SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien suosikki- ja inhokkiliikkeet salilla?

Suosikki on mave. Siinä on painetta ja jännitystä ja tuntumaa joka puolelle kroppaa. Erityisesti mahtava tuntuma peräsimeen ja takareisiin. /edit/ Ja mave on myös se ainoa liike jossa joskus eläimellisesti karjaisee lopussa :D. Muuten yritänkin pitää mylväisyt sisällä. Mavessa ei vaan pysty.

Inhokki on PENKKI. Yliarvostettu liike. Eikä edes näyttävä. Plus, siitä ei saa edes kunnon kiksejä. En taida ylipäätään tykätä mistään makuuliikeistä, tarttee olla enemmän toimintaa. Ja sitä paitsi, varsinkin rimpulajalkaiset penkkiukot on nolo näky... Mulla on jotenkin niiden takia mennyt arvostus penkkaamiseen ;P.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ei voi oikeasti inhota kyykkyä, jos kyykkää satkun...;) *kateudesta ihan vihreä*
hehee :D Nojoo, en tiiä mikä siinä on miksi se on vastenmielinen liike. Jos toistot pysyy 1-5:ssä, se vielä menee mutta jos tavoitellaan 8-10 toiston sarjoja, se on aina yhtä tuskaa :D

VN-kyykky? Monttukyykky? Täääääähh?

VN-syvyys on suurin piirtein niin että reiska on vaakatasossa. Tässä ärsytti se nitkuuminen, että milloin on tarpeeksi syvä. Ja helppo oli huijjata itteesä... Monttukyykyssä sitten pitää jäädä perseenmuotoinen hikiläiskä lattiaan :D

Molemmat tavat IMO ihan yhtä hyviä, vn-kyykkyä korkeemmat taas on noloja. Miulle tuntuu henkisesti ja fyysisesti sopivan paremmin tuo syväkyykky vaikka painot onki ihan noloja :D

Inhokkeihin lukeutuu kyllä kyykky, mulla menee jalat helposti maitohapoille ja sit alkaa vaan ärsyttää. Lisäksi dippi, koska mun kyynärpäät naksuu kivuliaasti. Toisaalta laitteessa dippaus on jees, kun saa sitä omaa painoa pois eikä kyynärpäät naksu niin paljoa. Lisäks vihaan venyttelyä koska oon niin jäykkä, et nolottaa ihmisten ilmoilla venytellä... Vaikka pitäs vaan venytellä lisäälisäälisää et sais sitä notkeutta ees vähän :D

Kaikki muu okeastaan onkin sitten kivaa! No ehkä vatsat ei aina maistu, mut kuitenkin.

Leuat on aika hanurista, kuten myös vatsat; niitä ei millään jaksais tehä enää muun treenin jälkeen. Pitäs kait siirtää ne heti alkuun.

Maastaveto on ehdoton suosikki! :) Voisin tehdä sitä päivät pitkät.

Leuat on aika hanurista, kuten myös vatsat; niitä ei millään jaksais tehä enää muun treenin jälkeen. Pitäs kait siirtää ne heti alkuun.

Maastaveto on ehdoton suosikki! :) Voisin tehdä sitä päivät pitkät.
Voihan vatsa/selkätreenin tehdä ihan erikseen? Ei varmaan kannata siirtää niitä alkuun, kun sit keskivartalon tuki ei enää pidä muissa liikkeissä?

Mulle vinkattiin tossa leuanvetoon, et tekisi niitä muutaman kilon lisäpainon kanssa, niin äkkiä kuulemma sais tehtyä 10 omalla painollakin. Pikkusen turhauttavalta tuntuu, kun tällä hetkellä saa vedettyä yhden vastaotteella, niin siihen vielä jotain lisäpainoja?? (treenaan siis sekä avustettuja että omalla painolla tuota ykköstä) Onkohan tässä mitään ideaa (vinkkaaja oli tietystikin mies)?

pystypunnerrus, hauiskääntö, etu- ja takareidet koneessa- ne on mun lempparit. kaikkeista hirvein on askelkyykky, jostain syystä inhoan sitä syvästi:whip:.

Voihan vatsa/selkätreenin tehdä ihan erikseen? Ei varmaan kannata siirtää niitä alkuun, kun sit keskivartalon tuki ei enää pidä muissa liikkeissä?

Mulla on tällä hetkellä kaks jakoinen ohjelma, joten en juurikaan voi tehdä eri päivinä (molempiin treeneihin kuuluu sekä selkää että vatsoja). Joo ja aivan totta, eikai niitä vatsoja kannata alkuun alkaa tekemään. Kunhan tuskailen :)

Varmaan noi leuat saattais kehittyä jos tosiaan saat sit tehtyä sen yhden leuan lisäpainonkin kanssa?

Tuumin tossa itse, että miksi käsien ja olkapäiden vääntäminen on niin paljon kivempaa, ku vastaavasti selkä, rinta ja jalat maistuu lähes aina puulta. Johtunee siitä, että huomaan itselläni kehityksen käsissä ja olkapäissä, mutten todellakaan missään selässä tai rinnassa. Tai siis onhan se kehitystä, jos saa lisätä painoja, mut tarkotan sellasta näkyvää kehitystä. Joo, rinnassa sitä kehitystä nyt on pikkuse vaikea naisen huomatakaan... Mietin viime kerralla selkää tehdessäni, että mitä hiton järkeä tässäkään on, ku ei se ees näy missään!!! Krääähh.

Parhaita on kyykky, ylätalja, haba :haart: Jostain syystä ärsyttää aina yhtä paljon tehdä askelkyykkyjä, maastavetoa, kulmasoutua ja dippejä! :jahas:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ikuinen inhokki on askelkyykky, erityisesti käsipainoilla vuorojaloin :D Kyykkykään ei lemppari ole, ikinä en saa hilattua perää niin alas kuin pitäisi. Lähes kaikki muu on kivaa.

Höh, kyykkyhän on paras liike, mitä salilla voi tehdä. Ass to the grass ja johan on sellainen tunne, että jotain on tullut tehtyä ;) Suosikkeja perus saliliikkeistä siis etu- ja takakyykky syväkyykkynä, maastaveto ja ehkä prässi. Askelkyykkyä en tee ikinä, kun se on vähän ohi omasta lajista. Mieluiten tekisin aina vain työntöä ja tempausta plus kaikkia siihen liittyviä oheisliikkeitä, tempaus- ja työntövedot, ylöstyöntö jne. Kokonaiskuormittavat liikkeet saavat kehoon parhaiten sen tunteen, että on vetänyt täysillä ja antanut kaikkensa.

Inhokkeja ehdottomasti leveä ja kapea penkki koska olen niissä surkea (tosin luultavasti siksi, että liikkeen inhoaminen aiheuttaa sen tekemisen välttämistä - tosin taaskaan eivät kuulu minun lajiin), sekä staattiset vatsat. Itku tulee joka kerta. Vatsojen suhteen auttaisi varmaan, jos alkaisi tekemään niitä jossain muualla kuin treenin lopussa väsyneenä ja nälkäisenä... :D

Mulla menee myös tonne jalkaosastoon :D Muina päivinä menen kyllä intoa puhkuen salille, mut ku tulee jalkapäivä - että mua sapettaa lähteä sinne. MUTTA aina jo treenin aikana tulee ihan hyvä fiilis ja varsinkin seuraavana päivänä, jos vaan on sen treenin kunnolla tehnyt, niin jaloissa on ihan mukava tunne =) Nyt tarttis vaan niitä jalkoja tahkota, koska taidan inhota sitä sen takia, että tekniikat on vielä hakusessa, ja että jalkoihin sais tulla huimasti lisää voimaa ja massaa...

Kyykkykään ei lemppari ole, ikinä en saa hilattua perää niin alas kuin pitäisi.

Hilattua?? Anna Maan vetovoiman tehdä tehtävänsä, helpompi sinne alas on mennä kuin sieltä ylös. ;) Vauhdilla vaan, lupaan ettei takapuoli osu maahan. ;)

Askelkyykky on kivointa lyhyellä mutkatangolla ja mua kiukuttaa, kun salin vanha täydellisesti niskaan istunut mutkis vietiin pois. Loppui askelkyykyt samalla.

Mulla lemppariliikkeet on kulmasoutu ja kyykky, niistä tykkään ihan älyttömästi! Mikään liike ei ole mulle vastenmielinen. Pystypunnerrusta haluaisin tehdä enemmän, mutta mun toinen olkapää ei oikein kestä tuota liikettä ja kipeytyy herkästi. En ole jättänyt kuitenkaan pystypunnerrusta pois, vaan kitkuttelen sarjat tosi pienillä painoilla.

Mulla lemppariliikkeet on kulmasoutu ja kyykky, niistä tykkään ihan älyttömästi! Mikään liike ei ole mulle vastenmielinen. Pystypunnerrusta haluaisin tehdä enemmän, mutta mun toinen olkapää ei oikein kestä tuota liikettä ja kipeytyy herkästi. En ole jättänyt kuitenkaan pystypunnerrusta pois, vaan kitkuttelen sarjat tosi pienillä painoilla.

Mulla oli myös joskus ongelmaa pystypunnerruksen kanssa; toisen hartian lihakset ärsyyntyivät hirveästi siittä. Mulle fysioterapeutti ehdotti staattista versiota. Eli hetken aikaa tein pystypunnerrukset smithillä niin, että istuin penkillä, tanko niin ylhäällä, että sitä ei tarvinnut juuri työntää ylös. Vaan vapautin sen ja pidin tankoa paikallaan jännittäen lihaksia. Voishan tuotakin kokeilla, jospa se sopisi sinulle? Nyt on hartia taas kunnossa ja pystyy onneks tekee kunnolla :)

Suosikit vähän vaihtelee. Mulla oli tuossa keväällä ja kesällä mave-kausi, mutta nyt on mave jäänyt vähän taka-alalle ja kyykkyä tilalle! Kyykkyä on kiva tehdä, vaikka mulle se onkin vähän nolo liike... Johtuneeko sitten huonosta liikkuvuudesta vai mistä, mutta mun vn-kyykyt on kyllä aikamoisia pyllistyksiä (ja siitä syvemmälle en sitten pääsekään). Yksin reenatessa asia ei haittaa, mutta jos nostolavalle eksyy samaan aikaan kuumia voimailijapoikia, mua vähän hävettää...

All time inhokki on pohkeet. Ne on niin rimpulat, eikä mikään tunnu auttavan. Lisäksi ne menee hapoille tosi herkästi ja se polte tuntuu aivan sietämättömän pahalta.

Lemppareita on mulla myös yläselkä/olkapääliikkeet, etenkin viparit, ylätalja ja pystysoutu! Myös käsiä on kiva tehdä vaikka mun on vaikea saada hauistreeniin kunnon pumppi...
Jostain syystä jalkapäivänä etukäteen aina hieman ahdistaa... Olen huono jalkatreeneissä, etenkin kyykyssä koska en uskalla lisätä itelleni haastetta ja painoja, vaan junnaan aina samassa. Jalkaprässistä kyllä tykkään paljon. Mulla on muutenkin pienoinen kompleksi jaloistani koska niissä ei ole sitten minkäänlaista (urheilullista) muotoa joka varmaan vaikuttaa niiden treenaamiseen. Yritän kuitenkin monipuolisesti tehdä kyykkyä, askelkyykkyä(smith ja normi), yhden jalan kyykkyä, kasakkakyykkyä ja etukyykkyä.

Ja yhdyn siihen että vatsojen treenaaminen on kans välillä aikamoista pakkopullaa koska säästän sen aina treenin loppuun.

Mä taas tykkään vatsalihasten treenaamisesta :rolleyes:. Myös olkapäät ovat kivat tehdä, mutta haukkari taas jotenkin pakkopullaa. Kaikenkaikkiaan lihastreeni on ihan kivaa, enemmän mulla tökkii tuo aerobinen puoli :D. (Sekin kyllä iän myötä parantunut)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom