Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mike sanoi:
Muistakaas penkkaillessa nyt erittäin tärkeä pointti mikä tulee tässä:

Penkkipunnerrus on venyttävä liike ja taljat, peckdekit ja vastaavat taas supistavia. Käyttäkää kumpiakin liikkeitä että saatte parhaan kehityksen rintalihaksille.

Hmm.. salilta ei löydy mitään ristitaljoja ja peck-dekkejä joten onko jotain supistavaa liikettä rinnalle jonka pystyy tekemään käsipainoilla tai levytangolla?

Hyvä homma sitten.. Olen tehnyt rinnalle penkin ja vinopenkin.
Pitää ottaa tuo vipunostot penkiltä mukaan ohjelmaan

Kiitti elasto :rock: :piis:

oon nyt parhaani lueskulle tätä läpi,ni kysyisin,eli ku haluisin myös massaa ja voimaa rintaan :) niin toimiskoha tällänen?

ma:ku on rinta päivä ni
-2*6penkki
-3*8vinopenkki
-3*10ristiveto

pe:ku on ojentaja päivä niin
-2*6kapee pena
ja mitä lisäks?

ja voiko toho rintapäivään laittaa rinnalle viel vaik vipunostot penkist? :D
vai miten toi kandeis tehä ku haluisin tosiaa sekä voimaa et massaa :david:

and1_ sanoi:
oon nyt parhaani lueskulle tätä läpi,ni kysyisin,eli ku haluisin myös massaa ja voimaa rintaan :) niin toimiskoha tällänen?

ma:ku on rinta päivä ni
-2*6penkki
-3*8vinopenkki
-3*10ristiveto

-2*6kapee pena
ja mitä lisäks?

ja voiko toho rintapäivään laittaa rinnalle viel vaik vipunostot penkist? :D
vai miten toi kandeis tehä ku haluisin tosiaa sekä voimaa et massaa :david:
Rinta ok ei tartte lisätä mitään, ojentajille ottaisin tuon kapeen lisäksi ranskalaiset tangolla 2x8-10 ja pushdown taljassa 2x8-12. Tulee massaa ja voimaa tarvittavasti.

and1_ sanoi:
-2*6kapee pena
ja mitä lisäks?

Itse suosittelisin kickback liikettä kans ojentajille, saa kunnon poltteen tuolla liikkeellä..
:)

Asseri sanoi:
Itse suosittelisin kickback liikettä kans ojentajille, saa kunnon poltteen tuolla liikkeellä..
:)

oon koittanu sitä mut jostai syystä en oo saanu sitä tuntuu oikee missää :eek: on kyl varmaa tekniikaski hiomist...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
and1_ sanoi:
oon koittanu sitä mut jostai syystä en oo saanu sitä tuntuu oikee missää :eek: on kyl varmaa tekniikaski hiomist...

Kickback pitää/kannattaa tehdä superpuhtaalla tekniikalla. Muuten ei sitä saa kyllä kunnolla tuntumaan ojentajissa. Riuhtominen liian isoilla painoilla kickbackissa on totaalisen turhaa.

SniffDaddy sanoi:
Kickback pitää/kannattaa tehdä superpuhtaalla tekniikalla. Muuten ei sitä saa kyllä kunnolla tuntumaan ojentajissa. Riuhtominen liian isoilla painoilla kickbackissa on totaalisen turhaa.

juuh :) alotan ainaki noil neutraalin ohjeil :thumbs:

Jokin aika takaperin leveän ja kapean penkin ero oli 10kg. Nyt se on 2.5kg.
Syyksi epäilen sitä, että Kapealla olen tehnyt kevyitä kutosia. Ja leveällä tiukkoja sarjoja.

SniffDaddy sanoi:
Kickback on totaalisen turha.
Laitoin tohon vielä oikein kirjoitettuna, kun oli niin paljon kirjoitusvirheitä. :D No ei vaineskaan; sanoisin vaan, että aika paljon jerkkua saa muutenkin jo olla ennenkuin häpeää tollaista hilavitkuilua harrastaa. Parempiakin ojentajaliikkeitä on olemassa.

Olen tehnyt penkkiä tuota 2*6-ohjelmaa vuoden, mutta nyt kehitys on pysähtynyt ja olen tehnyt samoilla painoilla jo kauan. Kannattaisiko vaihtaa ohjelmaa ja tehdä vaikka pidempää sarjaa välillä?
Kannattaisiko myös aloittaa tehdä ojentajille vaikka lattiapenkkiä, koska noston hyytyessä se pysähtyy silloin, kun paino alkaa siirtyä ojentajille. Millaisia sarjoja tuota lattiapenkkiä kannattaisi tehdä?

J-2 sanoi:
Olen tehnyt penkkiä tuota 2*6-ohjelmaa vuoden, mutta nyt kehitys on pysähtynyt ja olen tehnyt samoilla painoilla jo kauan.
Ihan uteliaisuuttani kyselen, että millaista tulosta on tullut?

Aluksi tein penkkiä n.40kg 3*10 sarjoja, joilla en saanut treenipainoihin pahemmin kehitystä. Hetken päästä aloitin tekemään 2*6 n.50kg. Nyt teen 2*6 70kg. Ei mikään päätä huimaava kehitys mutta jotain kuitenkin.

n. 3kk olen hinkannut sitä 70kg. Tuo vuoden kehitys ei mielestäni ole niin hyvä kun kaveri pääsi samaan kolmessa kuukaudessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom