Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mike:

Mitä mieltä olisit tämmösestä penkkiohjelmasta 17v voimailijalle :D :
ma:penkki 2x6 ,ranskis 3x8
pe:penkki 2x6 ,vinopenkki 3x8 vai mikä olis hyvä?

Pitäisikö noihin penkkipäiviin kehitellä vielä jotain muita apuliikkeitä?

Teen joka treenin päättekksi kulmasoutua ja kerran viikossa pystypunerrusta pään edestä ja takaa.

Penkki maksimi 90kg.

Mike:

Mitä mieltä olisit tämmösestä penkkiohjelmasta 17v voimailijalle :D :
ma:penkki 2x6 ,ranskis 3x8
pe:penkki 2x6 ,vinopenkki 3x8 vai mikä olis hyvä?

Pitäisikö noihin penkkipäiviin kehitellä vielä jotain muita apuliikkeitä?

Teen joka treenin päättekksi kulmasoutua ja kerran viikossa pystypunerrusta pään edestä ja takaa.

Penkki maksimi 90kg.

En ole Mike, mutta minulla on käsitys, että tuossa systeemissä olisi tarkoitus tehdä tavallinen penkki 1 krt/viikko, eli esim. perjantain penkin voisi poistaa tai vaihtaa vaikka kapeaan penkkiin. Korjatkaa jos olen väärässä.

Normaali penkki 2x6 ja sitten eri päivänä kapea penkki 2x6.

Olisko tää hyvä:
ma: penkki 2x6,lattiapenkki 3x6 ,ranskis 3x8

pe:vinopenkki 2x6 vai 3x8 ja mitä lisäksi??

Välineet on penkki,kässärit ja säkki :kippis1:

Miten 2x6-treeni sopii yksijakoiseen? Minulla on (suunnitteilla olevassa) ohjelmassa kolme erilaista koko kropan treeniä, joissa on eri päivinä penkki, kapea penkki ja vinopenkki. Jos nuo vetäis 2x6-systeemillä. Olisiko liian paha yksijakoiseen, koska 2x6:ssa on kai tarkoitus viedä sarjat loppuun asti?

Miten 2x6-treeni sopii yksijakoiseen? Minulla on (suunnitteilla olevassa) ohjelmassa kolme erilaista koko kropan treeniä, joissa on eri päivinä penkki, kapea penkki ja vinopenkki. Jos nuo vetäis 2x6-systeemillä. Olisiko liian paha yksijakoiseen, koska 2x6:ssa on kai tarkoitus viedä sarjat loppuun asti?

On liian paha 1-jakoiseen, MUTTA 2x6:ssa ei ole tarkoitus tehdä loppuun asti, vaan tehdään vain tuo 2x6, vaikka kuinka jaksaisi. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites tuo toimis, jos vain muuttaisin omaan ohjelmaani rinta reenin tuollaiseksi "mike" reeniksi, eli 2x6 + vinopenaa päälle kp:lla tai tangolla ??
ohjelmani on 2 jakoinen, ja teen rinta-olkapää-ojentaja-vatsa yhtenä päivänä, ja toisena päivänä selkä-jalat-hauis....

Mites voisko tätä 2x6:sta käyttää muihinkin liikkeisiin kun penkkipunnerruksiin? Ite treenaan lähinnä pelkillä käsipainoilla, niin soveltuuko tämä keino samalla tavalla semmosiin liikkeisiin joita tehdään käsipainoilla ja onnistuuko tällä myös muiden lihasryhmien treenaaminen?

Mites voisko tätä 2x6:sta käyttää muihinkin liikkeisiin kun penkkipunnerruksiin? Ite treenaan lähinnä pelkillä käsipainoilla, niin soveltuuko tämä keino samalla tavalla semmosiin liikkeisiin joita tehdään käsipainoilla ja onnistuuko tällä myös muiden lihasryhmien treenaaminen?

Jos olisit vähän tätä ketjua vaivautunut lukemaan, olisit huomannut että 2x6 juttua voi käyttää melkeinpä kaikissa perusliikkeissä ihan huoletta. Ja yhtä hyvin voi tehdä vaikka 2x8.

Jos olisit vähän tätä ketjua vaivautunut lukemaan, olisit huomannut että 2x6 juttua voi käyttää melkeinpä kaikissa perusliikkeissä ihan huoletta. Ja yhtä hyvin voi tehdä vaikka 2x8.

Joo sori! :hyper:
Luin noin 20 ensimmäistä sivua mutta omasta mielestäni ei kysymykseen vastattu. Tai kyse tais olla vaan siitä että en ymmärrä teidän kaikkia termejä, alottelija kun oon... :)
Jep, mut kiitti vastauksesta!!

Eikö sillä muuten sit oo mitään merkitystä onko se vaikka 2x6 tai 2x12...? Siis ei oo mitään väliä kuinka monta toistokertaa vetää, kuhan periaate on sama?

Viimeksi muokattu:
Joo sori! :hyper:
Luin noin 20 ensimmäistä sivua mutta omasta mielestäni ei kysymykseen vastattu. Tai kyse tais olla vaan siitä että en ymmärrä teidän kaikkia termejä, alottelija kun oon... :)
Jep, mut kiitti vastauksesta!!

Eikö sillä muuten sit oo mitään merkitystä onko se vaikka 2x6 tai 2x12...? Siis ei oo mitään väliä kuinka monta toistokertaa vetää, kuhan periaate on sama?

Siis onhan sillä väliä.. 2x6 on enemmän voiman hakua vaikka kyllä sillä lihatkin kasvaa. 2x12 taas on täysin patin kasvatusta,mutta kyllä aloittelija saa sillä myös voimaa.. :)

Siis onhan sillä väliä.. 2x6 on enemmän voiman hakua vaikka kyllä sillä lihatkin kasvaa. 2x12 taas on täysin patin kasvatusta,mutta kyllä aloittelija saa sillä myös voimaa.. :)

Okei!! Mä treenaan lähes pelkästään massanhakusesti, joten osaatteko sanoa mikä olisi paras systeemi mulle?
On tää foorumi vaan kätevä!!! :worship: :hyper:

pääliikkeissä tuo 6 toistoa on varsin hyvä. sitten "kevyemmissä" liikkeissä pidempää satsia.

Nyt kysymykseen vastausta:D En jaksa koko threadia lukea joten älkää poruuntuko!
Eli mitä teen kun painot jossain vaiheessa jämähtävät paikoilleen?
Ei ole vielä ajankohtaista mutta pian kumminkin.
Oon nyt tehny tällä 2x6 systeemillä ja tulokset tällä hetkellä noussu 2x6x85kg-->viime rinta päivänä otin 2x6x95kg.
Eli tulosta on tullut ihan hyvin :) Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Niin ja korottanu joka viikko sen 2.5kg...

Back
Ylös Bottom