Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Note to self: älä treenaa 2,5h yöunien jälkeen.

Oli meinaan tuskasimmat treenit ikinä. Rauta oli pirun raskasta ja hirvee hikoilu + heikko olo kokoajan. Kyykyn jälkeen olin jo lopettamassa, mutta kunnialla vedettiin nekin reenit lopulta läpi. Nyt päikkäreille. ->

Eipä tuo nyt vielä oo paha. Omalla salilla soi radio suomi, talviruokinta spesiaali on varsinaista herkkua, siinä saa ittestää kaiken irti kun mummot kertoo kuinka oravat syö sirkkkujen pähkinät :jahas: No oma soitin pelastaa

Pitäis itte pölliä kohta veljeltä mp3 soitin, alkaa vituttamaan salilla soiva kanava, joku vitun metsäradio tai sitten jäkättävät mummot. Elllei ole kaveria salilla niin vituttaa.

kyylärit vituttaa kun en oo vielä ymmärtänyt miksi ne kyylää. Iteki siis voi tulla välillä vilkuiltua etenkin tauoilla jos joku treenaa mut tuntuu et nää kyylärit vaan kyylää ihan kiusallaan :curs:

Jutustelijat: Onneks tää ei oo mun ongelma usein ku osaan näyttää siltä et älkää tulko jutteleen/oon napit korvilla. Mut joskus kyl jotkut tietyt tyypit tulee heittään asiaa päivän tapahtumista ihan liikaakin ja tauot venyy jonnekin 5min aina....

Tohon ylenpään liittyy sekin ku jotku pösilöt ei tajua että ei oikeesti kuule vittuakaan kun kuulokkeista pauhaa pantera mut silti alkaa jutteleen tai sanoo vaan jonku pari sanaa ja aina joutuu ottaan ne pois ja laittaan takas ja sit taas 2 min päästä sama tyyppi taas aukoo turpaansa ja taas sama setti. sanoin kyl kerran yhelle idiootille että älä jaksa jutella enää ku menee homma ihan reisille kun joutuu härväämään koko ajan näitten nappien kans.. otti herneen nenää mut saipahan olla rauhas.:puntti:

potuttaa muutenki ne marttakerhot sun muut mitkä vaa tulee jutteleen salille ja omimaan tunniks kaikki laitteet ja eivät edes tee niissä mitään!!:curs::curs::curs: voisivat oikeesti mennä jonneki muualle rupattelemaan.

Sit on nää pikkupojat/teinit jotka tulevat hirveissä laumoissa tekemään penkkiä ja haukkaria ja sekoilevat ja kolistelevat. sitte on aina perus ku ite tekee tyyliin haukkari sarjaa mutkatangolla vaikka 30kilolla ni lauma pamahtaa siihen tauon välillä ku ite on juomas ja lastaavat vähän lisää painoja vielä minut häpäistäkseen(?) ja tekevät hirveellä heijarilla ja selkä vääränä yhden toiston ja sit kauhee mulkkaus etä näinköhän mä nyt varmasti et ne on voimaakkaampia... huoh:rolleyes:

paras on semmone häiskä ketä ei oo ikinä näkynyt salilla ja tyyppi kävi kaikki laitteet läpi ja teki yhden sarjan ja jätti jokaiseen painot paikallee ja meni väkisin jokasen ihmisen sarjojen väliin. sitte tyyppi melkee sai käsipainon varpaillee ku tunki mun vinopenkin kesken siihe heilumaan jotain ja osu perseellään siihen kässärii ku olin punnertamas.. kiva ku tasapaino lähti ja 25kg mätkähti maahan. kaveri tokas vaan "sori".. jos ois ollu huono päivä sillon ni oisin saattanu sanoo muutaki ku "ei se mitää"... sama tyyppi myös viimisinä hetkinään onnistu tuhoomaan mun leuanvetosarjan ku päästi mojovan pierun ku teki pelkällä tangolla kyykkyä.

jotku haisulit vois kyl kieltää salilta. ei siinä mitää itteki haisen ihan varmaan hieltä mutta jotku ihmiset haisee ihan paskalta tai joltain oksennuksen ja kusen hybridille.. siis jotkut vois oikeesti suihkia vähän sitä dödöä ennen ku saapuu salille.

ja kaikki kovaa puhujat kans vituttaa.. onko ne asiat pakko kaikille kailottaa kun varmaa ketää ei kiinnosta kuulla

^ Joo tai alapa ottaa laskuja ja veroilmotuksia salille mukaan ja availet niitä sarjojen välissä. ;) Vois toimia tämmönenkin, mut mietin et mitä mää voisin ottaa, kun en vielä laskuja ym. muita juttuja saa.

^ Joo tai alapa ottaa laskuja ja veroilmotuksia salille mukaan ja availet niitä sarjojen välissä. ;) Vois toimia tämmönenkin, mut mietin et mitä mää voisin ottaa, kun en vielä laskuja ym. muita juttuja saa.

Sun ikäselle ruotsin tai matikan läksyjen miettiminen sarjojen välissä saattais toimia. :)

Juuri nyt ärsyttää äsken salilla "tapaamani" keski-iän ylittänyt trikooäijä. Salilla oli ruuhkaa, pelkkiä nuoria miehiä + tämä käppänä. Aloin tekemään penkkiä ja käppänä tuli viereen naureskelemaan ja pudistelemaan päätään. Yritä siinä nyt tehdä mitään, kun joku urpo nauraa vieressä. Lopetin kesken sarjan ja kysyin, että mikä on hauskaa. "Eiii, mä vaan tulin varmistamaan, ettei käy huonosti..." Joo, mähän olisin voinut vaikka tappaa itteni niillä 35kg:lla. Pieni sali, kaikki varmasti kuuli ja sen jälkeen tuntui että jokainen kolli kyttäsi jäänkö tangon alle jumiin.

Pikkasen jurppii se, että voima tarttuu nahkapukuuni niin huonosti. Silloin kun alkaa tuntua, että olisi voimatasot noususuhdanteessa ja muutenkin treeni kulkee sekä maittaa, onnistun innoissani treenaamaan itseni tukkoon ja taas ollaan lähtökuopissa pari viikkoa. Voisi pikku hiljaa ottaa oppia Rooman rakentamisesta.

Mua ei oikeestaan ota päähän salilla muu kuin nämä perusjutut, mitä täälläkin on jo miljoonaan kertaan tullut. Painojen jättäminen tankoihin ja silloin tällöin paskat radiokanavat ovat tehokkaita v-käyrän kasvattajia. Aamusta joku Nova on jotain aivan karmeaa kuunneltavaa. Joulun aikaankin salilla soivat joululaulut. Ei tiennyt, että pitäisikö itkeä vai nauraa, eikä treenistäkään oikein tullut mitään.

tren gogo cityllä se yks blondi jannu joka reenaa aina jossain "evolution fighter gear" tyyppisissä varusteissa, JA PAISKOO NIITÄ PAINOJA NIIN ETTÄ KORVISSA SOI! Perhanan ääliö.

Back
Ylös Bottom