Miksei haba kasva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ååre
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oma haba kasvo 7 senttiä 10 kuukaudessa ekana treenivuonna, tosin lähtötaso oliki täysin nolla, ei yhtään läskiä, ei yhtään lihasta, habanympärys oli 19cm :itku:

Teinki pelkkää hauista 3x8 joka toinen päivä ton 10kk :david: Kyllä se jälkeenpäin vituttaa ku alkuun tein noin.

mulla tais tulla 2cm 2kuukaudessa, ja sillon treenasinkin pelkkää hauista muistaakseni joka toinen päivä:D

Sano että tossa on joku kirjotusvirhe :D

Alottaessani salin statseilla 178cm ja 69kg oli käsivarren ympärys varsin säälittävä ~31cm, rasvaa nyt ei ollut varmasti yli 10 prosenttia.
Eipä ole typo, mitat oli 165cm ja 45kg :dance:Olin kynaniska isolla K:lla, tosin niin olen vieläkin :itku:

Edit: Eikä se tilanne vieläkään paljon parempi ole, nyt lähes vuoden totaalitauon jälkeen taas treenannu kohta 3kk, nyt haba 30cm. Rasvaa ehkä just 10%. Mitat 174cm ja 61kg. Ei todellakaan mitään kehumista, mutta parempaan päin menossa.

19cm...
Sori, oon vaan ihmeissäni/järkyttynyt :D Ei millää pahal.
Hyviä treenejä!

Kyllä se tuntuu aika karseelta ajatella et 2 vuotta sitte hauis oli vaan hitusen rannetta paksumpi. :(

No hei come on! Harvemmiten 14 vuotiaalla on mitn 30cm habaa, jollei läskiä ole(on tietty poikkeuksia), siinä iässähän ihminen on viel ihan kasvuvaihees.

No hei come on! Harvemmiten 14 vuotiaalla on mitn 30cm habaa, jollei läskiä ole(on tietty poikkeuksia), siinä iässähän ihminen on viel ihan kasvuvaihees.
Meikällä oli 14-vuotiaana 33cm käsi, eikä ole siitä juurikaan kasvanut. :dance:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:lol2: kusetat?! meikäläisen ranne on varmaa 19 cm :hyper: :piis:
Meikän ranne on 16,5 cm :), ei tolla sillosella painolla ja pituudella voi odottaa kovin suurta hauista, ton kunnon siis olin saavuttanu ahkeralla dataamisella. Onneks on taaksejäänyttä aikaa, senverran kuittailua kuitenki sai kuulla tuolloin massiivisuudestani.

Jos hanskasi on kasvanut rapiat 2senttiä puolessa vuodessa niin olisin kyllä tyytyväinen, mieti mitä tulosta teet jos sama tahti jatkuu? Vuodessa 4senttiä, kahdessa 8senttiä, kolmessa 12cm jne.

Kerran töissä talutin parikymppisen sammuneen miehen baarista pihalle, ja kun otin olkavarresta kiinni niin hups menikin sormet yhteen... :lol2:

Teet nyt sitten käsipainoilla, tangolla tai taljalla niin tee liikkeet SOPIVILLA PAINOILLA JA PUHTAASTI:thumbs:
Älä yritä riuhtoa ylisuurilla punteilla:wtf:
Liikkeet loppuun asti muuta vartaloa heiluttelematta, niin on ainakin edellytykset lihaskasvuun:rock:

Mä oon 16v. 67,5kg, 172cm, habaa on 35 cm :( yhes välis kasvo niin perkeleesti ei oo sen jälkee pahemmin kasvanu..Mutta jospa se pikkuhiljaa taas.

Ite oon 17v, 180cm/82kg ja käsi on n. 35cm paksu. Kädet on mul kuitenki jäljes (ainaki omasta mielestäni), ku vertaa esim. rinnanympärykseen, joka on 115cm. Ja rasva% jossai vähä yli kympin paikkeil luultavasti.

Suositut

Back
Ylös Bottom