Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Nykyisellä salilla on kyl oikeesti jannu joka tuijottaa todella maanisesti. Se teki sitä edellisellä salilla (vaihtoi siis salia samoihin aikoihin, en tiedä miksi) ja se tekee sitä nyt. Kaiken lisäks tää asuu viereisessä talossa ja aina välillä kun on lähdössä johonkin ja erehtyy pihalla kattelemaan sinne suuntaan niin tuntuu siltä että tää on aina siellä ikkunassa kattomassa semmonen maaninen tappajahymy päällä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nykyisellä salilla on kyl oikeesti jannu joka tuijottaa todella maanisesti. Se teki sitä edellisellä salilla (vaihtoi siis salia samoihin aikoihin, en tiedä miksi) ja se tekee sitä nyt. Kaiken lisäks tää asuu viereisessä talossa ja aina välillä kun on lähdössä johonkin ja erehtyy pihalla kattelemaan sinne suuntaan niin tuntuu siltä että tää on aina siellä ikkunassa kattomassa semmonen maaninen tappajahymy päällä.
Kysy nyt varuiksi joltain muultakin että onko se tyyppi oikeasti siellä :D

En tiedä onko tää joku ikääntymisen merkki taas, mut ärsyttää koko ajan enemmän kanssatreenaajien itsekeskeisyys ja huonot käytöstavat.
On luultavasti. Muakin on alkanut ärsyttää vanhemmiten enemmän ja enemmän sellainen turha kolistelu ja paiskominen. Siis ihan oikeasti sun ei ole mikään pakko tiputtaa taljan painopakkaa vapaapudotuksella alas, kun sarja päättyy. Painolevyjä ei ole pakko tiputtaa lattialle, kun ne ottaa tangosta pois. Tankoa ei ole pakko heittää telineisiin niin että peilitkin seinällä tärisee. Kyllä salilla saa kolista ja mavessa saa painot vähän paukkua, mutta tuollainen toiminta on täysin turhaa eikä tee muuta kuin ärsyttää muita. Suosittelisin etenkin kaikille kuulokkeet päässä treenaville kokeilla joskus ilman kuulokkeita, että millaista melusaastetta se oma toiminta aiheuttaa. Tämä ei tosiaan ole systemaattisesti kaikkien kuulokkeiden käyttäjien ongelma, mutta niitä ne kolistelijat useimmiten ovat.

Ja sit sellainen yleinen järjestys olis ihan kiva. Painot telineisiin ja niin eespäin. Paras suoritus minkä olen nähnyt, kun painot jaksettiin laittaa sarjan päätteeksi nojalleen painotelineen tappia vasten, mutta telineeseen asti ei mennyt yksikään. Siinä on samassa nipussa kaikki isot ja pienet painot.

Mä olen sellainen luurit päässä treenaaja (tosin en paiskoja), se on mulle ainaki sellainen tapa myös keskittyä. Tietyllä tavalla se vie sellaiseen omaan kuplaan ja muiden ihmisten merkitys vähenee. Joten ihan hyvä pointti, ei välttämättä tajua miten paljon meteliä tms aiheuttaa.

En tiedä onko se ikä, persoona vai treenivuosiasia, mutta kyllä se aina vaan ärsyttää et ne kamat on levällään. 😄 ehkä se myös että on paljo treenannu alkuvuosina pienellä salilla missä yhteisöllinen meininki; kamoista ja puitteista pidetään huolta ja on kaikkien vastuulla että homma pelaa. Ei ollu rojut pitkin poikin. Tossa välillä kävin ketjusalilla ja niin paljo otti päähän ne ympäri salia aina vaan että sanoin henkilökunnallekin että ettekö edes te vois vähän katsoa tätä hommaa.

Muutama vko sitte tulin salille ja siellä oli tangon päässä kasa painoja, kässäreitä pitkin lattiaa ja mankkua koko lattia täynnä. Siellä oli mun lisäks vain kaksi treenaajaa silloin ja avauduin siitä sotkusta aika tylysti, koska vitutti. Siivosin niistä osan ja sit se toinen sanoi aika nöyrästi, että hän taisi ne siihen jättää ja siivosi itse loput.

Se potutta kun treeni jumittaa eikä kulje eteenpäin.
Tänään aloitin uudella ohjelmalla ja kevein tunnelmin ja ajattelin että nyt taas mennään eteenpäin voimatasojen suhteen.
Etukäteis väsytyksen ( ristikkäistaljassa) tehtyäni ajattelin että nyt on vielä paukkuja parantaa penkin tämänhetkisiä sarjapainoja mutta paskat Jouduin kelaamaan että tää ei oo tottakaan ja penkkaamaan vielä parikymmentä kiloa vähemmällä mitä oli kuvitelmissa.
Ihan samoin kävi pystypunnerruksessa käsipainoilla tosin ero nyt oli vain viidestä kymmeneen kiloon siitä mitä maksimissaan suunnittelin käyttäväni Ohjelma tuntui muuten kohtuu heppoiselta ja aika äkkiä ähkin sen läpi.Nyt sitten kotona tajusin ja huomasin että yksi liike jäi kokonaan tekemättä.Näin siinä käy kun on orastava dementia.Perkele.

Aika pikkujuttu, mutta mulla meinaa räjähtää pää ku nään toistuvasti tuolla salilla missä käyn että penkissä on haarukka eri korkeudella toisella puolella, ja mietin että onko joku reenannu siinä eikä huomaa että ne on vittu eri korkeudella. Vaikka voi joku tahallaankin jostain syystä silleen treenata.

Mun salilla käy sellainen nuori kaveri joka huutaa ihan helvetisti. Siis joka ikisessä sarjassa. Ne huudot tulee sellaisina nopeina "AH!" -karjaisuina, jotka säikäyttää aina vaikka olisi kuulokkeet päässä. Kaverin läsnäolon kuulee yleensä heti kun salin ovesta astuu, ja heti vitutuskäyrä nousee. Huuto ei myöskään tule systemaattisesti joka toistolla, vaan yleensä ennen noin. 2-3 toistoa ennen sarjan loppumista. Siihen on vaikea varautua, ja joka hemmetin kerta se pässi onnistuu säikyttämään. Kaverin karjuminen saa paljon silmien pyörittelyä osakseen, koska eihän kukaan halua kuunnella karjuntaa joka kuulostaa kuin synnyttäisi lasta virtsaputken kautta.

Menee ehkä kategoriaan "jos et pitäisi musiikkia noin kovalla tajuaisit kuinka vitusti häiritset muita ihmisiä".
Disclaimer: sali on myös tunnettu siitä, että siellä saa metelöidä ja pitää ääntä. Se ei poista sitä, että jotkut wannabe-Ronniet ovat silti ihan vitun ärsyttäviä.

Se potuttaa että tuntuu olevan sama vaikka harrastas pää edellä juoksua päin seinää.Rääkkää itteensä kuin hullu ja on kuoleman kielissä treenin jälkeen.Kun joskus muinoin oli euforisen hyvä olo.
Silti tuntuu että mitään ei tapahdu.Ei kasva voimat ei tule pattia
Roingutti vaan pömpöttää vaikka en edes roinaa.
"Ei kehity" Sano Tannisen Jussi jo yli kolmekymmentä vuotta sitten ja oli perkele oikeassa.Pitänee käydä sanomassa sille että oli oikeassa jos lienee elossa enää.

Tänään treenaamisessa vituttaa se, että treenit siirtyy eilen iskeneen koronan myötä tulevaisuuteen hetkeen X. Noh, toivotaan että pääsee äijä helpolla.

Tänään treenaamisessa vituttaa se, että treenit siirtyy eilen iskeneen koronan myötä tulevaisuuteen hetkeen X. Noh, toivotaan että pääsee äijä helpolla.
Tsemppiä V...un paska juttu itsessä ei ole vielä korona jyllännyt mutta kai se joskus kohdalle sattuu.

Tänään vitutti kun kävi se veemäisin homma eli pakkari sheikkeri vuosi treenikassiin Meni kassi ja kaikki muu pesuun onneks kamat ei kovin paljon rötvääntyneet.Joskus on auennut kokonaan ja kaikki on olleet mönjässä.Surkeita nämä sheikkerit kun kansi on tehty silleen että läppä saattaa helposti aueta.Oon katsellut erilaisia mutta en ole nähnyt myynnissä.

Eiks veden vois lisätä vasta salilla?
Olen tehnyt pakkarin tavallisesti rasvattomaan maitojuomaan.
Tokihan sen vois tehdä veteenkin jonka laittais salilla mutta maidon kanssa se on parempaa.Vaikka jotkut hifistelijät väittävät ettei sitä jonkun jutun takia saisi maitoon sekoittaa.

Jaha, tänään kaksi päivä positiivisesta testistä ja jo oireeton. Odotellaan muutama päivä oireettomana ja katsellaan miten kunto kehittyy!

Sama mulla. Salilla käynti ei potuta koskaan. Koskaan ei ole tuntunut että mitä minä täällä teen. Vaikka ei tulisi enää voimatasoihin nousua vammojen takia, nautin hommasta yhtä paljon kuin ennenkin. Ne harvat kerrat mitä olen tänne kirjoittanut, on pitänyt keksimällä keksiä vain sen takia että saisi tähänkin ketjuun jutun tynkää. Kova voimailu on rikkonut kropan mutta mitään en kadu. Se on antanut lukemattomasti kavereita, kokemuksia ja muisteltavaa. Tuskin olisin treenannut 27 vuotta ilman taukoja jos hommassa kyrsisi jatkuvasti joku.

Suositut

Back
Ylös Bottom