Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KYLLÄ!Jampsu sanoi:...voisko muuten toi diettaaminen vaikuttaa asiaan?
Noin 30 kiloa ylöspäin.Jartze sanoi:Kysytäänpäs nyt ajan kuluksi kun tää näytti olevan ylhäällä, että paljonkos voisi maksimi olla kun menee 2x6x122.5?
Muistanko väärin että mike väitti 2x6x125kg meinaavan hänen aikoinaan natuna punnertamaansa 155kg:a?
Timba79 sanoi:Oletko dietillä? Mulla ainakin tipahtaa aika nopeeta 2x6 painot dietillä ollessa. Muissa lihasryhmissä saattaa treenipainot jopa kasvaa ainakin jonkin aikaa.
blackie lawless sanoi:alkaen.
Eilen kävin salilla vain kääntymässä kuin meinasi jäädä tanko rinnalle. pari kuukautta sitten meni juuri 2x6x80 kg:lla.
Eilen meinasi jäädä 80 kiloa rinnalle heti ekassa sarjassa, ja sain juuri tehtyä sen yhden toiston.
QUOTE]
mitenkäs muut apu-liikkeet? ei pelkällä 2x6 sarjalla kehity. entäs minä päivänä ojentajat?
Kokeilepa pidentää tuota olkapää-ojentajat ja rinta-päivien väliä.blackie lawless sanoi:Rintatreeninssä (maanantai) penkki 2x6, vinopenkki 2-3 sarjaa, viparit pari sarjaa
Ojentajat ja olkapäät olen treenannu yleensä perjantaisin.
Ozzy sanoi:Kokeilepa pidentää tuota olkapää-ojentajat ja rinta-päivien väliä.
Vaikka itse teen olkapäät yhdessä rinnan kanssa ja teen vaikka perjantaina kädet, niin maanantai tuppaa tulemaan vähän liian äkkiä rintareeniä ajatellen. Jos tekisin vielä olkapäätkin perjantaina, niin ei olisi toivoakaan meikäläisellä onnistuneesta rintareenistä vielä maanantaina.
Mistä muuten mahtaa johtua, että lähes aina salista riippumatta aina maanantaisin pörrää eniten porukkaa sen penkin ympärillä?
blackie lawless sanoi:Meinasin jo tällä viikolla siirtyä 4-jakoisesta 3-jakoiseen juuri sen takia että saisin enemmän palautumisaikaa tietyille lihaksille.
Kokeilen ensin kevennettyä treeniä tämän viikon ajana ja sitten siirryn 3-jakoiseen.
Salomaa sanoi:Itse olen huomannut kyykyssä ja mavessa 3*4 systeemin paremmaksi. Nopeuspenkkiä voi perjantaina ottaa hyvin, jotkut ottavat joka viikko tai joka toinen viikko. Tee miten itse koet paremmaksi. Itse teen niin, että maanantaina penkki ja torstaina kapea penkki ja vuoroviikoin lattia/nopeuspenkki. Hyvin on toiminut.
-ASTR- sanoi:Millaisilla toisto- ja sarjamäärillä teet tuota nopeuspenaa? Ite ajattelin että aika vähän toistoja, vaikka 3x3?