Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oman salin tuuletus systeemi on huvittava. Vie ihan vitusti tilaa salin perältä, mut ei se ees jeesaa mitään. Sellanen lähemmäs 10 metrii leveä aitaus missä kunnon supertietokoneiden näköstä krääsää. .Tullu treenattua turkissa aika paljon, myös tällee elokuussa kun täällä on päivisin 35 astetta varjossa. Kuuma on joo ja hiki lentää, mutta pärjänny vedellä ja suolalla jo useamman vuoden
Ilmastointia lähisaleilla ei ole. Kunhan pyyhe on mukana, niin ei potuta sekään.
Sama homma.Ei salilla käynti vituta, osa kanssa kävijöistä on sitten asia erikseen, ei nekään toisaalta niin paljon etteikö pystyisi keskittymään täysin omaan tekemiseen.
Vähänkö repeilin tälle, kansa vaatii videota .Se on vähän ikävää, ku on kova fiilis raiskata alakroppa ihan kiitettävästi. Virtaa tiikerinverta suonissa, ja olis salee hyvät tehot. Oot visualisoinu etukäteen kuinka nöyryytät tietyn raudan liikkessä X. Mut sit tulee kakkahätä, ku oot kitannu liikaa energiajuomaa pwona(kahvi vielä pahempi), etkä uskalla ottaa riskejä . En nauti tästä. Joskus oli sama homma, ja lähin riskillä vähän paussikyykkäilemään. Joka sentti, milli syvemmälle mennessä tuntu epäilyttävämmältä. No kesken sarjan aivan kuvottava, groteski narahdus mikä kaiku varmaan respaan asti. Samalla katos kaikki tiukkuus keskikropasta. Muistan ton törähdyssarjan vieläki(on videolla, mutten oo kehannu julkasta ) elävästi. Se kuulosti vähän niinku joku petoeläin repis jalan irti uhriltaan, tai jonkun selkärangasta räjähtäis 15 nikamaa samanaikasesti. Mut siis kuulosti ihan siltä et paskoin housuun. En paskonu, mut selitä nyt siinä sit lol.
En tiiä tekeekö video sille kunniaa, mut kai se täytyy sit jossai vaiheessa . Oikeesti se pieru itessään ei ees hävetä siinä niin paljoo. Mun kyykyt oli vaan niin rumia sillä videolla. Yritin olla super rentona, vähän niinku ettei kasvais sellanen paine tehdessä. Corea en aktivoinu käytännössä ollenkaan, vaikka hapet videolla näköjään otinki silti. Kyykky lötkönä aika hankalaa kuitenki.Vähänkö repeilin tälle, kansa vaatii videota .
Vanhat on vanhoja, ei ne aina tajua. Voi olla ettei edes enää käy täysillä.Salilla yksi vanhempi pappa kytännyt mun treenamista jo pitkään. Olen moneen kertaan kuullut kuinka selän takana puhuu, että en osaa treenata ja ego painoilla hänen mielestään teen.
Ukko on kuitenkin jo 80 niin olen antanut olla. Viimeksi kun tein räkkivetoa. Teen hieman polven yläpuolelta vetoa ja pidän hyvän aikaa kiinni ennen laskua, että trapsit saa hyvän venytyksen aikaan koska juuri trapseille tuota liikettä teen. Niin tämä ukko tulee siihen sähisemään 10cm liike radasta ja kuinka noin ei kuulu treenata.
Siinä sitten sanoin, että omapa on kymmensenttiseni ja minä treenaan just niin kuin minä itse tykkään, että ei luulisi sinua liikuttavan. Rumemmin en viitsinyt sanoa kun vanha mies. Siinä se alkoi sitten huutamaan salilla, että vajaita nostoja pitää tehdä kun on niin heikko.
En olisi uskonut, että tuollaisia tapauksia saleilla on. Tämä äijä aina innokkaasti neuvoo muita ympäri salia siinä minkä ehtii nuoruuden aikojen huipputuloksistaan kertomisen lomassa ja sitten käyttäytyy tuolla tavalla. Mulle ei tulisi mieleenkään alkaa jostain joka tulee salille alkaa huutamaan hänestä, että onpa heikko tai huono kunto ym saati juoruta toisesta treenaajasta selän takana aina kun paikalle sattuu osumaan. Mulle sikäli yksi lysti miten heikko tai vahva jonkun mielestä olen. Mutta peruskäytöstavat luulisi olevan ihmisillä hallussa silloinkin vaikka ikää sattuisi olevan ja vaikka kuinka kova ukko olisi nuorempana ollut nostelemaan.