Miksei haba kasva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ååre
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen nyt varmaan melkein puoli vuotta treenannut salilla. Teen yleensä hauista, ojentajaa, rintaa, selkää, vatsoja ja jalkoja. Hauiskäännöllä 3x8 treenaan habaa.

Hauiksen ympärysmitta ei ole kasvanut kuin pari senttiä tässä ajassa. Mikä voisi mättää?

Vois kasvaa enemmänkin, jos tekis muutakin kuin 3x8 hauiskääntöjä. Vähän epämääräinen tuo hauiskääntö, tarkoittaako siis tangolla vai kässäreillä vai mitä?

Tuskin on yhtä ainoata tietä millä haba kasvaa. Ihmiset on yksilöitä ja se mikä toiselle toimii ei välttämättä taas toiselle. Mun mielest sun kannattaa tehä vähän enemmän ainaki aluks ku pelkästää toi 3x8. Itse teen 3 liikettä ja kaikissa 3-4 sarjaa. Tätä olen siis tehnyt useamman vuoden ilman sen kummempaa kehitystä mutta kun teen vielä toisen kerran hauista viikolla 3x15 nii jopas rupesi kasvamaan. Eli kokeile mikä sulle sopii.. Sillä se selviää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ärsyttää kun en löydä mitää kivoja valmiita sarjoja täältä, ku en itekkää osaa oikee tehä mitään hyviä... :(

No.. jos sä teet hauisreenin 2 krt/viikko niin ekalla kerralla voisit tehdä 2-3x6-8 per liike ja toisella kerralla sitten 2-6x10-12 per liike. Ja oletettavasti tuossa ekassa on isommat raudat käytössä kun toistomäärät on pienemmät.

Tuo nyt oli vain yksi esimerkki.. vaihtoehtoja on, kuten yllä todettiinkin.

Voisin ehkä antaa pienen vinkin mikä toimi itselleni. Ehkä myös sinullekin.

Huomasin että saan hemmetisti paremmin tuntumaa ja jopa toisinaan seuraavaksi päiväksi habat kipeiksikin(en ole koskaan aikaisemmin siinä onnistunut ennen nykyistä tekniikkaa). Tämä voisi siis auttaa jos treeni tuntuu siltä ettei saa osumaa oikeaan paikkaan.

Vinkki: Keskity liikkeen negatiiviseen vaiheeseen. Laske painot alas aina hitaaaasti (3-4 sekuntia) ja hallitusti ja keskity siihen että työ menee tosiaan hauislihakselle eikä minnekään muualle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom