Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä alkaa kanssa taas näköjää ranne/sormet reistaileen. Melkeen vuoden meni vitun hyvin ilman mitään oireilua, mut on se vaa saatana uskottava, että winter is coming. En tiiä mistä varhais-reuman & rasitusvamman fuusiosta on kyse, mut AINA tulee VAAN kylmällä kelillä. Ehkä tää v-mäinen vaiva on vaan kompensaatiota siitä, että oon säästyny kaikilta oikeesti radikaaleilta vaivoilta, vaikka oon aina tehny kaikkea tyhmää & vaarallista. Ei käy siis kateeks ketään, jolla jtn ihan arkielämää hidastavia polvi, selkä yms. vammoja, mut kyllä tääki vaan pistää silti vituttaan.
Kunnon mavetreeni piti ottaa tänää pitkästä aikaa, mut eihän siitä tullu hevon helvettiä. Joutu jo jossain 130kg kohalla ottaan remmit käyttöön, ku ei pysyny näpeissä edes sormilukolla, mikä normisti kyllä pitää erittäin hyvin. -.-. Harmillista, koska rauta ois ollu kevyttä. Remmitki on ihan anaalista, tasan kahesti käyttäny pakon edessä eläissäni ja menee enemmä aikaa niitten kunnolla laittamiseen mulla, ku ite nostamiseen(Johtuu tosin omasta sorminäppäryydestä).
Vois pitää taukoa ihan koneella olostaki, ei ainakaan pahaa tekis sekään, vaikkei koko juttua selvittäiskään.
Tai sit muuttaa johki tropiikkiin mis on aina 30+ lämmintä.
Kiitä onneas että kerran vuodessa tulee joku pikkukremppa. Itsellä on koko aika joku paikka paskana. Jos ei oo olkapää niin sit jokotai kyynärpää tai polvi :DRaynaudin oire?Oon, koska mul oli tätä samaa paskaa kauan ennen, ku olin salilla päivääkää viettänyt, enkä sillon harrastanu mitään fyysistä. Ja tää tosiaan tapahtuu aina sillon, ku kelit kylmenee. Eilen illalla huomas heti, ku oli vähän aikaa urheilemassa ulkona jossain +10 semi viileessä kelissä, ni näpit ihan kohmeessa.
Kun ei vaan taas kroppa kestä kasassa. Olispa edes normaalikestoinen kroppa mutta hitot, aina rikkuu ihan olemattomista.![]()

Itellä pamahtanu molemmat rintalihakset ihan harmittoman oloisissa tilanteissa, alaselkä reistailee vaihtelevasti (nyt taas niin pahana että välillä ei voinu oikein edes kävellä, piti aloittaa fysiorumba vaihteeksi) minkä takia keskivartaloa on aina erittäin vaikea treenata, ja polvet kipuilee jos haluis esim. kyykätä (maven taas estää se selkä). Yritä tässä sitten tosissaan treenata ja saada tuloksia/edistystä.Jotenkin pystyn samaistumaan.. Tekniikat katsottu kohdalleen ammattilaisen toimesta mutta silti joka treenissä kremppaa joku paikka enemmän tai vähemmän ja eikä ikääkään ole ku hippasen alle 25.. Ei auta muuta ku porskutella eteenpäin siitä huolimatta![]()
Itellä pamahtanu molemmat rintalihakset ihan harmittoman oloisissa tilanteissa, alaselkä reistailee vaihtelevasti (nyt taas niin pahana että välillä ei voinu oikein edes kävellä, piti aloittaa fysiorumba vaihteeksi) minkä takia keskivartaloa on aina erittäin vaikea treenata, ja polvet kipuilee jos haluis esim. kyykätä (maven taas estää se selkä). Yritä tässä sitten tosissaan treenata ja saada tuloksia/edistystä.