Millä korvata protskujuoma ennen salia (eukko ei tykkää)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
bvirtanen sanoi:
Pojilla on kyllä nyt hauskaa :D noh.. ja tää on vielä tositilanne.

Eikä edes sitcomia, vaikka voishan se olla kyllä sitcomiakin... meikun elämä on siis yhtä sitcomia.

Vai, että palautusjuoma olisi salin jälkeen riittävä, jos on muuten päivällä saanu tarpeeksi protskua?

Antaako sun rouva sitten ottaa palkkarin reenin jälkeen?
Ja joo, ennen treeniä ei välttämättä tarvi vetää drinkkiä jos on syönyt ennen jumppaa järkevästi.

mxm sanoi:
Antaako sun rouva sitten ottaa palkkarin reenin jälkeen?
Ja joo, ennen treeniä ei välttämättä tarvi vetää drinkkiä jos on syönyt ennen jumppaa järkevästi.

Kuten aikaisemmin sanoin, vedän sen salilla :D Siellä kun tyttöset tekee hyvät pirtelöt :p

"Vai, että palautusjuoma olisi salin jälkeen riittävä, jos on muuten päivällä saanu tarpeeksi protskua?"

No on, on.

Ja ne järkipuheet voisit aloittaa kysymällä, että hyväksyykö sydämesi valittu sen, että pyrit liikkumaan ja hankkimaan ravintosi terveellisesti; sen, että kroppasi näyttää näin paremmalta (hänen mielikseen); sen, että terveellinen liikunta ja ravinto takaavat sinulle paremman potenssin; sen, että tonnikalaa rahkapedillä on sangen ikävää kiikuttaa salille; sen, että...

Jos ihan tosissasi olet niin... jotenkin löydän sun tilantees vähän surkuhupuisaksi.

Ekaksi yrität vedota järkeen selittämällä, miksi otat protskujuomaa ennen treeniä. Voit kertoa, että jauhot ovat ruokaa tiivistetyssä muodossa. Mutta jotenkin mulla on sellanen tunne, että järkeen vetoaminen ei välttämättä toimi sun muijaan. :lol2:

Luultavasti parempi vaihtoehto, jos eka ei toimi on vedota tunteisiin. Käännät tilanteen toisinpäin. Eli kysyt sun naiseltasi mitä mieltä hän olisi, jos et antaisi hänen tehdä jotain asiaa, mikä on hänellä tärkeää. Näin saat hänet ehkä tajuamaan miltä susta tuntuu.

Jos sun muija ei vieläkään sulata protskujuomaa niin sun pitää muuttaa sun muijas myös urheiluhulluksi. Ota se salille mukaan (jos uskallat) tai menkää yhdessä lenkille.

Jos mikään ei tunnu auttavan laita vaihtoon.

bvirtanen sanoi:
Moi!

Olen harrastanut kuntoilua punttisalin muodossa jo yli vuoden ja hyvin menee! Mutta pieni juttu harmittaa, eukko alias emäntä ei hyväksy millään protskujuomia tai ns. jauhoja. Joten täytyisi kai ne korvata jollain suklaapatukoilla, jotta hän ei mennettäisi kokonaan järkeä harrastukseeni. Eli millä patukoilla kannattaisi korvata / mistä verkkokaupasta kannattaa tilata. Hintakin olisi hyvä olla kohdillaan.

Palautusjuoma tulee otettua yleensä salilla.

Niin ja kyllä yritän myös saada normaaliruuasta tarpeeksi protskua, joten no worry sen suhteen. Tonnikala, rahka ja muut ovat jo tuttuja.

Ihmeellinen emäntä mullakin, kun ei sulata protskujuomaa. Noh, ei suhde muutenkaan luista aina. :itku:

PS. meni väärälle foorumille, piti mennä Ravinto -puolelle. VOisiko modet siirtää tämän, kiitos!

Vai se tosi mies syökin suklaapatukkaa eikä kunnon ruokaa. Nainen vaihtoon.:lol2: Toivottavasti toi sun kyykytys parisuhteessa johtuu nuoresta iästä. :D;)

aika törkeetä sanoa tosta noin vaan, että muija vaihtoon. kyllä minunkin tyttöystäväni on muuttanut mielipiteitään, kun olen saanut hänet tajuamaan asioita, ja olen myös itse muuttanut omia hänen selitystensä tuloksena. Eli ei " muijaa " vaihtoon, ellet sitten inhoa häntä, vaan järkeä peliin. näytä hänelle tutkimuksia, vie hänet johonkin urheiluravinneliikkeeseen, ja pyydä heitä selittämään mitä ovat lisäravinteet ja miten ne on valmistettu. muistuta myös hormooneista, eri asia kuin lisäravinteet. pidä yksinkertaisesti puhuttelu! :)

KSENA sanoi:
aika törkeetä sanoa tosta noin vaan, että muija vaihtoon. kyllä minunkin tyttöystäväni on muuttanut mielipiteitään, kun olen saanut hänet tajuamaan asioita, ja olen myös itse muuttanut omia hänen selitystensä tuloksena. Eli ei " muijaa " vaihtoon, ellet sitten inhoa häntä, vaan järkeä peliin. näytä hänelle tutkimuksia, vie hänet johonkin urheiluravinneliikkeeseen, ja pyydä heitä selittämään mitä ovat lisäravinteet ja miten ne on valmistettu. muistuta myös hormooneista, eri asia kuin lisäravinteet. pidä yksinkertaisesti puhuttelu! :)

niinpä, mitä ne muut muka muijaa käskee vaihtaa

samout sanoi:
niinpä, mitä ne muut muka muijaa käskee vaihtaa
eipä taida kyse olla pelkästä protskusta, kannattaako tommoseen kyykytykseen lähteä mukaan? ottakoon koiran jos tykkää komentaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jos emäntä kieltää palautusjuomat niin sitten kiellät emännältä kaiken mikä sisältää proteiinia. Katsotaan kuinka pitkään jaksaa. Ja jos ei järkipuhe tehoa niin emäntä naapurille ja naapurin protskut omaan hyllyyn.

En ymmärrä miks ihmeessä oisit korvaamassa sun preworkout-drinksun jollain protupatukalla esim. ihan normaali bodysafkan sijasta.

No jos vedät "salaa" palautusjuoman treenin jälkeen, niin miksi et voisi vetää sitä protskudrinkkiä salaa ennen treeniä? Esim pidät jauhoja vessassa(:D:D) ja sanot että menet kuselle mutta juot siellä sen protskudrinkin :D.

kohtis sanoi:
En ymmärrä miks ihmeessä oisit korvaamassa sun preworkout-drinksun jollain protupatukalla esim. ihan normaali bodysafkan sijasta.

Samaa mieltä. Ei ne jauhot mitään must-kamaa ole.

Mitäs se muija siihen sanoo jos vaan jatkat sen juoman vetämistä? En kyllä itekään kyselis muijan mielipidettä siitä mitä vedän naamaani.

GoA sanoi:
En kyllä itekään kyselis muijan mielipidettä siitä mitä vedän naamaani.

Siinä on vaan se huono puoli, että voi olla että muija lopettaa omaan naamaansa vetämisen samalla...
If you know what I mean... dingdinghubahuba ;)

Christian Alatalo sanoi:
Mä miettisin, että millä korvaisin emännän :rolleyes:

Niin mäkin tekisin, jos kerta ei protskuja saa ottaa..:rolleyes:
sano sille otat sitten "voisilmää" jos et saa protskujuomaa vetää...;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom