SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien suosikki- ja inhokkiliikkeet salilla?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Suosikkeja kyykky, jalkaprässi, sjmv, pohkeet, kulmasoutu, penkki. Jalkapäivät ovat ihanimpia.

Inhokkeja tällä hetkellä reisikoukistus (se kone on niin roju), vatsat ja leuat. Kaikkia kuitenkin yritetään kovasti!

Inhokkeja on vipunostot, ei oikein paikat kestä eikä uskalla paljo yrittääkään.

Suosikkeja jalkaprässi ja ranskalainen punnerrus käsipainolla.

Mun suosikit on olkapäät, ojentajat, kyykky ja vatsa.
Inhokki on penkki ja sekin varmaan suurimmaks osaks sen vuoksi et tekniikka aivan syvältä vielä...lisää treeniä niin josko se siitä ;)

Suosikkeja on prässi, ylä- ja alatalja, sekä ranskis. Ihnokkeja on reisihauis ja polvienojennus, osittain varmaan siksi, että musta tuntuu et en meinaa ikinä saada säädettyä noita laitteita itelle sopiviksi (oon pienikokoinen).

Inhokit hauiskääntö tangolla, ylätalja ja polvenkoukistus. Pystysoudusta tykkään (vaikken sitä kovin usein teekään), kuten myös polvenojennuksesta, kulmasoudusta ja keskitetystä hauiskäännöstä.

Viime treeneissä päätin kerrankin kokeilla kyykkyä smithissä, kun normaali kyykky on junnannut jo pitkään paikoillaan (syytän tekniikkaa ja voimanpuutetta keskivartalossa). Voin kyllä sanoa, että tuli uudeksi suosikkiliikkeeksi ja alkaa varmaan maistumaan taas paremmin jalkatreenit. :D

Muuten suosikkiliikkeitä on kaikki selkäliikkeet sekä hauis. Inhokki tällä hetkellä juuri tuo kyykky tangolla.

Tähänkin on näköjään tultu, eli ei inhokkeja. Salireeni se vaan on mahtavaa -puolessa tunnissa saa tehtyä tehokkaasti sen mitä haluaa ja melkein joka kerta saa lisätä painoa.

Inhokit: pohkeet ja reiden ojentajat, semi-inhokki: yhdenjalan kyykky, olkapäät (pakkaavat kipuileen, useita kertoja leikattu). Lempparit: hacki- kyykky ja prässi, ylätalja ja muut vetoliikkeet.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Aika hauska huomata, että kyykky todella jakaa mielipiteet.

Itse tykkään mahdollisimman monipuolisista ja toiminnallisista liikkeistä. Pääosin on jalka-, selkä- ja vatsatreeniä. Yksittäisiä suosikkiliikkeitä on kyykky (thruster erityisesti), prässi, soutu sekä kulmassa että alataljassa, mave, tempaus, erilaiset punnerrukset sekä erilaiset vatsalikkeet esim. lankku, jalkojen nostot, kropan kierto kuntopallon kanssa...

Jostain syystä noi rintalihas liikkeet on aivan hanurista. Ihan sama miten niitä tekisi. Myös vatsatreeniin oon tupannut kyllästymään, erityisesti tankorullaus ... Jalkatreenit ja erityisesti prässi on ja varmasti tulee aina olemaan rakkauteni kohde ;)

Kaikki on vielä kivaa, kun ei ole kovin kauaa harrastanut ;)

Mave, kyykyt, prässi, tempauskyykky, floor wipersit, russian twistit, leuat, punnerrukset = eniten kivaa :D

Edit: ai niin ja soutu, sekä kulmasoudut!

Kaikki mihin liittyy jalat! :D Miinus pohkeet, koen, että pohkeeni ovat tarpeeksi kauniit treenaamattakin.
Kulmasoutu on kanssa oikein mukava. Mitähän sitten inhoan... yleisesti olkapäiden treenaamista enkä nyt hirveästi
välitä ylätaljasta.

Ja lankku. Ugh. UGH.

Mun inhokki on hack-kyykky, koska pelkään sitä jo edellisenä iltana ja jännitän joka kerta tuleeko oksu. Suosikki taitaa olla voimapyörä, en tiedä lasketaanko sitä saliliikkeeksi.

Mulle on tullut ongelmaksi ison pakaralihaksen jumitus. Ensin luulin että piriformis kiukuttelee mutta se onkin tuo iso. Niinpä inhoa kaikkea mikä aiheuttaa ison pakaralihaksen kiristymisen. Ärsyttää kun hölkkäkin aiheuttaa jumituksen ja se on mun lemppari aerobisista :(
Hierojalla 2 x kk ei ihan edullista mutta ainoa joka auttaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom