Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuuraparta sanoi:
aamulla heti herättyäni leposyke 80~ (mitattu useana aamuna). Tuskan hikee pintaa vaikka ei mitään tekis, tukkoisuutta & ärtyneisyyttä...
Normaali leposyke mulla on siinä 45~

edit: 7~viikkoa ilman kevyttä/lepo viikkoa. kantapään kautta piti oppia
:wall:

Safkaa vaan huolella nyt naamaan ja paljon. Itse myös kerran tuon kokeneena tiedän miten sen kyllä jatkossa vältän. Kiltisti vaan ne palauttavat viikot niin tuloksetkin nousee vielä nopeemmin.

Mulla oli leposyke pahimmillaan 200 luokkaa eikä voinut oikein muuta tehdä viikkoon kuin safkata ja töllätä leffoja sohvalla. Sen jälkeen on sit kevyet viikot muistettu paremmin. :lol2:

maximillian sanoi:
Safkaa vaan huolella nyt naamaan ja paljon. Itse myös kerran tuon kokeneena tiedän miten sen kyllä jatkossa vältän. Kiltisti vaan ne palauttavat viikot niin tuloksetkin nousee vielä nopeemmin.

Mulla oli leposyke pahimmillaan 200 luokkaa eikä voinut oikein muuta tehdä viikkoon kuin safkata ja töllätä leffoja sohvalla. Sen jälkeen on sit kevyet viikot muistettu paremmin. :lol2:

200? :hyper: Siis minun kaikkien aikojen korkein pulssi yleisurheiluajoilta ei yllä edes 200... Kai edes lääkärissä kävit, kun tuollainen tykytys jatkuu useamman päivän?

Mulla on menny nyt tätä ohjelmaa tehdessä niin, että aina kun saan 2x6 ja lisään painoa 2,5 kg seuraavaan treeniin niin aluksi painot tuntuvat lähes järkyttävän painavilta. Yleensä saan 3-4 toistoa niillä 2,5 kiloa painavemmilla painoilla ja siitä pitää treenata muutama viikko kunnes saan niillä uusilla painoilla 2x6. Eli mulla ei taida tulla kehitystä ollenkaan siitä viime treenistä, mikähän tässä mättää ?

-Bull- sanoi:
Mulla on menny nyt tätä ohjelmaa tehdessä niin, että aina kun saan 2x6 ja lisään painoa 2,5 kg seuraavaan treeniin niin aluksi painot tuntuvat lähes järkyttävän painavilta. Yleensä saan 3-4 toistoa niillä 2,5 kiloa painavemmilla painoilla ja siitä pitää treenata muutama viikko kunnes saan niillä uusilla painoilla 2x6. Eli mulla ei taida tulla kehitystä ollenkaan siitä viime treenistä, mikähän tässä mättää ?
ei toikaan välttämättä kaikilla toimi..mut onhan toikin ihan hyvin jos paris kolmes viikos nousee sarjapainot 2,5:lla..ootko kauan tehny tolla ohjelmalla ja millasissa painoissa liikut??

huumor sanoi:
ei toikaan välttämättä kaikilla toimi..mut onhan toikin ihan hyvin jos paris kolmes viikos nousee sarjapainot 2,5:lla..ootko kauan tehny tolla ohjelmalla ja millasissa painoissa liikut??
Painot on ainakii pienet :nolo: ja viimeks tein joskus noin 3 kk sitten mutta aloitin uudestaan tekemään noin kuukausi sitten.

-Bull- sanoi:
Painot on ainakii pienet :nolo: ja viimeks tein joskus noin 3 kk sitten mutta aloitin uudestaan tekemään noin kuukausi sitten.
no ei nyt niin pienet voi olla ;) mut miten toimi viimeksi ku teit tota ja kauanko teit??..teetko muuten kapeeta penaa ton saman 2x6 sit eri päivänä??

Treenasin 4 kuukautta ennen armeijaan menoa näin:

MA ja PE
Penkki 3 x 6-8
Kapea penkki 3 x 8-10
Hauiskääntö tangolla 3 x 6-8
Hammer hauiskääntö kp 3 x 10-12
Rannekääntö 2 x 10-20

Penkki nousi tällä ohjelmalla 50kg --> 73kg

P-kaudella en paljoa treenannut.
Nyt P-kausi on ohi ja olen ajatellut aloittaa tämmösen ohjelman:

MA ja PE
Penkki 2 x 6
Kapea penkki tai ojentajat taljassa 2 x 8-10
Vipunosto sivulle 1 x 10
Hauis tangolla 2 x 8-12
Hammer hauis 2 x 10-12
Ylä-talja 2 x 10-12
Ala-talja 2 x 10-12

Mitä mieltä olette? Kannattaisko jotain muuttaa/lisätä/poistaa?
Jalkoja en treenaa ollenkaa koska polvissa ja lonkissa vikaa. Jalkojen takia palveluskelpoisuusluokka on B. Tekisin ton kapean penkin mielellään joka kerta, mutta jos penkillä on ruuhkaa teen ojentajat taljassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no tee vaik maanantaina normipenkki ja sit perjantaina kapee tai toisinpäin..ja muuten yritätkö edes treenata koko kroppaa??..jos treenaat edes koko yläkroppaa on tossa aika heikosti sarjoja selälle ja olkapäille.. :jahas:

Onhan tossa 2*6 systeemissä ideaa ite tehny kumminki yleensä 1maximi sarj. 6-8 toistoa ja sen jälkeen tiputtanu painoo vähän ja tehny toisen maximi sarjan jossa noin 8-12 toistoa. Ja yleensä seuraavalla viikolla pystyy sit nostaan painoja jonpaan kunpaan sarjaan.

Ajattelin alottaa ens viikon maanantaina ton 2*6 tsydeemin penkille tangolla ja vinopenkille käsipainoilla. Kysymys kuuluu, että kannattaako tossa normi penkissä käyttää ketjuja ku sellaset tuolla salilla olis?Vai onko ne ketjut ihan turhat näin 70kg penkkaavalle kynäniskalle?

Ja sitten vielä, kannaattako ojentajat ottaa samana päivänä ku rinta vaiko vasta parin päivän päästä, meinaan ku mulla on ainakin aikasemmin toiminu hyvin toi, että rinta ja ojentajat samassa treenissä.
Niin ja ojentajaliikkeet on ranskalainen ja pushdown(mikälie suomeks) köydellä taljassa.

ei tosiaan tarvi joku 70kg nostava mitään ketjuja avuksi..ja monilla toimii toi rinta ja ojentajat samana päivänä ihan hyvin. tota 2x6 en suosittelis vinopenkkiin enkä ainakaan käsipainoilla tehtäväksi.

kysyisin nyt kaverin puolesta tosta systeemistä kun se tekee
ma:
2*6
vipareita rinnalle 2-3*10
vinopenkki' 2-3*8-12

to:
lattia tai kapea penkki 2*6
ranskalainen 2*8
yhden käden ojentajapunnerrus maaten 2*10

eli: sillä on aina ollut todella vaikeeta ellei jopa mahdotonta saada lihakset kipeiksi, tekniikka kuitenkin ok eli ei mitään pomppuja tms. melkeen ainut tapa miten se saa lihakset kipeiksi on tehdä varmaan 100*20 ;)
pitäisikö tolla treenillä sitten tulla lihakset kipeiksi? ja jos niin missä vika?

Dino84 sanoi:
kysyisin nyt kaverin puolesta tosta systeemistä kun se tekee
ma:
2*6
vipareita rinnalle 2-3*10
vinopenkki' 2-3*8-12

to:
lattia tai kapea penkki 2*6
ranskalainen 2*8
yhden käden ojentajapunnerrus maaten 2*10

eli: sillä on aina ollut todella vaikeeta ellei jopa mahdotonta saada lihakset kipeiksi, tekniikka kuitenkin ok eli ei mitään pomppuja tms. melkeen ainut tapa miten se saa lihakset kipeiksi on tehdä varmaan 100*20 ;)
pitäisikö tolla treenillä sitten tulla lihakset kipeiksi? ja jos niin missä vika?
toi yhden käden ojentajapunnerrus ois myös hyvä tehdä 2*8
eikä se ole mikään kasvun ja kehityksen merkki jos ei lihakset tule kipeiks! :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom