Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ei nyt varsinaisesti salilla käynnissä, mutta tässä podaamisessa ylipäänsä vituttaa ne ihmiset, jotka ovat itse aika saamattomia ja naureskelevat kaikelle "hifistelylleni". Vittuako se teille kuuluu, jos juon sheikkeristä protskua? Ja jos aamurahkat kaurahiutaleisiin ja mehukeittoon eivät näytä teistä herkulliselle aamupalalle, niin mitä siitä tarvitsee aina sanoa. Jokaikinen päivä tulee vastaan ainakin jotain tällaista pientä, vaikka se kuittaaja sitä ei huomasikaan, että se vittuilee niin minä kyllä huomaan. En kyllä lopeta tätä vaikka mitä tekisivät.

Ihan tismalleen sama asia vituttaa suuresti. Ja vieläpä se että kun käytän rasvatonta maitoa on se suurta syntiä. "Ite ainakin koittaisin kaikesta muusta karsia niitä rasvoja paitsi maidosta" Jaa no tosi kiva että sä tekisit silleen! Tosi turhauttavaa päivästä toiseen.

Ja vieläpä se että kun käytän rasvatonta maitoa on se suurta syntiä.
:confused:

Minkä kanssa, proden? En itse tunne ketään joka joisi "normaalia" maitoa, sehän se vasta erikoista olisikin.

"En mä tota rasvatonta, kyllä noita rasvojakin tarvii reeniin."
"Ihme bodari, turha hifistelyä tollanen."

:confused:

Minkä kanssa, proden? En itse tunne ketään joka joisi "normaalia" maitoa, sehän se vasta erikoista olisikin.

"En mä tota rasvatonta, kyllä noita rasvojakin tarvii reeniin."
"Ihme bodari, turha hifistelyä tollanen."

Tykkään käyttää rasvatonta maitoa ihan kahvissa ja ruoan kanssa, toiset vaan mieltää sen silleen että kun en muutenkaan syö mitään paskaa niin en voi myöskään juoda tavallista maitoo kun siinä on rasvaa.

Kahvissa kevyt maito vie kyllä voiton. ;)

Kyllä se pointti aukes, mutta tollasenaan myös ajattelin että onpa erikoista väkeä jos rasvaton maito on poikkeavaa. :)

Vituttaa!!! kun talvi aikaan, ei pysty käymään salilla säännöllisesti.

Miksei?

Mua taas vituttaa miehet jotka haisevat ulosteelle, siis hyi helvetti mitä löyhkää tulee välillä vastaan. Joutuu menemään toiselle puolelle salia treenaamaan.

Miksi kukaan haisisi ulosteelle?
Pari kertaa olen omaan nokkaan haissut hieltä ja silloin on hävettänyt. Pitäisi kuitenkin aina muuistaa vähän dödöä laittaa ku njumpalle menee.

Miksi kukaan haisisi ulosteelle?
Pari kertaa olen omaan nokkaan haissut hieltä ja silloin on hävettänyt. Pitäisi kuitenkin aina muuistaa vähän dödöä laittaa ku njumpalle menee.

Ai miksikö? Voisin veikata vähintäänkin puutteellista hygieniaa + pesemättömiä treenivaatteita. Välillä joku löyhkää kyllä niin paskalle että huh-huh.

Ai miksikö? Voisin veikata vähintäänkin puutteellista hygieniaa + pesemättömiä treenivaatteita. Välillä joku löyhkää kyllä niin paskalle että huh-huh.

Meidän salilla käy joku kuikelo vanhempi jätkä mikä haisee jollekin vitun tuholaistentorjunta aineelle.. Sellanen saatanan pistävä haju. Itsekin saatan hieltä haista mutta joku raja saatana. Lisäksi sillä on aina sellaset repaleiset vermeet päällä joten ehkä niitä ei myöskään ole koskaan pesty.

Tee siinä nyt kova jalkatreeni kun taustalla soi "missä muruseni oooonnn!!!!"
Siinä vaiheessa kaipas ihan sitä omaa murustaan: soitinta, mistä oli akku loppunu.. :jahas:

Siinä vaiheessa kaipas ihan sitä omaa murustaan: soitinta, mistä oli akku loppunu.. :jahas:

Hahah, itselläni oli tuossa vähän aikaa sitten täysin sama! Vaihdoinkin salia, eikä syistä vähäisin ollut tuo perkeleen biisi :curs:

Niin ja mikä itseäni tällä hetkellä vituttaa on se, että kaverien pitää vittuilla harrastuksestani tyyliin "jaa lähet taas kasvattaa egoas sinne salille?" eivätkä ymmärrä etten ihan joka viikonloppu lähde vetämään perseitä olalle... No rannalla nähdään sitten kesällä, luuserit ;)

Vituttaa niin vitusti noi helvetin tammikuureenaajat koko sali taas aivan piukassa aamusta iltaan, onneksi helmikuussa helpottaa.. Yleensä löytyvät vielä juttelemasta juuri siinä minne itse menisi HARJOITTELEMAAN

Täällä sama, porukka treenaa miten sattuu, heti kun kesä koittaa tulee näitä rantakunto ihmisiä. Välillä sali täynnä porukkaa, toisinaan ei ketään. Puhumattaan perjantaista. Yleensä se, on kyseinen päivä jolloin tietää ketkä siellä tosissaan reenaa.. :kippis1:

Arvaa vaan kuinka monesti oon itekin kuullut tuon saman ja tutuille avautunut aiheesta :lol2: Siitä ei oikeasti tuu mitään, kun yrittää psyykata itseään kovaan kyykkysarjaan ja joku Jenni fucking Vartiainen ulisee taustalla. Onneksi tätä nykyä Max Cavalera ja Sepultura pelastavat tilanteen.

Meillä soi rock aina ja ei se Guns and Roses ole sen parempi. "TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITY, WHERE THE GRASS IS GREEN AND THE GIRLS ARE PRETTY".
Ei paljoa nappaa, tai sitten soi jotain tuhannen tuutista olevaa rautalankaa.
Ei sillä, aikalailla kaikki kanavat on perseestä. Jotain antti tuiskua, NOT.
Justin Timberlakea, NOT.
Olis niin pop kun saatais tonne salille soitin mikä tajuaa muistitikkuja jotta saisi pökätä vain tikun kiinni ja laittaa musan soimaan, vähän kuin cd-levyt mutta 2000- lukua.
Nyt ei soittimessa cd-asema toimi joten radio tai napit on ainoa vaihtoehto.
Nappeja ei vain aina jaksa pitää, varsinkaan jos salilla on tuttuja joiden kanssa tauoilla vaihtaa kuulumisia niin aika vekslaaminen on nappien kanssa.

Meillä soi rock aina ja ei se Guns and Roses ole sen parempi. "TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITY, WHERE THE GRASS IS GREEN AND THE GIRLS ARE PRETTY".
Ei paljoa nappaa, tai sitten soi jotain tuhannen tuutista olevaa rautalankaa.
Ei sillä, aikalailla kaikki kanavat on perseestä. Jotain antti tuiskua, NOT.
Justin Timberlakea, NOT.
Olis niin pop kun saatais tonne salille soitin mikä tajuaa muistitikkuja jotta saisi pökätä vain tikun kiinni ja laittaa musan soimaan, vähän kuin cd-levyt mutta 2000- lukua.
Nyt ei soittimessa cd-asema toimi joten radio tai napit on ainoa vaihtoehto.
Tämä. Meillä soi taukoamatta Voice. Rihannat ja Jonna Gaegaet siellä paukkuu pitkin päivää ja jos harvinaista herkkua on tarjolla, niin kvlt-rautalankaa malliin Gunnarit. Alkaa muutenkin dietillä hermot oleen kiriällä, niin sitten vielä joutuu tuommosta sontaa kuunteleen. Parasta tässä on se, että usein salivastaava kuuntelee omalla tiskillä varsin hyvää metallimättöä pikkukajareista, mutta meille saliperseille tuutataan mainstream-sontaa. Napit valitettavasti on ainoa vaihtoehto :(

Back
Ylös Bottom