SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien suosikki- ja inhokkiliikkeet salilla?

Inhokkeja on useimmat selkäliikkeet (paitsi alatalja menettelee) ja vipunostot sivulle

Suosikkeja onkin sitten kaikki muut :D No ei vaan, suosikkeja on mm. SJMV, askelkyykky, ranskalainen istuen ja se penkki :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
^ Pitää varmaan kokeilla kolmosilla ensi kerralla. En muista, olenko saanut tuntumaan painavammilla O_o En oikeasti muista, voi jopa olla etten ole saanut... Kiire varmaan nostaa mahd. isoiksi painot ja sitten on jäänyt tuntumat saamatta, se on todennäköisiin syy tähän dilemmaan :D Kiitti, mä kokeilen!

Kokeile tosiaan noilla kevyemmillä painoilla ja koita ajatella, että pikkurilli johtaa liikettä. Ainakin itse saan tuntumaan parhaiten siten :)

Askelkyyky ja kaikki sen versiot! :face: Yöks!!!! Teen ihan mitä muuta tahansa mutta en niitä. :)

Tykkään: Hauistreenistä, selkätreenistä ( erit kulmasoutu kp), olkapäätreenistä, kapeesta penkistä ojentajille, dipeistä.
En tykkää: Vatsoista :D, penkkikin on vähän silleen blah.
Neutraali: Jalkatreeni kaikin osin.

Jalkoihin on parin viime viikon aikana tullut vähän pakkopullaasennetta, perhana. Jossain vaiheessa koin weetystä vipareista, mutta otin niistä haasteen ittelleni ni fiilis parani. Eli: täytyy tehdä sama myös koipeloille. Tuntuu, et koivet on vaan tommoset möykyt sekalaista massaa ja läskiä, että ei inspaa. Yläkropassa ei läskiä niin oo niin muutos ja prässäys näkyy helposti siinä. Hitto, olis jalkapäivä. Peppu pinkeeks perhana!
Lemppariliikkeitä en tuolta yläkropan puolelta helpolla löydäkään, ehkä ylätalja, tai ala...tai sit ne viparit.

Jalkoihin on parin viime viikon aikana tullut vähän pakkopullaasennetta, perhana. Jossain vaiheessa koin weetystä vipareista, mutta otin niistä haasteen ittelleni ni fiilis parani. Eli: täytyy tehdä sama myös koipeloille. Tuntuu, et koivet on vaan tommoset möykyt sekalaista massaa ja läskiä, että ei inspaa. Yläkropassa ei läskiä niin oo niin muutos ja prässäys näkyy helposti siinä. Hitto, olis jalkapäivä. Peppu pinkeeks perhana!
Lemppariliikkeitä en tuolta yläkropan puolelta helpolla löydäkään, ehkä ylätalja, tai ala...tai sit ne viparit.

Usko pois, käpälät on sen verran iso lihasryhmä, et niille jos malttaa antaa runtua kunnolla muutamankin viikon, niin tulokset alkaa nopeasti tulla esiin! Vaiks ois läskiäkin, niin se läski muuttuu ns. ryhdikkäämmäksi läskiksi. Kehitys on kans kintuissa nopeaa painojen suhteen... :)

Läskien nousua odotellessa =) No ei kai, kyllä painot nousee joka kerta ja persus on muuttunutkin (ja aina vedetään täysii kans: tuntee seuraavina päivinä reenanneensa). Nyt on vaan hetkellinen ketutus noista laaaaajoista ja suurista lihoista.. Salille kettuilemaan hops =>

Kuten tuolla edellä joku jo mainitsi niin askelkyykyt. Miten ne onkin niin vastenmielisiä ja tosiaan ei auta vaikka tekee eri variaatioilla, aina viikon kamalin hetki ku on askelkyykky ohjelmassa :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Yivoimainen inhokki on kyykky. Hyi helv, miten vastenmielistä touhua. Onneks askelkyykyt ja jalkaprässi maistuu vähän paremmin. Lemppariliikkeitä oikeestaan kaikki selkäliikkeet sekä tätä nykyä myös kahvakuulan heiluttelu :)

Kyykyt on ikäviä, kun ei osaa ja saa varoa polvia tekniikkaa treenatessa. Viparitkaan ei ole kivoja. Lemppareita tällä hetkellä kulmasoutu, penkki- ja pystypunnerrus.

Ehdoton inhokki salilla ovat olkapäät! Ei meinaa millään saada niihin tuntumaa ja painot on ihan onnettomat. :( Vipareita tehdessä myös mun yliliikkuvat lavat irtoaa ja näytän siltä, kun mulla olis ihan järjettömät trapsit! Oikea sikanista, hyi. Pystypunnerruksetkaan ei onnistu, ellen saa lapoja litistettyä penkin selkänojaan, ja silloinkin huonosti. Meinaan sitkeästi kuitenkin treenata olkapäitä, kun ovat selkeästi käsilihasten heikoin lenkki. :whip:

Ylivoimaiset suosikit ovat taas penkki, ojentajat, hauis ja selkä. Prässi on ihan ok, jalat mulla ovat aina olleet vahvat, mutta prässiä tehdessä matala verenpaine aiheuttaa sen, ettei veri sieltä jaloista enää oikein jaksa päähän saakka ja jalkapäivinä mä yleensä kuljenkin aika lähellä lattianrajaa. :D Kyykyt pitäis ottaa ohjelmaan, mutta vähän arvelluttaa polvien puolesta. Toisaalta, jos vaan malttaa harjoitella tekniikan hyvin pienillä painoilla, niin ehkäpä nekin onnistuu.

^ pystyks tekeen yksi puoli kerrallaan vipareita? Tai makuulla penkillä? Itsellä meinaa mennä trapseille kaikki viparitreeni, mut noilla sitä saa eliminoitua ja olat on lähtenyt kasvuun.

^ pystyks tekeen yksi puoli kerrallaan vipareita? Tai makuulla penkillä? Itsellä meinaa mennä trapseille kaikki viparitreeni, mut noilla sitä saa eliminoitua ja olat on lähtenyt kasvuun.

Puoli kerrallaan olen nyt tehnyt, kun on ainoa tapa, millä onnistuu edes jotenkuten. Kiva kuulla, etten ole ainoa kyseisestä ongelmasta kärsivä. :) Ja että on toivoa kuitenkin saada ne treenatut olkapäät. :puntti: Kiitti Gemini! :)

Kaikista muista liikkeistä tykkään, paitsi prässi on joskus tosi ärsyttävä ja hauiksia jostain syystä vihaan yli kaiken. :D Varmaan sen takia kun ne tuntuu niin rankoilta.

Mä jostain syystä tykkään askelkyykyistä ja kyykyistä. Hauis sen sijaan tuntuu useimmiten vaan pahalta. Eli lisää treeniä! :puntti:

Lemppareita olkapää- ja hauisliikkeet. Erityisesti vipunostot ja hammerkääntö käsipainoilla.
Inhokkeja askelkyykyt ja muutenkin jalkapäivä on ikävin päivä.

Suositut

Back
Ylös Bottom