Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teen habaa 3 kertaa viikossa. Hauiskääntöjä tangolla, scottia, myötäotteella, käsipainoilla ja vasaraotteella. Lisäksi mavea ja muita perusliikkeitä. Se on kasvanut kahden kuukauden aikana jo 3 cm :hyvä: Eikä loppua näy :evil:
Kohta loppuu ku seinään, mites sit suu pannaan
Miksi pitää tehdä useampi liike kun eks se yks jo riitä ja sitä sitten vaikka tekee useamman sarjan?
Tuo voi toimia enemmän voimankasvatukseen, mutta ei niinkään massan hankkimiseen.
raejuustonen sanoi:Nyt olisi sinun aika mennä nukkumaan välillä spämmäilyn ohessa ja koittaa keskittyä vaikka siihen treenaamiseen välillä. Paskapitoisuus tässä sinun väittämässäsi on 100%, mikä on jopa EU:n säännösten mukaan liian suuri pitoisuus uskottavaksi.
Ja sitten aiheeseen: itse en jaksa enää stressata minkään pikkulihaksen kuten hauiksen kasvusta. Kun ei kasva, niin ei kasva. Sarjapainoja saa kyllä yleensä nostettua ihan mukavasti ilman että tekniikkakaan kärsii, mutta kasvua ei kyllä näy, tai sitten se on todella minimaalista. Keskityn jatkossa vain ojentajan kasvattamiseen, kun siitä se käden paksuus kuitenkin pääosin tulee. Hauikset saa kyllä epäsuoraa rasitusta ihan riittämiin ja voi niille aina silloin tällöin pari sarjaa tehdä suoraakin treeniä, jos sattuu huvittamaan.
P.S. hyviä hauistreenivinkkejä otetaan silti vastaan. :D
Mulla kävi noin pitkän tauon jälkeen ja kesti pari päivää, harvinaisen vittumainen kun käsiä ei saa suoraks kunnolla :DLainaan hiukan ketjua, tän päivän ollu kädet suunilleen 45 asteen kulmassa, taipeet aivan saatanan kipeet...väkisin saa venetettyä kädet suoriks ja taas hetki ni kädet vääntyy kulmaan :D Onko tälle mitään tehtävissä? Koska seuraavan kerran voi taas treenata habaa?
Mulla kävi noin pitkän tauon jälkeen ja kesti pari päivää, harvinaisen vittumainen kun käsiä ei saa suoraks kunnolla :D
P.S. hyviä hauistreenivinkkejä otetaan silti vastaan. :D