Millä korvata protskujuoma ennen salia (eukko ei tykkää)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Timba79 sanoi:
20-30 vuotiaana voi tuntua siltä että mikäs tässä vaikkei sohvalta mihinkään liikkusikaan, mutta 40-50 vuotiaana on viimeistään isoja ongelmia jos päästää itsensä repsahtamaan kunnolla.

Amen to that. Viisaita sanoja Timbalta. :thumbs:

Ja BVirtanen: kannattaa yrittää saada se leidi kanssa liikkumaan. Ensin voi koettaa vaikka lahjoa jollakin ravintolaillallisella tms. Ei muutakun tsemppiä ja protskua kurkusta alas :kippis1:

Timba79 sanoi:
Ja tuo protujauhojuttu on mielestäni niin, että syöt niitä just tasan niinpaljon kuin tarpeelliseksi näet. Eli jos on tyyliin palkkari ja joku välipalaprotujuoma niin ei pitäisi olla mitään sanomista kenelläkään niiden syömiseen. Oli sitten parisuhteessa tai ei.

Totta. Kun alkaa vetämään 6 kananmunaa ja purkin maitorahkaa välipaloiksi niin johan alkaa tulla ymmärrystä välipalaprodejuomillekin :D

bvirtanen sanoi:
Allekirjoitan tuon mustasukkaisuuden, se selittää aika paljon erinäisiä juttuja. En tajua miksi ihmisten pitää olla ns. mustiksia, tai muuten aina katkeria siitä kun joku toinen menestyy. Eihän se ole niiltä poissa. En minäkään kadehdi naapuria, vaikka sillä on parikin omaa kämppää ja hieno auto. Itse vaan asun vuokralla ja autokin on mitä on.

Ihmiset on outoja :(

Materialismi on perseestä, asiaa. Niin yksi juttuhan olisi saada kumppanin kanssa yhteisiä er.. liikunta sessioita, voitte vaikka testailla paria salia. En löytänyt infoa millaisella salilla käytte, uskon että olisit valmis tinkimään jonkin verran mahdollisesta kuntosalin laadustakin suhteenne eduksi. Kenties jokin yhteinen sävelkin voisi löytyä kuntosalin suhteen. Yleensä hardcore paikat varmasti säikäyttää total noobsit pois. Mikäli tuntuu ettei löydy niin parempi tehdä niinkuin itselle paras. Säälihän on tunnetusti vanha sairaus eikä säälistä kenenkään kanssa pidä olla.

Oli meilläkin mies alkujansa vastaan kaikkia lisäravinteita vastaan, koska ei ymmärtänyt niistä itse yhtään mitään, vaikka on harrastanut painia ja punttailua pienestä asti. väitti että musta kasvaa niiden avulla mies :lol2: . Oon informoinut niistä ja nykyään mieskin käyttää samoja lisäravinteita. Nykyään kyllä myöntää olevansa väärässä ja on jopa myöntänyt, että kehitys ja palautuminen on nopeampaa :thumbs: (Mitä minä sanoin:D )

Jos ei emäntä hiljalleen ala ymmärtää sinua paremmin, ja hyväksy uutta liikunnalista elämääsi, niin saatatte hyvinkin olla ajautumassa eri poluille (kuullostaa ihan joltain salkkari moskalta :D )

Itse laihdutin aikanaan ~40kg, ja se oli yksi syy siihen miksi erosimme exäni kanssa. Hän pisti homman poikki sitten lopulta, itse olin siinä vaiheessa ihan maassa, mutta nykyään olen erittäin onnellinen että näin kävi.
Asun nyt yhdessä naisen kanssa, joka myös harrastaa aktiivisesti liikuntaa. Hänenkin oli aluksi vaikea hyväksyä lisäravinteiden käyttöni. Nykyään vetelee itsekin palkkareita treenien jälkeen ja vitamiineja ym. Vaatehuonekin on pullollaan lisäravinne pusseja, kun saa paljous alennusta kun ostaa suuria määriä. :whip:

Tsemppia joka tapauksessa :thumbs:

Oli pakko kahlata koko thread läpi,sen verran omituinen ongelma.
:wall: :offtopic:

Emantas taitaa vaan olla yksi naita joille kaikki lisaravinteet on niita hormooneja. Turha sille on mitaan selittaa. Makin syon noita pautukoita, kun mun muija motkotti etta noilla jauheilla tulee sikaniskaksi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
bvirtanen, osta jotain hyvän makuista jenkkiheraa ja tee siitä pirtelö mäkkärin kuppiin ja juota se sille sun eukolle. Sitten jälkikäteen sano, että "vedit just prodesheikin.." :)

Tunnen kans yhden muijan kun vihaa noit prode juomia, väittää et niist kasvaa kauheeks läskiks heti :hyper: haha itte on paksu tankki :lol2: En pysty ymmärtää miks joku sellanen ihminen pystyy väittää tommosta vakavalla naamalla varsinkin kun itse on siinä kunnossa.... Hakee uskottavuutta sillä kun työskentelee terveys alalla.... Kai sitä läskiä silläkin saa mutta ei kyllä ainakaan helpommalla kun ihan normistikkin syömällä...

Oma muija sai siltä kauhean saarnan kun kerto sille et vedän proteiinia... Eikä se osannu siihen sitten mitään sanoa, kun ei ole koskaan noi lisäravinteet kiinnostanu sen enempää. Sit sain selittää sille mitä varten niit oikeasti syödään :david: Ja ei se siihen sitte sen enempää kuin totesi vaan, että näkeehän siitä jo päältä kuin pal se tietää mitä "kannattaa" syödä.... :kippis1:

Jos oikeasti saa _pelkällä_ proteiinilla itsensä lihomaan, niin ei oo kyllä tältä planeetalta xD

Anssi Manninen sanoi:
bvirtanen, osta jotain hyvän makuista jenkkiheraa ja tee siitä pirtelö mäkkärin kuppiin ja juota se sille sun eukolle. Sitten jälkikäteen sano, että "vedit just prodesheikin.." :)

Ai piru, täähän oliskin hyvä. :) Vaikka todennäkösesti tota seuraisi hirveä panikointi ja huuto että kasvaa yön aikan hirveät muskelit ja näyttää aamulla mieheltä jne... mutta ainakin vähän aikaa olisi itsellä hauskaa :D

Taitaa eukkos lukea netistä eri foorumeita myös, kannattaa varmaankin kysellä emännältäs mitä se tietää lisäravinteiden vaikutuksesta, voit yllättyä vastauksesta.
Muutaman kerran oon törmännyt tuohon tilanteeseen jossa toinen puolisko (jopa miehetkin) ovat kieltäneet lisäravinteet vetoomalla siihen että meillä ei jauhoja käytetä Sitten kun oon käynyt vähän läpi ja selittänyt kaappiin luontaistuotekaupasta hankittujen lisäravinteiden ja pahimpien hormoneiden, kuten kreatiini vaikutuksia, niin on useimmiten ymmärrystä alkanut löytymään.

Suositut

Back
Ylös Bottom