Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Päästät kelkan liian alas ja/tai penkin+jalkalevyn säädöt vituillaan.

Taitaa noista kohdista olla se että selkänoja on jotenkin liian suorassa... Voi olla että menee liian alaskin, huoh. Kyykky o parempi sitä tulee tehtyä kiitettävästi mutta vaihtelu on kivaa.

Tänään olin salilla 1h 20min ja koko sen ajan oli sama tyyppi smith-laitteessa tekemässä vinopenkkiä eri vinouksilla. Ei sillä, en tänään olisi sitä tarvinnutkaan mutta ihan periaatteessa vituttaa tuollanen. Tuli varmaan rinta treenattua kunnolla...

Minä näin kerran vähän samanlaisen SMITH-tapauksen. Tässä tapauksessa tosin käytössä koko säädettävän penkin kirjo. Eli pohjalta tasapenkistä lähdettiin ja lopulta päädyttiin pystypunnerrukseen.

Laiskuus, mikä ollut viime aikoina. Ei ole montaa kertaa tullut käytyä salilla viimeisen kuukauden aikana. Perkele, huomenna menen!

Pikkasen jurppii se, että voima tarttuu nahkapukuuni niin huonosti. Silloin kun alkaa tuntua, että olisi voimatasot noususuhdanteessa ja muutenkin treeni kulkee sekä maittaa, onnistun innoissani treenaamaan itseni tukkoon ja taas ollaan lähtökuopissa pari viikkoa. Voisi pikku hiljaa ottaa oppia Rooman rakentamisesta.

Etsä mitään tukkoon treenaa, syöt vaan liian vähän.

Rankan työpäivän jälkeen meet puntille, ja huomaat että takki on aivan tyhjä kahden kovan sarjan jälkeen...--> lopputreeni täyttä tuskaa--> vitutus käsin kosketeltavaa.

Etsä mitään tukkoon treenaa, syöt vaan liian vähän.
Saatat olla hyvinkin oikeassa, että kusen HCBB-harrasteeni jo ruokapöydässä. Pysyn liian ailahtelevasti ruokavaliossa; riittävissä määrissä kunnollista evästä. Pitää alkaa tunnollisemmin kantamaan ruispastaa ja jauhettua kantturaa yms. kaupasta. Siinähän saa jo reeniä kun kantaa navetallisen lihaa viikossa kotiinsa.

Juuri nyt ärsyttää äsken salilla "tapaamani" keski-iän ylittänyt trikooäijä. Salilla oli ruuhkaa, pelkkiä nuoria miehiä + tämä käppänä. Aloin tekemään penkkiä ja käppänä tuli viereen naureskelemaan ja pudistelemaan päätään. Yritä siinä nyt tehdä mitään, kun joku urpo nauraa vieressä. Lopetin kesken sarjan ja kysyin, että mikä on hauskaa. "Eiii, mä vaan tulin varmistamaan, ettei käy huonosti..." Joo, mähän olisin voinut vaikka tappaa itteni niillä 35kg:lla. Pieni sali, kaikki varmasti kuuli ja sen jälkeen tuntui että jokainen kolli kyttäsi jäänkö tangon alle jumiin.

Oisit vaan vastannu että: "Herra ei oo tainnu aiemmin kuulla lämmittelystä..."

Tällä hetkellä jurppii salilla se että mp3 soitin putoaa kokoajan taskusta, mun soittimiessa ei oo klipsejä tai mitään muutakaan. Kai se pitää keksiä joku keino minne sen työntää treenin ajaksi, on nimittäin treeni menny paremmin ku kuuntelee omaa musaa.

Toiseksi, jos vihdoin pääsee salille missä on sauna ni eiköhän sitä aina osu saunaan sellasella hetkellä että se saatanan kiulu on jätetty tyhjäksi sinne saunaan! Uimahallissa tämä toimii. Se joka lähtee pois saunasta ja o tyhjentäny kiulun ni täyttää sen ja laittaa takas saunaan.

Viimeksi pari päivää sitten avauduin hieman iäkkäämmästä mieshenkilöstä, tänään vuorostaan ärsytystä aiheutti vanhempi rouvashenkilö. (Huom. tulen normaalisti ongelmitta toimeen ikäihmisten kanssa :))

Pojat pistivät salilla poppirokit soimaan, kun tulivat treenaamaan. Hieman myöhemmin paikalle saapui eläkeikää lähestyvä mamma, joka tokaisi toisella kotimaisella "hyi, mitä meteliä" ja kylmänviileästi sammutti stereot. Pojat katselivat haikeina stereoita, mutta eivät uskaltaneet puuttua asiaan. Mulla oli napit korvissa, joten ei sinänsä haitannut toi stereoiden sammuttaminen, mutta ihan periaatteesta ärsyttää.

Hetken päästä treenasin taljassa ja pitäessäni taukoa siinä ihan vieressä, sama mamma tunki paikalleni sanaakaan sanomatta. Ajattelin, että selvä, tehdään vuorotellen, mutta mammapas ei liikahtanutkaan mihinkään lopettaessaan sarjansa, vaan jäi siihen seisomaan remmi nilkassa. Olen saattanut jonkun treenipaikalle ängetä itsekin joskus vahingossa, mutta nyt ei ollut kyse vahingosta, vaan tämä rouva seisoi vieressä ja katseli mitä teen taljassa ja tuli itse tekemään samaa. Mulkoilin pahasti ja annoin asian olla.

Vituttaa käydä kunnan salilla. Hö

Niin muakin vitutti. Onneksi tuli vaihdettua kaupalliseen. Sen 45€/kk maksaa mieluusti siitä, että pääsee treenaamaan juuri silloin kun itselle sopii eikä tarvi pyöriä kaikenmaailman pitsinnyplääjien, tuulimyllynlämmittäjien ja muiden hilavitkutinten säälivuoroilla. Tällä hetkellä saleilussa potuttaa eniten se, että en osaa ottaa itsestäni enempää irti. Tiedän, että rahkeita on kovempiinkin suorituksiin, mutta silloin kun nuppi antaa ensin periksi niin kroppa tulee heti perässä.

Kyllähän se treenin katkeaminen ilman omaa syytä joskus pännii, levyjä saa hakee ties mistä, joku änkee tunkee ja jämähtää
puoleksi tunniksi heiluttelemaan tyhjää pakkaa laitteessa, musiikki on ihan sama mulle, salilla olen treenaamassa jos musiikki sen pilaa on
asenne löysä ja fiilistelypohjalla? Jos ja, kun tosissaan treenaa joutuu keskittymään kokonaan ja vain treeniin, siinä ei paljo misuja mittailla tai musiikista narista. Onko tuossa,taas mitään mieltä jakanee mielipiteet kohtuu laajasti.

Se kun treeniputkessa on päässyt hyvään vauhtiin, sitten tulee eka jotain pakollisia menoja, sitten vähemmän pakollisia menoja ja lopulta huomataankin että salilla on käyty viimeks melkein viikko sitten ja koko asia kiinnostaa yhä vähemmän. Tällä kertaa en kyllä alistu tuohon laiskotteluun, vaan kesällä vois koettaa näyttää sohvalla maanneen sijasta edes etäisesti siltä että joskus on salilla käyty.

Viikon taukokin ku tulee treeneihin niin tuppaa aina vaan pahasti venyyn pidemmälle kokoajan se alotus taas :P ja vitutuskäyrä nousee kokoajan, kun on niin saamaton olo

Joo, mut tääl tää kunnan sali on ainoo mis on mahollista voimailla. Kaks muuta salia on, mut siel ei saa edes mankkua käyttää. Totta kai mäki maksasin 40/kk salista jotka ois Voimapuodin, Bullfarmin tai Metal gymin tasolla. Mut vittu ku tässäki kylässä on vaa yks vetolava... :D

-Mulkut jotka jättää levyt tankoihin paikoilleen.
-Pienet lapset, jotka aiheuttaa välillä melkosia vaaratilanteita.

Pienet lapset todellakin. Tuli tosta mieleen että usemman viikkoa sitte löysin salilta äidin joka treenas sellasta "mä kiinteytän" meinigillä ja pieni lapsi töhertelee värityskirjaa vieressä. Seuraavalla viikolla sitte oli turvakaukalossa pieni vauva mukana salilla... Eihän ne eteen tuu, mutta mietin vaan eikö iltasella löydy hoitajaa? Meinaan lapset salilla mukana on aina aika hazardia.

Back
Ylös Bottom