Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mulla on nyt ruvennu tökkimään 70kg kohdalla menee se 4-5 toistoo ja oon jauhanu nyt monta viikkoa samassa! voisko muuten toi diettaaminen vaikuttaa asiaan?

Jampsu sanoi:
...voisko muuten toi diettaaminen vaikuttaa asiaan?
KYLLÄ!

nyt alotin tekemään melkeinpä alusta tota 2x6 systeemiä nyt oli 60kg tangossa (meni kevyesti) ja parhaillaan pääsin 67,5kg meni 2x6 (meni vaan sekasin jostain syystä ei noussu enää entiseen malliin)... nyt otetaan pienemmilla painoilla taas ylös ja sitten saadaan painot kohalleen ja rauta nousemaan...

Kysytäänpäs nyt ajan kuluksi kun tää näytti olevan ylhäällä, että paljonkos voisi maksimi olla kun menee 2x6x122.5?

Muistanko väärin että mike väitti 2x6x125kg meinaavan hänen aikoinaan natuna punnertamaansa 155kg:a?

Jartze sanoi:
Kysytäänpäs nyt ajan kuluksi kun tää näytti olevan ylhäällä, että paljonkos voisi maksimi olla kun menee 2x6x122.5?

Muistanko väärin että mike väitti 2x6x125kg meinaavan hänen aikoinaan natuna punnertamaansa 155kg:a?
Noin 30 kiloa ylöspäin.

On niin pitkä thread että en jaksanut kahlata sitä läpi ja katsoa jos joku on kysynyt jo samaa, mutta:

Olen nyt kuukauden päivät treenannut tuolla 2x6 systeemillä ja toistomäärät tippuvat joka viikko. Treenaan rintaa kerran viikkossa, ja muuten olen mennyt 4-jakoisella ohjelmalla.
Mitäköhän tässä pitäisi tehdä.
Ylikuntoa mietin, mutta toisaalta muissa liikkeissä on ollut kehitystä joten..

Oletko dietillä? Mulla ainakin tipahtaa aika nopeeta 2x6 painot dietillä ollessa. Muissa lihasryhmissä saattaa treenipainot jopa kasvaa ainakin jonkin aikaa.

Timba79 sanoi:
Oletko dietillä? Mulla ainakin tipahtaa aika nopeeta 2x6 painot dietillä ollessa. Muissa lihasryhmissä saattaa treenipainot jopa kasvaa ainakin jonkin aikaa.

Reilusti plus-kaloreilla ollaan oltu vuoden vaihteesta alkaen.
Eilen kävin salilla vain kääntymässä kuin meinasi jäädä tanko rinnalle. pari kuukautta sitten meni juuri 2x6x80 kg:lla.
Eilen meinasi jäädä 80 kiloa rinnalle heti ekassa sarjassa, ja sain juuri tehtyä sen yhden toiston.

Kokeilen ottaa tämän viikon kevyesti jos se auttaisi.
Sellaista pientä väsymistä tässä taitaa olla päällä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
blackie lawless sanoi:
alkaen.
Eilen kävin salilla vain kääntymässä kuin meinasi jäädä tanko rinnalle. pari kuukautta sitten meni juuri 2x6x80 kg:lla.
Eilen meinasi jäädä 80 kiloa rinnalle heti ekassa sarjassa, ja sain juuri tehtyä sen yhden toiston.

QUOTE]

mitenkäs muut apu-liikkeet? ei pelkällä 2x6 sarjalla kehity. entäs minä päivänä ojentajat?

Rintatreeninssä (maanantai) penkki 2x6, vinopenkki 2-3 sarjaa, viparit pari sarjaa
Ojentajat ja olkapäät olen treenannu yleensä perjantaisin.

blackie lawless sanoi:
Rintatreeninssä (maanantai) penkki 2x6, vinopenkki 2-3 sarjaa, viparit pari sarjaa
Ojentajat ja olkapäät olen treenannu yleensä perjantaisin.
Kokeilepa pidentää tuota olkapää-ojentajat ja rinta-päivien väliä.

Vaikka itse teen olkapäät yhdessä rinnan kanssa ja teen vaikka perjantaina kädet, niin maanantai tuppaa tulemaan vähän liian äkkiä rintareeniä ajatellen. Jos tekisin vielä olkapäätkin perjantaina, niin ei olisi toivoakaan meikäläisellä onnistuneesta rintareenistä vielä maanantaina.

Mistä muuten mahtaa johtua, että lähes aina salista riippumatta aina maanantaisin pörrää eniten porukkaa sen penkin ympärillä? :)

Ozzy sanoi:
Kokeilepa pidentää tuota olkapää-ojentajat ja rinta-päivien väliä.

Vaikka itse teen olkapäät yhdessä rinnan kanssa ja teen vaikka perjantaina kädet, niin maanantai tuppaa tulemaan vähän liian äkkiä rintareeniä ajatellen. Jos tekisin vielä olkapäätkin perjantaina, niin ei olisi toivoakaan meikäläisellä onnistuneesta rintareenistä vielä maanantaina.

Mistä muuten mahtaa johtua, että lähes aina salista riippumatta aina maanantaisin pörrää eniten porukkaa sen penkin ympärillä? :)

Meinasin jo tällä viikolla siirtyä 4-jakoisesta 3-jakoiseen juuri sen takia että saisin enemmän palautumisaikaa tietyille lihaksille.
Kokeilen ensin kevennettyä treeniä tämän viikon ajana ja sitten siirryn 3-jakoiseen.

4-jakoisella ohjelmalla menin viime syksyn ja kehitystä tuli ihan mukavasti tälläiselle suht aloittelijalle.
Nyt vaan kehitys on kääntynyt laskuun ainakin penkin kohdalla ja jotain pitää kokeilla tehdä.

En tiedä mikä siinä on ettei houkuttele yhtään treenata mavea tai kyykkyä viikonlopun jälkeen vaikka olisi ollut kuivin suin :)

blackie lawless sanoi:
Meinasin jo tällä viikolla siirtyä 4-jakoisesta 3-jakoiseen juuri sen takia että saisin enemmän palautumisaikaa tietyille lihaksille.
Kokeilen ensin kevennettyä treeniä tämän viikon ajana ja sitten siirryn 3-jakoiseen.

Voithan aina jatkaa nelijakoisellakin kolme reeniä viikossa, mutta älä sido niitä viikonpäiviin. Esim. kroppa jaettuna neljään ja reenit ma, ke, pe, ma ja sitten kierto alusta.

Tai jos nelijakoisella jatkat, niin voit kokeilla auttaako palautumiseen, jos teet sen rinnan maanantaina, mutta siirrät sen olkapää+ojentaja reenin torstaille.

Mitäs mieltä olette tällaisesta ohjelmasta jossa sovelletaan 2x6 systeemiä penkissä, kyykyssä ja mavessa?

MA: rinta
-Penkki 2x6
-Vinopenkki kp 2x10
-Vipunostot penkiltä 2x10

takareidet, pohkeet
-SJMV 4x12
-Reidenkoukistaja 4x15
-Pohkeet seisten 4x20

KE: selkä
-Maastaveto 2x6
-Ylätalja 2x8
-Leuat 2 sarjaa
-Kulmasoutu 1x10

hauis
-Hauiskääntö tanko 2x12
-Hauiskäntö kp 2x12
-Hammer 1x12

PE: ojentajat
-Kapea penkki 2x6
-Push-Down 2x8

olkapäät
-Pystypunnerrus 2x8
-Viparit sivulle 2x10
-Pystypunnerrus niskan takaa 2x10

etureidet, pohkeet
-Kyykky 2x6
-Reidenojennus 4x15
-Pohkeet istuen 4x20

Itse olen huomannut kyykyssä ja mavessa 3*4 systeemin paremmaksi. Nopeuspenkkiä voi perjantaina ottaa hyvin, jotkut ottavat joka viikko tai joka toinen viikko. Tee miten itse koet paremmaksi. Itse teen niin, että maanantaina penkki ja torstaina kapea penkki ja vuoroviikoin lattia/nopeuspenkki. Hyvin on toiminut.

Salomaa sanoi:
Itse olen huomannut kyykyssä ja mavessa 3*4 systeemin paremmaksi. Nopeuspenkkiä voi perjantaina ottaa hyvin, jotkut ottavat joka viikko tai joka toinen viikko. Tee miten itse koet paremmaksi. Itse teen niin, että maanantaina penkki ja torstaina kapea penkki ja vuoroviikoin lattia/nopeuspenkki. Hyvin on toiminut.

Millaisilla toisto- ja sarjamäärillä teet tuota nopeuspenaa? Ite ajattelin että aika vähän toistoja, vaikka 3x3?

Suositut

Back
Ylös Bottom