Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Älä häpeä Wärkkiäsi! Se on ihan hyvä sellasenaan.
Kyllä se vois vähän komeampi olla
Sellainen kun olis kuin John Holmesilla nii mielellään pyöris itse sen puoli tuntia ja ylikin " yrittäen pukea noita stringejä " tosin voisi teiltä "oikeilta." bodareilta saada niin paljon mielenkiintoa että kaikkien treenit menis sitten yhteisiksi kivoiksi bodybumpeiksi.

No kiva nyt oli kyllä saada tietää mikä sinua salilla oikein kiinnostaa 😄
Mun puh on ....No laitan yv:n

Sinällään reidet näyttää massiivisemmalta kun ei ole kokoluokaa Afrikka
Vois kai ruveta skippaamaan jalkapäivät🙄

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo wärkkäri on asian ytimessä,nimenomaan se puhelimen räpeltäminen laitteissa istuessa.
Nykyään nuoriso oikeen pelästyy ja menee pasmat sekaisin jos kysyy voinko tehdä välissä....mikä oli ennen ihan normaalia ja toinen saattoi kysyä tarviitko varmistajaa.Kyllä se ikää vaatii 40+ ennenkö pystyy treenin vetään koskematta hipaisupuhelimeen ja 50+ kuten minä ,tunnistaa siittä että ne ei ole tunkeneet korviinsa laitteita ja jopa jutustelevat keskenään saman ikäistensä kanssa.
No kaikki me silti reenaan mahdutaan,me ikääntyneet vaan ollaan tämmösiä mielensäpahoittajia.

Tuo wärkkäri on asian ytimessä,nimenomaan se puhelimen räpeltäminen laitteissa istuessa.
Nykyään nuoriso oikeen pelästyy ja menee pasmat sekaisin jos kysyy voinko tehdä välissä....mikä oli ennen ihan normaalia ja toinen saattoi kysyä tarviitko varmistajaa.Kyllä se ikää vaatii 40+ ennenkö pystyy treenin vetään koskematta hipaisupuhelimeen ja 50+ kuten minä ,tunnistaa siittä että ne ei ole tunkeneet korviinsa laitteita ja jopa jutustelevat keskenään saman ikäistensä kanssa.
No kaikki me silti reenaan mahdutaan,me ikääntyneet vaan ollaan tämmösiä mielensäpahoittajia.
En nyt niin välttämättä mieltään pahoita (kuin siitä ettei mun wärkkiä ihailla) mutta olishan se kiva jos vähän oltais sosiaalisempia salilla kun ei nykyään juuri sitä varmistajaa edes viitsi pyydellä.Tosin saliselfiet itsellekin niin tärkeitä että niihin oon kyllä aina jonkun avustamaan pakottanut.
Noista kuulokkeista vaan että ihan mukavia ovat ja hyvin päässä kestävät nykyiset mutta oon lopettanut käytön kun aina treeni ilon vie se että hyvä hengennostaus biisi tulilla ja kunnon enkka sarja olis suunnitteilla niin kuuluu :Battery low🙄
Siksi nykyään treenaan ilman musiikkia Salilla ja taustamusiikki menee ihan kohinana en pahemmin ajattele mitä siellä kuuluu.

Tulee ihan nuorekas olo kun kännykkä sarjatauoilla kädessä ja jos on liian sosiaalista porukkaa salilla niin parempi tunkea korviin jotain härveliä että saa treenata rauhassa.

Salilla on yks muija mistä luulin aikoinaan että se puhuu yksin. Sit huomasin että sillä on käytännössä koko treenin ajan videoyhteys puhelimella auki. Eli silloin kun sillä ei ole puhelin kädessä, niin se asettelee sen jotain juomapulloa tms. vasten lattialle siten että näkyy enemmän tai vähemmän kamerassa. Ei siinä mitään mutta ärsyttää jos pitäis ite tehdä siellä taustalla jotain, tai sitten se puhelin on lattialla keskellä kulkuväylää jossain penkkien välissä.

Salilla on yks muija mistä luulin aikoinaan että se puhuu yksin. Sit huomasin että sillä on käytännössä koko treenin ajan videoyhteys puhelimella auki. Eli silloin kun sillä ei ole puhelin kädessä, niin se asettelee sen jotain juomapulloa tms. vasten lattialle siten että näkyy enemmän tai vähemmän kamerassa. Ei siinä mitään mutta ärsyttää jos pitäis ite tehdä siellä taustalla jotain, tai sitten se puhelin on lattialla keskellä kulkuväylää jossain penkkien välissä.
Kerran oli tällainen tapaus itsellä. Tein pohkeita vieressä ja viimeisellä toistolla puristin laitteen ylös. Pääsi siinä puristuksessa kunnon pieru kameralle.

Musta tuntuu, että käymme samalla salilla..
Jumalauta mä oon monta kertaa ollut sen yhden ärsyttävän perseämmän videolla, kun se kuvaa kirjaimellisesti joka sarjan persetreenistään. Eikä se treenaa mitään muuta kuin persettä. Aina se on salilla sen perseensä kanssa kuvaamassa, ja silloin kun se ei kuvaa tai puhu videopuhelua, se kiertää katselemassa sitä läskipersettään peilistä.

Sitten osan ajasta se viipottaa semmonen paksu kumppari polvien välissä siellä. Viettänyt ilmeisen paljon aikaa noin, koska ilman sitä kumppariakin kävellessä jalkaterät on kääntynyt jo sisäänpäin, ja näyttää ihan lonkkavaivaisen klenkottamiselta se kävely.

Ihmisenä joka ei tykkää itsestään laittaa mitään mihinkään sosiaaliseen mediaan hieman ahdistaa, kun vähän väliä joku perseämmä tai influensseri kuvaa itseään salilla, ja saat olla siellä taustalla rekvisiittana.

Jumalauta mä oon monta kertaa ollut sen yhden ärsyttävän perseämmän videolla, kun se kuvaa kirjaimellisesti joka sarjan persetreenistään. Eikä se treenaa mitään muuta kuin persettä. Aina se on salilla sen perseensä kanssa kuvaamassa, ja silloin kun se ei kuvaa tai puhu videopuhelua, se kiertää katselemassa sitä läskipersettään peilistä.

Sitten osan ajasta se viipottaa semmonen paksu kumppari polvien välissä siellä. Viettänyt ilmeisen paljon aikaa noin, koska ilman sitä kumppariakin kävellessä jalkaterät on kääntynyt jo sisäänpäin, ja näyttää ihan lonkkavaivaisen klenkottamiselta se kävely.

Ihmisenä joka ei tykkää itsestään laittaa mitään mihinkään sosiaaliseen mediaan hieman ahdistaa, kun vähän väliä joku perseämmä tai influensseri kuvaa itseään salilla, ja saat olla siellä taustalla rekvisiittana.
Tbf ton perseämmän pitäis kysyä haittaako se ketään, tai sun ilmoittaa että se haittaa. Riippuen kumpi oli alueella eka. Ite oon aika liberaalisti aina kuvaillut, eikä oikeestaan ikinä oo ketään haitannut. Jos epäilen että haittaa, ootan ettei ketään pyöri videolla, tai ilmotan että pääset nyt Onlyfansiin chief 🫦.

Perseämmä on hyvä sana. Otan käyttöön. Treenaiskohan tollaset ihmiset päivääkään, jossei tollasta sairaalloisen pinnallista motiivia olis? Perseämmällä salee kuitenki #fitlife #healthiswealth(keksin Ite 😌) #essentials #strongnotskinny #girlpower #goals #fitfam tjs. regurgitoidut kliseet alustoillaan.

En tiä onko sama tapaus, kyl se muutakin treenaa ku perseä, eikä kyllä peilaakaan mitenkään paljon. Enkä usko että kuvaa ees treenejä, vaan niin että naama näkyy. Linja on auki miehen tai lapsen kanssa tai jotain.

Alkaa mennä motivaatio salilla käymiseen, ainoa vaihtoehto on käydä työpaikan salilla jossa ei varustelussa ole kehumista ja ne mitä löytyy on vuodelta nakki ja kirves...

Noh kesällä onneksi muutto, jos sitä siihen asti vaan ylläpitäisi kuntoa...

Edit esimerkkinä, maastavedossa käytettävä perus penkkaustankoa, ei jousta yhtään. Taljassa ei ole köyttä, tilalla kuorma-auton sidontaremmit xD
Penkki ei pysy paikoillaan penkatessa. Kyykätä en kehtaa edes kun tangon telineen korkeutta ei voi säätää. Käsipainoissa ei lue paljon painot painaa.

Vittu.

Viimeksi muokattu:
Motivaatio meinaa mennä minkä takia? Ei se treeni nyt voi varusteista kiinni olla. Melko suppealla varustetasolla saa priimaluokan treeniä tehtyä.

Penkkaustanko sopii vetoon oikein hyvin. Ellet vedä yli 250kg, tangolla ei ole merkitystä. Ei vetotanko mikään kumiputki ole. Puntari paikalle ja punnitse kässärit. Tue penkki kunnolla. Kyykkyteline tuskin on niin matalalla, että alle puolikyykystä joudut lähteen tai niin korkealla, ellet yllä?

Viimeksi muokattu:
Motivaatio meinaa mennä minkä takia? Ei se treeni nyt voi varusteista kiinni olla. Melko suppealla varustetasolla saa priimaluokan treeniä tehtyä.
Sen takia että ei saa variaatiota treeniin vaan joutuu aina samoja liikkeitä hinkkaamaan laitteilla jotka meinaa levitä kesken treenin

Mitä liikkeitä teet? Kyllä variaatioita löytyy ja toisaalta... ei liikkeiden vaihtelu ole mikään pakko tai kehityksen tae. Painonnostajat treenaa melkolailla samalla paketilla aina. Hardcore- henkee hieman siihen tekemiseen nyt tai sitten toiselle salille ja pimpom.

Mitä liikkeitä teet? Kyllä variaatioita löytyy ja toisaalta... ei liikkeiden vaihtelu ole mikään pakko tai kehityksen tae. Painonnostajat treenaa melkolailla samalla paketilla aina. Hardcore- henkee hieman siihen tekemiseen nyt tai sitten toiselle salille ja pimpom.
Vitsi onkin siinä että lähin toinen sali on jossain 100km päässä 😄 Kyllä siinä hardcore hengessä on hakemista kun tiedä esimerkiksi smithissä koska koko laitos rojahtaa niskaan kun sellainen rotina ja rähinä kuuluu treenatessa.

Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun muutan töiden perässä johokin susirajalle keskelle ei mitään 😄

Heh... no sitten susirajameno siihen treeniin myös. Pelkällä tangolla saa vaikka mitä aikaan jo erilaisilla kyykky- ja mavevariaatioilla, punnerruksilla jne. Suurin osa kotisalitreenaajista tekee hyvinkin suppealla varustevalikoimalla treenejä, mutta liikevalikoima voi olla sitten tosi runsas.

Joo aina ei vaan maistu, mutta nyt alkaa maistumaan. Lyötiin kaverin kanssa veto että 2kk aikaa, 100kg pitää lähteä penkistä niin että tanko lepää rinnalla n. 1s ennen kuin lähdetään nostamaan. 95kg onnistui viimeksi näin mutta 100kg tysässi n. puoliväliin nostoa.

Lääkkeeksi tähän syviä dippejä, paljon ojentajatreeniä mutta ei unohdeta selän ja olkapäiden vahvistusta. Lets fucking go!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom