Mimmien suosikki- ja inhokkiliikkeet salilla?

Kyllä nauratti ja itketti eilen, kun yritin saada penkissä ees sen tangon ylös.. Oon tehny smithissä joskus vuonna miekka ja kivi jotain venkulointia, mutta nyt kyl huomas miten pielessä se _oikee_ tekniikka onkaan varsinkin näin aloittelijalla. Siirryin suosiosta käsipainoihin, koitan eka saada vähän voimaa... joskos se siitä. Anyway, kyykkyä on suht kiva tehdä, samoin hauista. Kyykky ei sekään tietty suju, kun en oo sitäkään aiemmin vapailla painoilla tehny, huh huh. On melkosen kivinen tie varmaan tulossa :D

Pakko jatkaa vielä inhokkien listaa. Lämmittely! Ihan sama millä sitä koittaa tehdä, aina ihan yhtä hirveetä. Onko kellään muulla samaa ongelmaa? Nyt olen tosin tehnyt niin välillä, että ennen reeniä olen käynyt lyhyessä spinnigissä, se on nimittäin mukavata.

Pakko jatkaa vielä inhokkien listaa. Lämmittely! Ihan sama millä sitä koittaa tehdä, aina ihan yhtä hirveetä. Onko kellään muulla samaa ongelmaa? Nyt olen tosin tehnyt niin välillä, että ennen reeniä olen käynyt lyhyessä spinnigissä, se on nimittäin mukavata.
Ite teen lämmittelyn kävelemällä tai pyöräilemällä salille, salilla kevyitä lämmittelysarjoja. Siten "välttyy" koko jutulta :)

Suosikkeja viparit/pystypunnerrus, ojentajapunnerrukset ja hauikset...
Inhokkeja varmaankin rintalihakset (tylsää), kyykky (viha-rakkaussuhde) ja askelkyykkyjä puhtaasti vihaan enkä siksi tee. :D

Suosikkeja on kyllä kaikki ojentaja- ja olkalihasliikkeet :rock: Nihkeimmästä päästä on varmaan kaikennäköset kyykyt ku tuntuu että taju lähtee :D

Kaikki vapailla painoilla tehtävät perusliikkeet on suosikkeja, koska treenaavat kokonaisvaltaisemmin ja etenkin keskikehoa. Enkä juurikaan jaksa hinkuttaa missään liian tuetuissa laitteissa yhtä lihasryhmää, eikä siihen ole edes varaa tuhrata aikaa minun salikäyntimäärilläni. Parasta on esim. kyykkääminen tai penkki, kun konkreettisesta levypainojen lisäämisestä saa tyydytystä enemmän kuin nupin siirtelystä. :D

Monelle tuntuu selkätreeni olevan suosikkeja. En tajua mikä mua siinä niin etoo, varsinki taljat (ylä ja ala) = hyi hyi :kuola:
Muuten treeneissä inhokit ja suosikit vaihtelee aika paljon. Tällä hetkellä tykkään eniten hauistreenistä ja olkapäistä :)

Suosikki tällä hetkellä on yhden jalan kyykky. Siinä oikein tuntee viimeisissä toistoissa, kuinka pakaralihas tekee töitä. Tykkään myös käsien treenaamisesta.

Inhokki on sjmv, jota teen kuitenkin takareisien takia. Se tunne on vaan ihan kamala, kun käsiä alkaa kivistää ja pitäis vielä jaksaa.

Penkkipunnerrukset on pitkään kuuluneet suosikkeihin ja maastavetoihin on hiljalleen syntynyt jonkinlainen viharakkaussuhde. :) Moneen kertaan mainitut kyykyt kuuluu myös mun inhokkeihin, vaikka niitä just pitäis treenata, et sais ssen takapuolen kasvamaankin.

Mun suosikki on leuanvedot, lisäpainoilla ja ilman. Tykkään myös mavesta ja ihmeellisesti entinen inhokki, penkkipunnerrus, on noussut kanssa suosioon. Inhokki on prässi.

Inhokki on sjmv, jota teen kuitenkin takareisien takia. Se tunne on vaan ihan kamala, kun käsiä alkaa kivistää ja pitäis vielä jaksaa.

ootko kokeillu vetaa remmeilla? Silloin voit keskittya puhtaasti tekemaan toita jaloilla ja selalla huolehtimatta siita, pysyyko ote. Jos tarkoitit, etta sun kasivarsia kivistaa niin sitten en osaa auttaa - tosin voi ne remmit sitakin tietysti vahentaa kun puristaisit tankoa vahemman :)

olkapäiden liikkeet kaikki on suosikkeja lähestulkoon, erityisesti viparit, samoin ojentajatreenistä tykkään ja siinä suosikki naru taljassa - inhokkeja prässi ja reisiojennus laitteessa

Mave :haart:

Kyykky sen sijaan on tällähetkellä jotenkin nogood.

Mave rokkaa edelleen, mutta nyt on kyllä yhtäkkiä iskenyt kyykkyinnostuskin päälle. Inhokkiliikkeitä ei taida olla.. ainakin kaikki omasta ohjelmasta löytyvät liikkeet maistuvat :)

Tämän hetkinen inhokkiliikkeeni on kyykky, kun en vain pääse tarpeeksi alas... siis alhaalta ylös, jos on painoja
tangossa. Askelkyykky on kestoinhokki, sillä polveni ovat heikot ja liike pitäisi aina tehdä niin pirun hallitusti, ettei
polvet rupea velmuilemaan. Ja punnerrukset... Ei... Ei... :curs:

Hauis on suosikkiliikkeeni alataljalla tai mutkatangolla. Penkkipunnerrus on myös ihan mukava.

Suosikkeja ehdottomasti jo aikojen alusta asti: vatsalihasliikkeet ja jalkaprässi. Inhokkiliike on sekin ollut yksi ja sama kautta historian: olkapäät. Mutta oon vakuuttunut, että teen vielä tuosta inhokista uuden suosikin, kunhan vaan jaksan kasvattaa lihasta tarpeeksi. Mark my words. :puntti:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Suosikit: Penkkipunnerrus, jalkaprässi, ojentajadipit penkin reunalta istuen. SJMV on kans kiva, vaikka se tuntuu takareisissä vasta seuraavana päivänä.

Inhokit: Hauis, soutu/kulmasoutu, pystypunnerrus. Kyykyt ja askelkyykyt, joita en onneksi tee muutenkaan.

suosikit: pystäri, pena, hauiskääntö, scull crusherit... inhokit reiden koukistajat( vihaan laiteliikkeitä!) ja ojentajat, vatsat koneessa(ei oikein tuntumaa), kyykky huonoina päivinä, jos ei kulje niin ei mikään kulje., askelkyykky!(damn hard!) ojentajat taljassa köydellä, uus liike, tarvii opettelua. samoin muutkin ns uudet liikkeet mitkä vaatii liikeradan/tavan opettelun.. pienet painot vituttaa :D

Mä vihaanvihaanVIHAAN kyykkyä! Ei muuten, mutta meidän yliopiston ilmaselta pikkusalilta ei löydy kuin smith tuohon lajiin enkä koskaan saa tankoa lukittumaan tarpeeks ylös/alas ja asentoakin joutuu korjaamaan toistojen välillä. Ja pakkohan sitä on kyykätä kun mitään korvaavaa liikettä ei juurikaan ole (?)...

Lemppareita on penkki (tulokset nousee mulla tällä hetkellä hurjaa tahtia:puntti:), kaikki vattaliikkeet (saan vihdoin kunnon poltteet aikaseen), kulmasoutu ja tempaus (tempausta teen lähinnä sykettä nostamaan, emmä millään kunnon painoilla ala riehua kun tekniikka ei varmasti oo vielä 100% oikea)

Käsien reenaaminen on kivaa! Lemppareita ovat ojentajat, haukkarit ja olkapäät.

Inhokkeja ylätalja niin eteen kuin taaksekin ja oikeastaan kaikki kyykyt, vaikka niille olisi tarvetta ja paljon! :nolo:
Ennen inhosin vatsojen tekemistä, nykyään ne menee siinä missä muutkin. Tosin jätän ne aina treenin loppuun ja sitten on paras puhti jo käytetty...

Suosikki on ehdottomasti kyykky! Muutenkin jalkapäivä paras päivä ;)

Inhokkeja penkki ja vinopenkki käsipainoilla. Kun ei tykkää niin ei tykkää.

Suositut

Back
Ylös Bottom