Mulla ei edes ole h4b44
Mulla taas on h4b44 niin paljo että oon antanu niille omat nimet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei edes ole h4b44
habanympärys oli 19cm
Eipä ole typo, mitat oli 165cm ja 45kg :dance:Olin kynaniska isolla K:lla, tosin niin olen vieläkin :itku:Sano että tossa on joku kirjotusvirhe :D
Alottaessani salin statseilla 178cm ja 69kg oli käsivarren ympärys varsin säälittävä ~31cm, rasvaa nyt ei ollut varmasti yli 10 prosenttia.
Kyllä se tuntuu aika karseelta ajatella et 2 vuotta sitte hauis oli vaan hitusen rannetta paksumpi. :(19cm...
Sori, oon vaan ihmeissäni/järkyttynyt :D Ei millää pahal.
Hyviä treenejä!
Kyllä se tuntuu aika karseelta ajatella et 2 vuotta sitte hauis oli vaan hitusen rannetta paksumpi. :(
Meikällä oli 14-vuotiaana 33cm käsi, eikä ole siitä juurikaan kasvanut. :dance:No hei come on! Harvemmiten 14 vuotiaalla on mitn 30cm habaa, jollei läskiä ole(on tietty poikkeuksia), siinä iässähän ihminen on viel ihan kasvuvaihees.
habanympärys oli 19cm :itku:
Meikän ranne on 16,5 cm , ei tolla sillosella painolla ja pituudella voi odottaa kovin suurta hauista, ton kunnon siis olin saavuttanu ahkeralla dataamisella. Onneks on taaksejäänyttä aikaa, senverran kuittailua kuitenki sai kuulla tuolloin massiivisuudestani.:lol2: kusetat?! meikäläisen ranne on varmaa 19 cm :piis:
Ite oon 14v haukka 31cm :DNo hei come on! Harvemmiten 14 vuotiaalla on mitn 30cm habaa, jollei läskiä ole(on tietty poikkeuksia), siinä iässähän ihminen on viel ihan kasvuvaihees.