lähes joka treenistä löytyy jotain mistä tykkään. :)

Jalkoja ja olkapäitä on kivointa treenata, tosin pohkeiden treenaaminen on usein melkosta pakkopullaa. Myös hauiksien treenaaminen useinmiten vaan turhauttaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suosikkeja kaikki jalkaliikkeet, ehdottomia inhokkeja liikkeet joissa kädet on hartialinjan yläpuolella tai tuntumassa. Johtuu kuvottavasta naksunnasta ja poksunnasta jota mun vasen hartia pitää, menee kylmät väreet pelkästä ajatuksestakin.

Kaikki vatsalihaksiin liittyvä on vastenmielistä. Ja sen kyllä huomaa mun kropasta :rolleyes:

Suosikkeja taas ovat askelkyykyt ja (sumo)mave :haart:

Mä tykkään reenata selkää ja käsiä (kaikki mutkatangolla ja käsipainoilla tehtävät hauisliikkeet suosikkeja ja ojentajat taljassa ja kapee penkki kuuluu samaan suosikkiliikkeet- kategoriaan). Normi pena myös!

Jalkojen reenaamista en innolla oota, vaikka fiilis juuri tämän reenin jälkeen on yleensä mahtava.. :D

Kaikki olkapää/hartia-liikkeet on parhaita (sarjojen jälkeen aina "pitkät päällä" haahaaa :D )! MaVe on upee liike myös! :rock:

Kyykyt kaikissa muodoissaan ei nappaa. Lähinnä siksi, etten tunnu saavan kunnon poltetta kyykätessä (verrattuna just käsien treenaamiseen, joissa aina hapottaa niin pirun kivasti!). Jalkoja tehdessä alusta asti on tuskaista ja sit yht'äkkiä voima tuntuu loppuvan, mutta se hapotus puuttuu. Eristävissä liikkeissä, esim. jalan ojennuksissa laitteessa saa kyllä hyvän poltteen reisiin, mutten KOSKAAN kyykätessä. Ohjelmassa Hack, prässi ja askelkyykyt. Treeni kuitenkin tuntuis menevän perille, joska seuraavana päivänä jalat on tosi hellänä...

Onko kellään muulla samoja tuntemuksia (tai lähinnä niiden puuttumista)??? Auttaiskohan pienemmät painot, vai meneekö treeni sit ihan läpsyttelyksi...?

penkki tangolla - ei ole ikinä napannut. kässäreilla taas ihan hyvä liike...

Tällä hetkellä ehdottomia suosikkeja on kaikki ojentajaliikkeet sekä pystysoutu, niitä tekisi varmana vähän useemmin kun ohjelma sanoo. :) Toisaalta myös penkki ja vinopenkki on ihan mieluisia.

Ja on mulla oikeastaan ihan yhtä selkeet inhokitkin - kaikki hauisliikkeet. Inhoon, inhoon, inhoon! Ja myös askelkyykky on todellista murhaa...

Jalkapäivä paraspäivä! :D
Rintaa ja olkapäitä, en nyt inhoo, mutta on selkeesti haastavampaa mulle. :wall: Ei vaan mee perille ja saa sellasta tuntumaan kun jalkoja treenatessa..

vatsalihaslaitteet, ojentaja ja hauislaite ovat parhautta ! kyykkyjä taas inhoan.

Mun suosikki- ja inhokkiliikkeet ovat todella kausikohtaisia. Penkki on aina ollut mulle ihan kamala inhokki, eikä tulos kehittynyt ikinä oikein mihinkään. Nyt yhtäkkiä se on lähtenyt kulkemaan, enkä malta odottaa rintatreenipäiviä! :D Ennen tykkäsin kaikesta jalkatreenistä, mutta nykyään se on aina se mistä luistan, jos jotain tarvii jättää tekemättä. Selkätreeni on kestosuosikki, joten sanotaan vaikka suosikkiliikkeeksi ylätalja ja inhokkiliikkeeksi kyykky.

Kirjoita vastaus...
Back
Ylös Bottom