Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Ei salilla käynti vituta, osa kanssa kävijöistä on sitten asia erikseen, ei nekään toisaalta niin paljon etteikö pystyisi keskittymään täysin omaan tekemiseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ok liika kuumuus salilla pilaa kyllä treenit aika hyvin. Mankut lähtee käsistä, lievä epäilys pyörtymisestä kesken kyykkäilyn yms. On a sidenote, en oo ikinä pyörtyny treenatessa, mut pari kertaa elämässä on näkö hetkellisesti menny harmaaks ja ajantaju kadonnu ehkä sekunniks. Kerran tapahtu dipatessa, ku oli kunnon 5 tunnin loppuojennus tjs. ja toinen kerta ku tein muscle-upin, ni siellä yläasennossa :D. Oon kyllä joskus helvetin harvoin ollut myös salilla jossa tuuletus on toiminu. En kyllä muista millon/missä. Harvinaista ku mikä.

Tullu treenattua turkissa aika paljon, myös tällee elokuussa kun täällä on päivisin 35 astetta varjossa. Kuuma on joo ja hiki lentää, mutta pärjänny vedellä ja suolalla jo useamman vuoden 👍
Ilmastointia lähisaleilla ei ole. Kunhan pyyhe on mukana, niin ei potuta sekään.

Tullu treenattua turkissa aika paljon, myös tällee elokuussa kun täällä on päivisin 35 astetta varjossa. Kuuma on joo ja hiki lentää, mutta pärjänny vedellä ja suolalla jo useamman vuoden 👍
Ilmastointia lähisaleilla ei ole. Kunhan pyyhe on mukana, niin ei potuta sekään.
Oman salin tuuletus systeemi on huvittava. Vie ihan vitusti tilaa salin perältä, mut ei se ees jeesaa mitään. Sellanen lähemmäs 10 metrii leveä aitaus missä kunnon supertietokoneiden näköstä krääsää. 😅 .

Se on vähän ikävää, ku on kova fiilis raiskata alakroppa ihan kiitettävästi. Virtaa tiikerinverta suonissa, ja olis salee hyvät tehot. Oot visualisoinu etukäteen kuinka nöyryytät tietyn raudan liikkessä X. Mut sit tulee kakkahätä, ku oot kitannu liikaa energiajuomaa pwona(kahvi vielä pahempi), etkä uskalla ottaa riskejä 😂. En nauti tästä. Joskus oli sama homma, ja lähin riskillä vähän paussikyykkäilemään. Joka sentti, milli syvemmälle mennessä tuntu epäilyttävämmältä. No kesken sarjan aivan kuvottava, groteski narahdus mikä kaiku varmaan respaan asti. Samalla katos kaikki tiukkuus keskikropasta. Muistan ton törähdyssarjan vieläki(on videolla, mutten oo kehannu julkasta ☺️) elävästi. Se kuulosti vähän niinku joku petoeläin repis jalan irti uhriltaan, tai jonkun selkärangasta räjähtäis 15 nikamaa samanaikasesti. Mut siis kuulosti ihan siltä et paskoin housuun. En paskonu, mut selitä nyt siinä sit lol.

Se on vähän ikävää, ku on kova fiilis raiskata alakroppa ihan kiitettävästi. Virtaa tiikerinverta suonissa, ja olis salee hyvät tehot. Oot visualisoinu etukäteen kuinka nöyryytät tietyn raudan liikkessä X. Mut sit tulee kakkahätä, ku oot kitannu liikaa energiajuomaa pwona(kahvi vielä pahempi), etkä uskalla ottaa riskejä 😂. En nauti tästä. Joskus oli sama homma, ja lähin riskillä vähän paussikyykkäilemään. Joka sentti, milli syvemmälle mennessä tuntu epäilyttävämmältä. No kesken sarjan aivan kuvottava, groteski narahdus mikä kaiku varmaan respaan asti. Samalla katos kaikki tiukkuus keskikropasta. Muistan ton törähdyssarjan vieläki(on videolla, mutten oo kehannu julkasta ☺️) elävästi. Se kuulosti vähän niinku joku petoeläin repis jalan irti uhriltaan, tai jonkun selkärangasta räjähtäis 15 nikamaa samanaikasesti. Mut siis kuulosti ihan siltä et paskoin housuun. En paskonu, mut selitä nyt siinä sit lol.
Vähänkö repeilin tälle, kansa vaatii videota .

Vähänkö repeilin tälle, kansa vaatii videota .
En tiiä tekeekö video sille kunniaa, mut kai se täytyy sit jossai vaiheessa 😩. Oikeesti se pieru itessään ei ees hävetä siinä niin paljoo. Mun kyykyt oli vaan niin rumia sillä videolla. Yritin olla super rentona, vähän niinku ettei kasvais sellanen paine tehdessä. Corea en aktivoinu käytännössä ollenkaan, vaikka hapet videolla näköjään otinki silti. Kyykky lötkönä aika hankalaa kuitenki.

Salin hieman vino lattia, ja tietyt levypainot, joissa esiintyy mun mielestä painoeroja. Oon ite hyvin herkkä tollaselle, ni en diggaa kyl yhtään. Vähän vaarallistaki vetää maasta jos eroa on vaikka kokonainen kilo, & lähtee alku vähän vinoon tollasen johosta.

Ylimielinen anavar-Anneli. On sitä itekin melkonen naamakala mut tää yks on aina kyllä naama norsunvitulla ja treenatessa pitää öristä ja paiskoa kaikkea. Ja sit se asenne ihan kun omistettais koko sali. Kadehdin kyllä naikkosen hyvää kondista mut en hänestä lähteviä viskibassosoundeja.

Kännykkätreenaajat!

Sain just ja just pidäteltyä itseäni tänän sen verran etten alkanu huutamaan eräälle RHP:lle kun joka saatanan liikkeessä pitää paiskoa painoja. Taljoissa päästetään painot vapaasti hirveellä rytinällä, hauiskääntöä tehdessä pitää oikeen voimalla paiskoa se tanko lattiaan ja jopa lämmitellessä pitää heitellä painoja ja kuminauhoja. Joo oot pitkä ja levee, mut et sen takia et sulla ois lihasta, sulla on vaan vitusti taikinaa sun hanskoissa. Just tällasten takia noi taljojen vaijerit on vähän väliä paskana. ARGH.

/edit; ei sillä etteikö itselläkin olisi taikinaa hanskoissa, mut. Niin. Ja kyllä, meikää vituttaa usein ja moni asia. Heh.

Salietiketti päässyt vissiin vähä unohtuun joiltain. Tein face pulleja ristitaljassa ja istahdin laitteen viereeseen sarjatauolle ja ehin 10 sec istua kun joku lukiopoika tuli ja vaan nosti taljan eri korkeuteen ja vaihtoi kahvan siihen vaikka tuijotin sitä kiukkusena kokoajan ihan suoraan silmiin että ihan tosissaanko. Sitten se rupes siinä jotain vanhempaa papparaista opettaan niin en mä kehdannu sit sanoa muuta ku että juuh käytin tota, mutta pokkana ne vaan jatko siin touhaamistaan. Ok.

Salilla yksi vanhempi pappa kytännyt mun treenamista jo pitkään. Olen moneen kertaan kuullut kuinka selän takana puhuu, että en osaa treenata ja ego painoilla hänen mielestään teen.

Ukko on kuitenkin jo 80 niin olen antanut olla. Viimeksi kun tein räkkivetoa. Teen hieman polven yläpuolelta vetoa ja pidän hyvän aikaa kiinni ennen laskua, että trapsit saa hyvän venytyksen aikaan koska juuri trapseille tuota liikettä teen. Niin tämä ukko tulee siihen sähisemään 10cm liike radasta ja kuinka noin ei kuulu treenata.

Siinä sitten sanoin, että omapa on kymmensenttiseni ja minä treenaan just niin kuin minä itse tykkään, että ei luulisi sinua liikuttavan. Rumemmin en viitsinyt sanoa kun vanha mies. Siinä se alkoi sitten huutamaan salilla, että vajaita nostoja pitää tehdä kun on niin heikko.

En olisi uskonut, että tuollaisia tapauksia saleilla on. Tämä äijä aina innokkaasti neuvoo muita ympäri salia siinä minkä ehtii nuoruuden aikojen huipputuloksistaan kertomisen lomassa ja sitten käyttäytyy tuolla tavalla. Mulle ei tulisi mieleenkään alkaa jostain joka tulee salille alkaa huutamaan hänestä, että onpa heikko tai huono kunto ym saati juoruta toisesta treenaajasta selän takana aina kun paikalle sattuu osumaan. Mulle sikäli yksi lysti miten heikko tai vahva jonkun mielestä olen. Mutta peruskäytöstavat luulisi olevan ihmisillä hallussa silloinkin vaikka ikää sattuisi olevan ja vaikka kuinka kova ukko olisi nuorempana ollut nostelemaan.

Salilla yksi vanhempi pappa kytännyt mun treenamista jo pitkään. Olen moneen kertaan kuullut kuinka selän takana puhuu, että en osaa treenata ja ego painoilla hänen mielestään teen.

Ukko on kuitenkin jo 80 niin olen antanut olla. Viimeksi kun tein räkkivetoa. Teen hieman polven yläpuolelta vetoa ja pidän hyvän aikaa kiinni ennen laskua, että trapsit saa hyvän venytyksen aikaan koska juuri trapseille tuota liikettä teen. Niin tämä ukko tulee siihen sähisemään 10cm liike radasta ja kuinka noin ei kuulu treenata.

Siinä sitten sanoin, että omapa on kymmensenttiseni ja minä treenaan just niin kuin minä itse tykkään, että ei luulisi sinua liikuttavan. Rumemmin en viitsinyt sanoa kun vanha mies. Siinä se alkoi sitten huutamaan salilla, että vajaita nostoja pitää tehdä kun on niin heikko.

En olisi uskonut, että tuollaisia tapauksia saleilla on. Tämä äijä aina innokkaasti neuvoo muita ympäri salia siinä minkä ehtii nuoruuden aikojen huipputuloksistaan kertomisen lomassa ja sitten käyttäytyy tuolla tavalla. Mulle ei tulisi mieleenkään alkaa jostain joka tulee salille alkaa huutamaan hänestä, että onpa heikko tai huono kunto ym saati juoruta toisesta treenaajasta selän takana aina kun paikalle sattuu osumaan. Mulle sikäli yksi lysti miten heikko tai vahva jonkun mielestä olen. Mutta peruskäytöstavat luulisi olevan ihmisillä hallussa silloinkin vaikka ikää sattuisi olevan ja vaikka kuinka kova ukko olisi nuorempana ollut nostelemaan.
Vanhat on vanhoja, ei ne aina tajua. Voi olla ettei edes enää käy täysillä.

Ei ole niinkään potutuksen aihe vaan enempi surullinen. Pariin viikkoon en nähny yhtä todella laihaa mimmiä salilla ja nyt kun ilmesty taas tänne niin laihtunut entisestään. On selkeesti äärimmäisen paha anoreksia eikä kaikesta päätellen ole mikään paranemisvaihe menossa :(

Tollasen ~20v treenihistorialla ainakin 5ttä kertaa eri syisten taukojen jälkeen tyhjistä tangoista aloitteleminen ja vähän pelottaa tehdä isoja liikkeitä selän tunnistamattomien ongelmien takia joita väillä on välillä ei nyt taas tuoreeltaan oli. Kauhea laji, mutta eihän sitä tähän nyt voi jättää :) Kohti uutta nousua...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom