Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sitä haukkaa tarvii niinkää reenata. Kasvaa ylä- ja alataljassa kaikessa mitä nyt salilla tuleekaan neppailtua. Käden ympäryksestä on muistaakseni 2/3 ojentajaa. Elikkäs reenatkaa sitä :lol2:
habanympärys oli 19cm
jollaki 16v 19cm hauis. en usko ikinä. mulla oli 15v suunnilleen 30cm luokkaa(30-31) ja painoa alle 60. ei 19cm hauista voi olla normaalikasvuisella ihmisellä. pitäis olla 180cm pitkä ja painoa 30kiloa, epäilen ettei vielä silloinkaan pääsisi 19cm. kuvia pitäs saaha tollasesta "tumpusta"
Oma haba kasvo 7 senttiä 10 kuukaudessa ekana treenivuonna, tosin lähtötaso oliki täysin nolla, ei yhtään läskiä, ei yhtään lihasta, habanympärys oli 19cm
mitä nää sekoilet. 7kk sitte ja lähtötaso 19cm. mitä ajat takaa?Eihän tuossa sanota milloin edes treeni on aloitettu. Ihan hyvin 15 vuotiaallakin voi ollla 19 cm käsi.
mitä nää sekoilet. 7kk sitte ja lähtötaso 19cm. mitä ajat takaa?
Kyllä sitä haukkaakin tarttee treenata. Ei se itestään kasva!
en usko edelleenkään:D.. kuva tänne mittaus tilanteesta. siis jännitettynä käsi koukussa, ei mitään suoran käden mittaustaJuu meni tosiaan aivot vähän solmuun, mutta se ei poista sitä asiaa, ettei 19 cm habaa voi olla! :D Mun pikkuveljen kaverilla (molemmat 14 vuotiatia) oli kanssa 19 senttiä, näin itse kyseisen mittauksen! Paino/pituus suhdetta en kysyny, mutta arviolta siinä 170cm/50 kg
Juu meni tosiaan aivot vähän solmuun, mutta se ei poista sitä asiaa, etteikö 19 cm habaa voi olla! :D Mun pikkuveljen kaverilla (molemmat 14 vuotiaita) oli kanssa 19 senttiä, näin itse kyseisen mittauksen! Paino/pituus suhdetta en kysyny, mutta arviolta siinä 170cm/50 kg
Siis 19cm haba oli ku olin 14, tästä nyt 2 vuotta, treenailin vuoden 2006 helmikuusta joulukuuhun, mut 2007 oli sit melkein totaalitaukoa paria satunnaista rhp-treeniä lukuunottamatta, mut marraskuus aloin taas treenaa, ja nyt on hauis 30cm.en usko edelleenkään:D.. kuva tänne mittaus tilanteesta. siis jännitettynä käsi koukussa, ei mitään suoran käden mittausta
Siis 19cm haba oli ku olin 14, tästä nyt 2 vuotta, treenailin vuoden 2006 helmikuusta joulukuuhun, mut 2007 oli sit melkein totaalitaukoa paria satunnaista rhp-treeniä lukuunottamatta, mut marraskuus aloin taas treenaa, ja nyt on hauis 30cm.
Kuvia ei toki ole siltä ajalta, kuka kehtaa ottaa 19cm hauiksesta kuvan :D
Se taisi olla suorana 19cm, ja jännitettynä noin 1-2cm paksumpi. Sitä lihasta ei oikeesti ollut yhtään, kun en minkäänlaista liikuntaa harrastanut. Ja mitat siis oli tuohonaikaan todellakin 165cm/45kg, murrosikä ei ollut alkanut kunnolla, ja söin aikalailla liian vähän. Penkkitulos tuohonaikaan ~30kg.19cm suorana vai koukussa jännitettynä?