Millä korvata protskujuoma ennen salia (eukko ei tykkää)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Moi!

Olen harrastanut kuntoilua punttisalin muodossa jo yli vuoden ja hyvin menee! Mutta pieni juttu harmittaa, eukko alias emäntä ei hyväksy millään protskujuomia tai ns. jauhoja. Joten täytyisi kai ne korvata jollain suklaapatukoilla, jotta hän ei mennettäisi kokonaan järkeä harrastukseeni. Eli millä patukoilla kannattaisi korvata / mistä verkkokaupasta kannattaa tilata. Hintakin olisi hyvä olla kohdillaan.

Palautusjuoma tulee otettua yleensä salilla.

Niin ja kyllä yritän myös saada normaaliruuasta tarpeeksi protskua, joten no worry sen suhteen. Tonnikala, rahka ja muut ovat jo tuttuja.

Ihmeellinen emäntä mullakin, kun ei sulata protskujuomaa. Noh, ei suhde muutenkaan luista aina. :itku:

PS. meni väärälle foorumille, piti mennä Ravinto -puolelle. VOisiko modet siirtää tämän, kiitos!

bvirtanen sanoi:
Moi!

Olen harrastanut kuntoilua punttisalin muodossa jo yli vuoden ja hyvin menee! Mutta pieni juttu harmittaa, eukko alias emäntä ei hyväksy millään protskujuomia tai ns. jauhoja. Joten täytyisi kai ne korvata jollain suklaapatukoilla, jotta hän ei mennettäisi kokonaan järkeä harrastukseeni. Eli millä patukoilla kannattaisi korvata / mistä verkkokaupasta kannattaa tilata. Hintakin olisi hyvä olla kohdillaan.

Niin ja kyllä yritän myös saada normaaliruuasta tarpeeksi protskua, joten no worry sen suhteen. Tonnikala, rahka ja muut ovat jo tuttuja.

Ihmeellinen emäntä mullakin, kun ei sulata protskujuomaa. Noh, ei suhde muutenkaan luista aina. :itku:

Siis sun emäntä ei anna sun juoda niitä? Hä? Miksi? Istutahan se alas ja selitä asia juurta jaksain alusta asti. Antaahan se sun syödä proteiinipitoisia ruokiakin, mikä siinä juotavassa muodossa tökkii?

bvirtanen sanoi:
emäntä ei hyväksy millään protskujuomia tai ns. jauhoja. Joten täytyisi kai ne korvata jollain suklaapatukoilla, jotta hän ei mennettäisi kokonaan järkeä harrastukseeni.

!

:lol2:

BadHair sanoi:
Siis sun emäntä ei anna sun juoda niitä? Hä? Miksi? Istutahan se alas ja selitä asia juurta jaksain alusta asti. Antaahan se sun syödä proteiinipitoisia ruokiakin, mikä siinä juotavassa muodossa tökkii?

Jees, sanot että jos ei prodejauhoa niin sisäfilettä. Eiköhän ala ymmärtää :D

Ehkä se johtuu, että hän on hieman mustasukkainen. Oon pudottanu aika reilusti painoa, eikä hän ole ns. liikunnallinen. Kun taas meikäläinen on nykyään aika urheiluhullu, ja kai hieman tossun alla... prkl :(

Selitäppä sille, että rahka on ihan yhtä prosessoitua kuin "jauhotkin". Jauhoilla voi vielä säästää rahaa. Se valkonen leipäkin on jauhoa lisäaineilla ja vedellä koristeltuna. Suklaapatukat on vielä "luonnottomampaa" ravintoa. Protskupatukat on ihan jees mutta maksavat moninverroin enemmän.

Eli lähtisin kuitenkin sillä järkipuheella vielä yrittämään.

edit. oho, muut ehti.

bvirtanen sanoi:
Ehkä se johtuu, että hän on hieman mustasukkainen. Oon pudottanu aika reilusti painoa, eikä hän ole ns. liikunnallinen. Kun taas meikäläinen on nykyään aika urheiluhullu, ja kai hieman tossun alla... prkl :(

Anteeksi, ei sais nauraa, mutta naurattaa silti. On kyllä erikoisin syy siihen, että ei tule lupaa juoda protskudrinkkiä mitä olen koskaan kuullut. :) Kyllä minunkin vaimo joskus mustasukkainen on, mutta oon kuitenkin saanu vielä protskut ottaa...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
BadHair sanoi:
Anteeksi, ei sais nauraa, mutta naurattaa silti. On kyllä erikoisin syy siihen, että ei tule lupaa juoda protskudrinkkiä mitä olen koskaan kuullut. :) Kyllä minunkin vaimo joskus mustasukkainen on, mutta oon kuitenkin saanu vielä protskut ottaa...

Niin, tää on kyllä sen suhteen niin erikoinen tapaus :wall:

Christian Alatalo sanoi:
Mä miettisin, että millä korvaisin emännän :rolleyes:

Sama tuli itellekin mieleen. Emäntä ottanut hieman äidin roolin:jahas:

Helvetin osuva nick topikin aloittajalla. :D:D:D:D:D:D

Ensin muijalle pieni luento asiasta ja jos ei mee jakeluun, niin muija vaihtoon!
Ei tollasia enää ole tällä vuosituhannella ;-))

Ei taida kuulua sun eukolle komentaa sua lisäproteiinin tai luontaistuotekaupoista saatavien lisäravinteiden syömisen tai syömättä jättämisen suhteen. Ellei budjetti ole yhteinen mutta silloinkin olisi järkevämpi ratkaisu ottaa lisäravinteita sopivasti :)

Kaiva pallisi sieltä naftaliinista ja pistä kova kovaa vastaan.

Ei mikään protskujuoma edes ole mitenkään välttämätön ENNEN treeniä. Tärkeempää että juot sen treenin jälkeen palautusjuoman ja senhän voit heittää naamaan emännältä piilossa salin pukkarissa. Proteiini- ja hiilihydraattijuomia sekä kaikkea siltä väliltä saa myös valmiina tölkkeinä/pulloina.

Kai omatunto kestää sen ku juot eukolta salassa treenin jälkeen palkkarin? Mitäs jos se saaki tietää et oot juonu protskuu?

Kyllä puolison mielipiteitä on hyvä kunnioittaa, mutta tässä vaiheessa olis hyvä kömpiä pois sieltä tossun alta :D . Tulee mieleen joku amerikkalainen sitcom, kun äijä joutuu juomaan palarinsa salaa salin pukukopissa :jahas: . Tuskin prodejuoman korvaaminen prodepatukalla auttaa, vai meinasitko naamioida ne Mars-patukoiksi?

PS: Kannattaa varmistaa, että tyttös ei rinnasta prodejauhoja hormoneihin, sitten reaktio voi olla ihan ymmärrettävä.

Edit:
Stailivirhe sanoi:
Ei mikään protskujuoma edes ole mitenkään välttämätön ENNEN treeniä. Tärkeempää että juot sen treenin jälkeen palautusjuoman ja senhän voit heittää naamaan emännältä piilossa salin pukkarissa.
En pitäis tätä niin itsestään selvänä. Oon vilassu jotain tutkimusta, jossa sanottiin asian olevan juuri toisinpäin. Tämä perustui siihen, että oikeanlainen pre-workout juoma imeytyisi koko treenin ajan ja hieman sen jälkeenkin, joten tällöin palari ei olisi välttämätön. Sori, ei lähteitä :D .

Pojilla on kyllä nyt hauskaa :D noh.. ja tää on vielä tositilanne.

Eikä edes sitcomia, vaikka voishan se olla kyllä sitcomiakin... meikun elämä on siis yhtä sitcomia.

Vai, että palautusjuoma olisi salin jälkeen riittävä, jos on muuten päivällä saanu tarpeeksi protskua?

Suositut

Back
Ylös Bottom