Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Salomaa sanoi:
3*5 ja painot 50% sarjapainoista.

Selvä. Mulla tuntuu 60% sarjapainoista sopivalta nopeuspenaan, kokeilen ensi nopeuspena treenissä 3x4x60% Mitä mieltä olet muuten mun ohjelmasta, onko OK? Kyykkyyn ja maveen koitan 3*4, jos vaikka toimisi.
:)

edit: ojentajille voisi ehkä ottaa myös dipin?

Dipin voi tosiaan ottaa ojentajiin. Sarjamääriä yhdestä voi korottaa kahteen jos hyvältä tuntuu. Kokeile vaikka viikko tai kaksi noin ja sitten sama paitsi sarja lisää (esim kulmasoutuun tai hammeriin). Jaloille näytät tekevän hurjasti enemmän treeniä kuin muille lihaksille.

Salomaa sanoi:
Dipin voi tosiaan ottaa ojentajiin. Sarjamääriä yhdestä voi korottaa kahteen jos hyvältä tuntuu. Kokeile vaikka viikko tai kaksi noin ja sitten sama paitsi sarja lisää (esim kulmasoutuun tai hammeriin). Jaloille näytät tekevän hurjasti enemmän treeniä kuin muille lihaksille.

Jalat on jäljessä yläkroppaa, mutta sitten kun jalat on kasvanut kunnolla niin vähennän niistä sarjoja. Kiitos vastauksista!
:)

blackie lawless sanoi:
On niin pitkä thread että en jaksanut kahlata sitä läpi ja katsoa jos joku on kysynyt jo samaa, mutta:

Olen nyt kuukauden päivät treenannut tuolla 2x6 systeemillä ja toistomäärät tippuvat joka viikko. Treenaan rintaa kerran viikkossa, ja muuten olen mennyt 4-jakoisella ohjelmalla.
Mitäköhän tässä pitäisi tehdä.
Ylikuntoa mietin, mutta toisaalta muissa liikkeissä on ollut kehitystä joten..

Vastaan itse itselleni:
Eli treenasin kevyesti koko viime viikon maanantaita lukuunottamatta ja tänään taas aloitin norm. treenin. Keskiviikkoa ei edes kiinnostanut mennä salille ja muutenkin olotila tuntui epänormaalilta, mutta kävin silti vetämässä lyhyen ja kevyen treenin.

Penkki ja treeni kulki taas tänään hyvin ja tankoon sai lisätä 2.5 kiloa.
Ylikuntoa tai ei, mutta kolmessa viikossa kroppa oli saanut näköjään tarpeekseen. Pitääkin kokeilla keventää treeniä tästä eteenpäin joka neljäs viikko.

Kannattaisiko mun ottaa penkki käsipainoilla(3x8-12) mukaan tuon 2x6 penkin seuraksi, kun tarkoitus on pääasiassa kerätä massaa. Penkki käsipainoillahan taitaa olla massaliike?

Aleley sanoi:
Kannattaisiko mun ottaa penkki käsipainoilla(3x8-12) mukaan tuon 2x6 penkin seuraksi, kun tarkoitus on pääasiassa kerätä massaa. Penkki käsipainoillahan taitaa olla massaliike?

Kannattaa toki jos kerran massaa haluat. Ei 2x6 riitä massaa kasvattamaan.

Tee vinopenkkiä niillä kässäreillä ton 2x6 lisäksi.

Aleley sanoi:
Vinopenkkiä tulee yleensä tehtyä tangolla... Kai se ajaa saman asian?

Onhan se aika sama. Mutta ton 2x6 penkin jälkeen en tekisi enää tasapenkkiä missään muodossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aleley sanoi:
Penkki käsipainoillahan taitaa olla massaliike?
¨No ei tod ole, penkki tangolla on massaliike ja sen penkin lisäksi teet tangolla esim 3 pidempää sarjaa vinopenkkiä ja viimeiseksi voit vielä ottaa pari sarjaa vinopenaa kässäreillä.

neutraali sanoi:
¨No ei tod ole, penkki tangolla on massaliike ja sen penkin lisäksi teet tangolla esim 3 pidempää sarjaa vinopenkkiä ja viimeiseksi voit vielä ottaa pari sarjaa vinopenaa kässäreillä.

Juu, noin ollaan menty tähänkin asti. Tiedä mistä sitten tuokin luulo oli peräisin...

Miksi ihmeessä penkkipunnerrus käsipainoilla ei mukamas olisi massaliike?

Useat lihasryhmät yhteistyössä ja jännittyneinä liikuttavat ja tasapainottavat vapaita painoja pitkällä liikeradalla = ERINOMAISEN MASSALIIKEEN TUNNUSMERKIT :rock:

MKM sanoi:
Miksi ihmeessä penkkipunnerrus käsipainoilla ei mukamas olisi massaliike?

Useat lihasryhmät yhteistyössä ja jännittyneinä liikuttavat ja tasapainottavat vapaita painoja pitkällä liikeradalla = ERINOMAISEN MASSALIIKEEN TUNNUSMERKIT :rock:
Siks ku minä sanon niin :) , se oli mun mieleipide, jonku mielestähän peck deckiki on massa liike, siinäkin voi halutessaan olla joka paikka jännittyneenä ;) :eek:

Laitan kuitenkin tähän vielä varmuuden vuoksi alaikäisille tietoiskumaisen nuorisovalistuksen.

:arvi: :

"Lihakset voivat vain kasvaa tai kutistua, niitä ei voi muotoilla. Onkin siis olemassa vain eritasoisia massaliikkeitä:

- erittäin hyviä (= vapailla painoilla tehtävät monilihasliikkeet)
- hyviä (= koneilla tehtävät monilihasliikkeet)
- huonoja (= vapailla painoilla tehtävät eristysliikkeet) sekä
- erittäin huonoja (= koneilla tehtävät eristysliikkeet)

Terve nuorimies ei pec deckejä kaipaa, paitsi magnesiumboxinsa säilytystelineeksi."

Muistakaas penkkaillessa nyt erittäin tärkeä pointti mikä tulee tässä:

Penkkipunnerrus on venyttävä liike ja taljat, peckdekit ja vastaavat taas supistavia. Käyttäkää kumpiakin liikkeitä että saatte parhaan kehityksen rintalihaksille. Penkissä AINA kontroloitu lasku, venytys on todella tärkeä penkissä, runkkaamalla ei tule kuin kusipäisiä penkkituloksia. Tosimiehet laskee hallitusti alas ja nostaa räjähtävästi ylös. Supistuksen voi hoitaa sitten juuri taljoissa tai vipuvarsikoneissa.

ps. kun katson omaa avatariani, karisee viimeisetkin katu-uskottavuuden rippeet, mutta uskokaa kuitenkin, been there done that.

Olen nyt tehnyt tätä ohjelmaan kolme viikkoa ja sarjapainot ovat nousseet 92,5 ----> 110! Eli hyvin on tehonnu! Missä painoissa muuten maksimini voisi liikkua?

Kynis! sanoi:
Olen nyt tehnyt tätä ohjelmaan kolme viikkoa ja sarjapainot ovat nousseet 92,5 ----> 110! Eli hyvin on tehonnu! Missä painoissa muuten maksimini voisi liikkua?
Kolmessa viikossa sarjapainot nousee 17.5kg! On tosiaankin hyvin tehonnut.

Jeps mullaki taitaa toimia.. painot menny 51kg->53kg ja huomenna jos menee 55kg 2*6 ni oon tyytyväinen!

Suositut

Back
Ylös Bottom