Miken 2*6 lyhyt oppimäärä. 20vko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalimero
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tein paskoilla tuloksilla noin kaksi vuotta silloin tällöin 15+ toiston sarjoja ainoastaan enkä tehnyt mitään voimaan liittyvää treeniä muutenkaan. Pohjaa on , usko huviksesi. Ja mikä estää jollain treeniohjelmalla teon jos se tuottaa tuloksia? Ja tekniikkahan kehittyisi parhaiten pelkkiä ykkösiä tekemällä IMO paljon paremmin kuin jotain rasittavia kymppejä tekemällä.

En puhunu mistään saatanan pitkistä sarjoista ja mun pointti oli että jos tekee enemmä toistoja ni varmasti tulee enemmä harjotusta tekniikkaa ajatellen ja jos kutosen sarjat tehään alle 80kg:lla ni ei varmaankaan kauheesti oo tarvinu vielä punttailla. Enkä lähtis opettaa tekniikkaa kokemattomalle millään maksimipainoilla.

En puhunu mistään saatanan pitkistä sarjoista ja mun pointti oli että jos tekee enemmä toistoja ni varmasti tulee enemmä harjotusta tekniikkaa ajatellen ja jos kutosen sarjat tehään alle 80kg:lla ni ei varmaankaan kauheesti oo tarvinu vielä punttailla. Enkä lähtis opettaa tekniikkaa kokemattomalle millään maksimipainoilla.
Kuka on sanonut että ykköset on pakko ottaa maksimipainoilla? Ja sarjapainot on siis tällä hetkellä 85kg, olisit huomannut jos hieman tarkemmin olisit lukenut. Ja ollaan jo tovi punttailtu, 3 vuotta varmaan. Aloittelija olen silti, mutta ihmetyttää kuinka sä voit vain heittää kommenttia mun tekniikan huonoudesta kun et ole tietääkseni yhtään minun treeniäni nähnyt livenä? Tekemällä oppii, sanotaan ja 6 toistoa kaksi sarjaa on on pätevä treeni :wall: .
Edit: Ja vaikka ei alottelijoiden puolella olekaan tämä tredi niin ei tarvi motkottaa sarjapainoista IMO.

Kuulostaa jotenki typerältä tehä alotteliana jotain 2x6 sarjoja penas. Ensinnäkä ei tuu harjotettua tekniikkaa pahemmin ja varmasti nousis tulokset ihan perus 3x10 sarjoilla ilman tätä MULLISTAVAA 2x6 miken penaa.

Eipä kannattas minunkaan mielestä takertua tuohon 2x6:seen. Hyvin vois vetää esim. 2x8, 2x6, 2x4 kerran kuussa tositomääriä vaihdellen.

Eipä kannattas minunkaan mielestä takertua tuohon 2x6:seen. Hyvin vois vetää esim. 2x8, 2x6, 2x4 kerran kuussa tositomääriä vaihdellen.

Kyllä mä nelosiakin välillä vetelen. Kasejakin sillon tällön jos pitää ottaa kevyemmin..

Luin vaan ekan sivun kun en jaksanu koko threadia selata läpi...

Aika kovilta tuloksilta kuulostaa tuon "lahjattoman" threadin perustajan tulokset:rolleyes: . Itse pidän itseäni lahjattomana eikä tosiaankaa nouse edes tuon sun lähtötason vertaa romua:( . Saa nähdä mitä saa aikaan tuolla 5*5-ohjelmalla, mutta jos ei ala wörkkiä niin pitää vissiin koittaa 2*6-ohjelmaa. Perus penkkiä, vinopenkkiä ja vipunostoja maaten on kyllä tullu väännettyä 2 sarjalla ja kuudella toistolla, mutta aika olematonta ollu kehitys sillä.

On kyllä helvetin iso aloitus paino :D itse olen puntannut vuoden ja vedän maximi painona 85kg (painan 63kg) ja sarjoja 50kg:lla.

:wall:

On kyllä helvetin iso aloitus paino :D itse olen puntannut vuoden ja vedän maximi painona 85kg (painan 63kg) ja sarjoja 50kg:lla.

:wall:

Kalimeroa varmaan tarkoitit? Ei siihen kannata mun mielestä ees verrata, harvemmin yleensäkään kannattaa vertailla toisten painoihin (vaikka se onki kivaa lesottaa, jos siihen aihetta löytyy :D).

Pakko ottaa parin viikon sisällä 2x6 jos vaikka penkin sais nousuun. Nyt junnannut paikallaan 125-130 pitkään. Alkuun sain hyvin kehitystä viim. puolen vuoden aikan kun tein 4vkoa 3x10 aina 2.5 kg lisäten kun menee kaikki.Neljän viikon jälkeen 4vkoa 3x8 samalla tavalla ja sitten 4vkoa 3x5.ja sit vko huilia ja alusta. Nyt olkapää kipuilun takia pumppailtu kevyemmin mutta ens viikolla 2x6 testiin:whip:

2x6 on varmasti toimiva mutta tehkää kunnon pudotukset sitten kun ne sarjat tyssää. joku 2.5kilon pudotus on yhtä tyhjän kanssa. jos esimerkiksi junnaatte 130kilossa niin pudottakaa 2x6 100 kiloon ja ne pukataan täydellä teholla vaikka se ois kuinka kevee tahansa(irtonaisuutta). 100kilosta 5kilon nousuilla per viikko 130 kiloon asti ja sen jälkeen 2,5kilon korotuksilla eteenpäin. tavoitteksi esim 2x6x135. sen jälkeen homma uusiksi uusilla tavotteilla . hermosto palautuu hyvin ja nostoihin tulee nopeutta ja sarja enkat paukkuu.

2x6 on varmasti toimiva mutta tehkää kunnon pudotukset sitten kun ne sarjat tyssää. joku 2.5kilon pudotus on yhtä tyhjän kanssa. jos esimerkiksi junnaatte 130kilossa niin pudottakaa 2x6 100 kiloon ja ne pukataan täydellä teholla vaikka se ois kuinka kevee tahansa(irtonaisuutta). 100kilosta 5kilon nousuilla per viikko 130 kiloon asti ja sen jälkeen 2,5kilon korotuksilla eteenpäin. tavoitteksi esim 2x6x135. sen jälkeen homma uusiksi uusilla tavotteilla . hermosto palautuu hyvin ja nostoihin tulee nopeutta ja sarja enkat paukkuu.

Huomasin ton just hyvin käsipaino vinopenkissä. junnasin vähän aikaa samassa. sit puotin käsipainot 10kg pinempiin ja tein 3x8 aina, joka viikko 2,5kg lisäten nyt menny jo 5kg enkka painoista ohi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mitä jos joku ei saa ku 10kg käsipainoilla 8 toistoa ja viimenen sarja jää vajaaksi niin tekeekö se pelkillä käsillä seuraavaksi :hyper: (aika huono..tiedän)

mitä jos joku ei saa ku 10kg käsipainoilla 8 toistoa ja viimenen sarja jää vajaaksi niin tekeekö se pelkillä käsillä seuraavaksi :hyper: (aika huono..tiedän)

Joo, vitun huono.

120 kg penkkiä treenaamattomaltakin kuulostaa tosi kovalta. Tietenkin jos on ihan vitun kokonen norsu niin sitten pitäisikin nostaa.

Missä kunnossa threadin aloittaja oli treenin aloittaessa? :kuvia:

EDIT: Sori, en huomannut kuinka vanha topic tämä olikaan :(

Jos vetää 3-jakosta ja siinä on kolme liikettä rinnalle: Penkki, vinopenkki ja risitkkäistalja, kannattaako tohon ottaa toi 2x6 penkkiin?

Sen vetäisin siis vähän yli kerran viikossa kun vedän tuota 3-jakosta 4 kertaa viikossa eli kierrolla.

Kaiken vuoksi sitä tredejä ylös kaivetaankin...

Toi on varmasti toimivaa, et juuri tiputetaan roimasti ja siitä vähän normaalii isommil korotuksilla takas.

Kuitenkin Pitäiskö tätä tehä tosiaan vaa se yks kerta viikkoo? tuntuu hurjalt sinänsä ku vaan kaks sarjaa kuutosia ei muutenkaan nii hirveesti oo työtä.:david:

E: tämä olikin joku ikivanha tredi:david::david::david:

Pitäs tehä kerta viikkoon +avut päälle tietenkin.

Vinopenkkiä, kapeaa penkkiä ja dippiä esim. kun tehään tasapenkin lisäksi, niin kyllä pitäis piisata yhdelle viikolle.

Suositut

Back
Ylös Bottom