Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näitä jos on useampi samassa porukassa niin yleensä pitävät myös ihan vitunmoista mekkalaa. Huutavat ja puhuvat semmoiseen ääneen että olettavat kaikkien haluavan kuulla juttunsa.Finninaamaiset teinit, jotka kusee vessassa ympäri lattiaa ja pönttöä!
Juuri näin.Näitä jos on useampi samassa porukassa niin yleensä pitävät myös ihan vitunmoista mekkalaa. Huutavat ja puhuvat semmoiseen ääneen että olettavat kaikkien haluavan kuulla juttunsa.
Kyllä vain. Omalla salilla tähänkin usein syyllistyy teinipojat. Huudon ja treenikaverien haukkumisen lomassa taljatkin päästetään superkovan sarjan kovuutta korostavan tuskanparahduksen kanssa kolisemaan taljalaitetta tai lattiaa vasten. Se kilinä on aika ärsyttävää, vaikka olisit aivan salin toisessa päässä. Ja tietenkin täysin tarpeetonta.Toinen mikä vituttaa on paiskojat. Ovet, luukut, painot, jne. mitä vaan käsissä onkaan, kaikkia paiskotaan.
Yövuorojen aikaan on vaikeinta löytää rytmitystä treeneihin, yövuorojen jälkeinen uni ei ole ehkä niin syvää unta ite saatan nukkua sen 6 tuntia yövuoron jälkeen. Loukkaantumisriski kasvaa väsyneenä ja sitten pitää levätä hyvin ennen seuravaa yövuoroa.Perseestä tuo vuorotyössä treenaaminen
Aamuvuoro Oot niin väsynyt että se tuntuu ihan fyysisenä kipuna.
Yövuoro Oot helkutin väsynyt koko ajan ja päiväuni ei vastaa yöunta
Iltavuoro Oot justiin aamupäivästä väsynyt etkä millään jaksais herätä aikaisin
Eli itellä kyllä oli aika treenilaturi painotteista aikaa siitä lähtien kun ne tuli markkinoille ja vahvempiakin latureita tuli käytettyä.
Tuo on oikeesti vittumaista kun on latautunut fyysisesti ja henkisesti kovaan treeniin ja sit käy noin. Ite oon joskus sitten ajanu semi-pitkän matkan, että pääsee jonnekkin muualle treenaamaan. Pk-seudulla onneksi paikkoja riittää.Sali oli kii aiemmin, koska Kiirastorstai. Kofeiinin yliannostus meni hukkaan. Kiitos vaan Hesus.
Ite joskus kun olin yötöissä mestassa missä on punttisali niin kävin just ennen yövuoroa. Ei montaa viikkoa kiinnostanut sellainen.Yövuorojen aikaan on vaikeinta löytää rytmitystä treeneihin, yövuorojen jälkeinen uni ei ole ehkä niin syvää unta ite saatan nukkua sen 6 tuntia yövuoron jälkeen. Loukkaantumisriski kasvaa väsyneenä ja sitten pitää levätä hyvin ennen seuravaa yövuoroa.
Mutta itse kun käyn kolmesti viikossa salilla niin oon tehnyt siten, jos mulla on viikolla vaikka kolme yövuoroa ja eka vuoro maanantaina, niin ekana päivänä salille ihan normaalisti sitten yövuorojen ajan pidän lepoa ja viimeisen yövuoron jälkeisenä päivänä vasta salille eli treenipäivät ma, pe, la. Mielummin kaksi peräkkäistä sali päivää kuin kesken yövuorojen. Aina vähän tilanteen mukaan, huomioitava että palautuu riittävästi yövuoroista. Noin muuten pidän eniten ilta- ja yövuoroista enemmän kuin vaikka aamuvuoroista.
Vähän aina sumplimista viikko kerrallaan riippuen miltä viikko näyttää
Mä tein tota viis vuotta, aamuvuoroissa suoraa töistä ja sit ilta ja yövuorossa just ennen töitä ja tykkäsin kyl tosi pal. Toki olin myös sillon alle reilusti alle 30Ite joskus kun olin yötöissä mestassa missä on punttisali niin kävin just ennen yövuoroa. Ei montaa viikkoa kiinnostanut sellainen.
joo, itse kun väliaikaisesti eräällä pikkusalilla treenailin niin siellä kävi säännöllisesti eräs puheidensa mukaan erittäin pihi +70v papparainen. Juttua riitti ja niin muuten hajuakin. Ilmeisesti pihisteli niin sähkössä kuin vesilaskuissakin eikä kovin usein vaatteitaan pessyt tai suihkussa käynyt. Ihan älytöntä kun pinttyneen hien haju jäi salille leijailemaan yli puoleksi tunniksi senkin jälkeen kun papparainen oli poistunut salilta. Vaikka miten ilmanvaihtokone jauhoi koko ajan. Papparainen kun treenaili vielä pitkähihainen ja pitkälahkeiset housut päällä niin oli vaatteet ilmeisesti imeneet itseensä monen viikon hiet.Löyhkäävät kanssa treenarit jaksaa aina vain vituttaa. Taas yksi sama lähi-idän kansojen edustaja treenasi tanktopissa ryijyt vilkkuen ja sieltä lehahti niin kauhea hienhaju että koko huoneiston ilma turmeltui mahdottomaksi hengittää. Oli pakko jättää treeni hieman vajaaksi ja lähteä himaan, kun alkoi yökityttämään.
Kostotreenin vedin himassa sentään. Lisäpainodipit pystyn himas vetää aika hyvin, mut that's it. Jalat, selkä, leuat... ei löy'y resursseja.Tuo on oikeesti vittumaista kun on latautunut fyysisesti ja henkisesti kovaan treeniin ja sit käy noin. Ite oon joskus sitten ajanu semi-pitkän matkan, että pääsee jonnekkin muualle treenaamaan. Pk-seudulla onneksi paikkoja riittää.
Aina vaan vituttaa toi tököttien käyttö. Vaikka salilla on useammassa paikassa isot laput että älä käytä vahvoja hajusteita ni ei saatana akat varsinkaan ei tunnu ymmärtävän tota. Vedetään puolpurkkia hajuvettä, siihen päälle spraydödöä ja sit viel vähän jotain megahajustettua hiuskiinnettä niin että pukkarissa leijuu semmonen samea pilvi. Ja taas on migreeni.